Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 91 ... 199 200
Verweggistan

Het voorbeschouwingsartikel wordt als Volg Hier gebruikt.

Romāns Vainšteins

Op TizCycling hebben ook zo'n ding, niet leuk.

leegloper

Ik wist vandaag niet eens waar ik moest klikken om de live-ticker te vinden.

Retro Lex

Ik heb de ticker nog niet ontdekt. De chatbox wel. Ik vond het al magere info, Dus Waar is die ticker dan ?

west

'@redactie
Ik snap nog steeds niet waarom beide niet naast elkaar kunnen bestaan? Als het puur financieel is moet daar toch ook een andere oplossing voor zijn?
Een liveblog is leuk als je niet voor de tv zit, maar voor iedereen die op de tv kijkt is dat blog totaal overbodig: wat er zojuist op tv is gebeurd, maar dan vijf minuten later...
Er zijn hier, als ik het zo terugtel een veertigtal reageerders die zo'n volgtopic voor 95% van de berichten dragen, ik reken mijzelf hier niet toe. Dat lijkt op zich geen grote groep, maar het zijn, denk ik, wel jullie meest fanatieke en reageerders en misschien ook de personen die het wielrennen het intensiefst volgen.. Het is leuk en aardig dat jullie iets anders willen maar deze groep zijn wel degenen die het niveau van de reacties omhoogtillen...
En dan ga ik nog één heel gemeen dingetje zeggen; als jullie werkelijk overtuigd zijn van de meerwaarde van een liveblog, waarom dan zoveel weerstand tegen het openen van ook een volgtopicje? Dat is toch ook jullie eigen site en geen concurrentie?

Mr10B

Het fijne aan een volg hier topic was ook omdat 's avonds nog even terug te lezen of te lezen als je de eerste paar uur van de koers had gemist. Dat is met de chatbox geen doen. Dus wmbt ook naast elkaar laten bestaan. Chatbox voor inhoudsloos geroeptoeter, en het volg hier topic met een minimum van x aantal karakters voor discussie / duiding aan de koers.

Retro Lex

Zojuist op mijn telefoon gekeken. Daar kan ik switchen tussen Chat en Blog. Echter op mijn laptop zie ik uitsluitend de Chat. Waar / Hoe switch ik naar Blog ?

billi

ik zie ook enkel de live chat, niet de live ticker :(

hoop het nog te vinden ………………………..

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

'@Retro Lex en billi
Welke browser gebruiken jullie?

billi

explorer

hartstikkebedankt

De updates van de koers en de chatbox staan bij mij naast elkaar (Google Chrome), ik vind het leuker dan een volg hier topic

Silent Hill

Billi, hangt er nergens een donkergroen cirkeltje met een tekstballon in ? Eens op drukken.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

'@billi
Dank, ik zie het probleem.
Met Internet Explorer verschijnen de updates niet.
Gaan we oppakken.

billi

SH, nee, boven het profiel zie ik enkel 3 oranje balkjes op en neer gaan

Martin, bedankt, zal later nog is kijken

pirazzi

Bij de live ticker zie je de nieuwste berichten eerst, bij de live chat juist andersom. Dat is wel apart.

Carbonara

Is it me or is there no volgtopic anymore?

Romāns Vainšteins

It is you

pirazzi

Volgtopic kun je lezen samen met de voorbeschouwing.

billi

PB inbox / outbox wielerflits nl/be

de beginstanden zijn gekopieerd, maar daarna blijven de berichten in het "land" zelf is mijn vermoeden

berichten verstuurd vanuit .be staan niet in de verzonden .nl

(idem live chat giro is daar leeg)

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

PB inbox / outbox wielerflits nl/be

de beginstanden zijn gekopieerd, maar daarna blijven de berichten in het “land” zelf is mijn vermoeden

berichten verstuurd vanuit .be staan niet in de verzonden .nl

(idem live chat giro is daar leeg)

Klopt, hier is om technische redenen een scheiding in gemaakt.

achtpuntzes

beetje smakeloos die poll meteen van 'wat moet dumoulin doen?'

Die discussie komt wel op gang hoor, onnodig om dat zo geforceerd nog even aan te zwengelen.

Laatst gewijzigd
Filipo

Moet zeggen dat ik fan ben van de website, maar me vaak genoeg irriteer aan het verspringen van de titels bij het openen van de pagina vanwege de advertenties die nog op de website moeten komen.

Javier

Ben erg tevreden over de liveblog en chatfunctie. Niet meer elke keer refreshen.
Zou heel gaaf zijn als er bij de liveblog bovenin aangegeven wordt wie er in de kopgroep zitten, en de tijdsverschillen.

FDJ

De kalender is mobiel android Chrome van de voorpagina af. Mag van mij graag terug.

PeterSelie

https://www.wielerflits.nl/wielerploegen/deceuninck-quick-step-2019/

Jungels ontbreekt

1 2 ... 91 ... 199 200

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.