Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 92 ... 202 203
Retro Lex

'@ Martin. Ik kan nu ook de Vlog volgen met mijn outdated internet explorer. TNX

Retro Lex

Waar ik Vlog zei bedoelde ik natuurlijk Live Blog. stop de tijd

xistnc

Is het de bedoeling dat posts door redacteuren geëdit worden, als ze het er inhoudelijk niet mee eens zijn, zonder dat de huisregels in het spel zijn? Ik heb er deze week al meerdere voorbij zien komen. Dat redacteuren onder hun eigen 'nieuwsberichten' uitgebreid in de verdediging gaan is natuurlijk ook niet sjiek, maar dit alternatief is wellicht nog kwalijker.

Jacco van Stierop

Is mij zeer onlangs ook overkomen, heel merkwaardig.

Poeksel

Ik vind het sowieso raar dat een post vaak geëdit wordt tot iets als "Bedankt, we hebben het aangepast" en de oorspronkelijke post dan weg is. Wat is het idee hierachter?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik vind het sowieso raar dat een post vaak geëdit wordt tot iets als “Bedankt, we hebben het aangepast” en de oorspronkelijke post dan weg is. Wat is het idee hierachter?
De oorspronkelijke comment is dan meestal niet meer van toepassing.

Is het de bedoeling dat posts door redacteuren geëdit worden, als ze het er inhoudelijk niet mee eens zijn, zonder dat de huisregels in het spel zijn?
Doorgaans niet. Ik zal het intern bespreken. Mocht het voorkomen meldt het dan even bij de misstanden. Dan kijken we ernaar.

leegloper

Nu ben ik benieuwd om wat voor veranderingen het ging. Staat er dan "weggeflitst" of krijgt je verhaal dan een andere strekking?
@Martin van den Bosch, De oorspronkelijke post is dan minder van toepassing, maar het voelt voor de poster leeg, als zijn bericht wordt weggehaald. Misschien kunnen jullie de edit “Bedankt, we hebben het aangepast” boven de oorspronkelijke tekst zetten en die oorspronkelijke tekst verder ongemoeid laten. Dan kunnen lezers zelf beslissen of ze het willen lezen.

Sagan=hulk

Is het geen idee om tijdens een grote ronde elke dag een medisch bulletin bij te houden op de site? Zelf vind ik het altijd interessant om een overzicht te hebben van eventuele blessures en verwondingen na valpartijen. Ipv de twitter e.d. van de gevallen jongens op te zoeken, zou het makkelijker zijn om wielerflits te checken.

FDJ

'@leegloper @Martin van den Bosch dit wordt ook niet heel structureel toegepast. Afgelopen weekend reageerde ik onder het volgende bericht https://www.wielerflits.nl/nieuws/jumbo-visma-verlengt-met-bouwman-tolhoek-en-kuss/ er van uitgaande met wat jullie eerst berichtten dat Tolhoek en Bouwman tot 2020 hadden bijgetekend. Dan wordt er geen edit toegepast en staat de reactie van mij eronder nu een beetje raar. Dus dat zou wel een verbeterpunt zijn. Of structureel wel of structureel niet. Al ben ik het met je eens dat de reactie geen meerwaarde meer heeft dus wat mij betreft alles editen zoals nu meestal gebeurt.

Rawolf

'+1 voor saganhulk zijn suggestie, liveblogs kan ik overal vinden. Info over wie gevallen is en met welke gevolgen niet. Handig voor de scorito spelers :p

Keshi

Vandaag 30% "iemand anders" ingevuld bij de poll. Is het een idee om daar in te vullen 'iemand anders, namelijk .....' van te maken, zodat een veelgenoemde naam alsnog aan het rijtje toegevoegd kan worden?

Covadonga

Ik ben ingelogd, maar kan niet in alle topics reageren. Als ik dan op inloggen druk, krijg ik een foutmelding. De melding is dat ik al ingelogd ben ...

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik ben ingelogd, maar kan niet in alle topics reageren. Als ik dan op inloggen druk, krijg ik een foutmelding. De melding is dat ik al ingelogd ben …
Dit komt doordat de browser nog de versie van de pagina opgeslagen heeft van het moment dat je niet ingelogd was. Een probleem wat voor ons lastig op te lossen is, maar waar we nog aan werken.
Lost een hard refresh (Ctrl+F5) het probleem op?

FDJ

Wat voegt de persoonlijke mening van Nico Dick journalistiek gezien toe aan deze Giro als het zo wordt gebracht als in het bericht over Roglic en Nibali ? Het is niet eens een column, maar gewoon een persoonlijke mening die onder elk nieuwsbericht als reactie had kunnen geplaatst worden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Wat voegt de persoonlijke mening van Nico Dick journalistiek gezien toe aan deze Giro als het zo wordt gebracht als in het bericht over Roglic en Nibali ?
Zoals eerder gezegd experimenteren we zo nu en dan met nieuwe vormen om een completer verslag uit te brengen van wat er speelt in de wielersport. Het duel tussen Roglic en Nibali is een belangrijk thema deze Giro, wat we naar onze mening tot dusver onvoldoende hebben kunnen belichten. Daar hebben we nu deze vorm voor gekozen. Daar hebben we nu de noemer 'analyse' voor gekozen, al had 'opinie' wellicht ook gekund.

Uit het aantal keren dat het artikel bekeken is (en het aantal reacties), blijkt dat er bij onze bezoekers veel interesse is in dit thema. Zo te lezen behoor jij tot de groep die niet van dit artikel (of de schrijver) gecharmeerd is. Dan kan, maar jouw mening delen wij niet. In de toekomst zullen wij vaker dergelijke artikelen publiceren.

FDJ

Volgens mij is het aantal reacties of clicks nooit de manier om te checken of iets een goede bijdrage is aan een medium. Als je objectief kijkt naar de discussie die volgt is het gewoon een herhaling van een aantal persoonlijke meningen van forumleden die ook onder de etappe verslagen naar voren is gekomen bijvoorbeeld in de etappe die Zakarin won. De analyse van Nico had ook 1 van die reacties kunnen zijn.

DemPolS

Fdj dit is zeiken om het zeiken.

FDJ

Volgens mij mag je hier verbeterpunten aandragen en doe ik dit met argumenten. Jammer dat je dan vanuit de redactie terugkrijgt dat het aan een voorkeur voor schrijver zal liggen. En vooralsnog is er vooral een duel tussen Carapaz en Roglic. Die staan op een paar seconden van elkaar en moet Nibali met nog een tijdrit voor de boeg ruim twee minuten goedmaken. Ik vind dat ik daar dan een vraag over mag stellen en ik ook best de huidige invulling mag bekritiseren. Zolang het maar met argumenten gebeurd en op fatsoenlijke toon. En volgens mij gebeurd dat hier.

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Waarom is er geen bericht verschenen dat Tolhoek is kunnen verder fietsen op een fiets van Movistar? Sciandri heeft hem een fiets gegeven en zelfs de schoenplaatjes verandert. Dit vind ik getuigen van ongelofelijke fair play en uitzonderlijk in de wielersport.

Het feit dat het bericht van Sivakov die Movistar beschuldigde van niet sportief zijn dan wel geplaatst wordt, dat begrijp ik niet. Vind dit toch een lichte vorm van framing om Jumbo Visma in een goed daglicht te plaatsen en Movistar in een slecht daglicht.

Retro Lex

Over de Chat.
Bij mij gaat de chat steeds trager, haperend. schokkerig naarmate het drukker wordt. Verversen gaat niet lekker. Ook al meegemaakt dat het helemaal vastliep. Ben ik de enige ? ( en ja ik gebruik overjarige iex)

pirazzi

Privacy instellingen in een blauw balkje rechts onder in het scherm blijft aanwezig, ook al klik je op alles toestaan en opslaan en afsluiten.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Privacy instellingen in een blauw balkje rechts onder in het scherm blijft aanwezig, ook al klik je op alles toestaan en opslaan en afsluiten.
Klopt, dat is (standaard) zo ingesteld om ervoor te zorgen dat je deze later kunt aanpassen. We werken momenteel aan een oplossing waarbij dit blauwe balkje verdwijnt, maar je op een andere manier tot bij deze gegevens kunt.

Retro Lex

'@ Martin,
Dit postte je nav de ophef over volgtopic/chat/
We zullen het liveblog de rest van de Giro aanbieden en daarna evalueren. Daarbij is constructieve feedback van jullie uiteraard van harte welkom

Komt er nog een centraal item waar we onze feedback kwijt kunnen ?

AWestie

Als ik op mijn telefoon de webversie open van Wielerflits gaat er een video draaien waardoor bijvoorbeeld mijn eigen muziek uit gaat. Vast veel genoemd, die filmpjes, maar laat ze aub niet automatisch draaien (of kan ik dat uit zetten?)

FDJ

Wat mij betreft Liveblog houden bij grote koersen en het volg hier topic ernaast. Chat nodigt niet uit om even snel wat info terug te zoeken.

1 2 ... 92 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.