Is het de bedoeling dat posts door redacteuren geëdit worden, als ze het er inhoudelijk niet mee eens zijn, zonder dat de huisregels in het spel zijn? Ik heb er deze week al meerdere voorbij zien komen. Dat redacteuren onder hun eigen 'nieuwsberichten' uitgebreid in de verdediging gaan is natuurlijk ook niet sjiek, maar dit alternatief is wellicht nog kwalijker.
Nu ben ik benieuwd om wat voor veranderingen het ging. Staat er dan "weggeflitst" of krijgt je verhaal dan een andere strekking?
@Martin van den Bosch, De oorspronkelijke post is dan minder van toepassing, maar het voelt voor de poster leeg, als zijn bericht wordt weggehaald. Misschien kunnen jullie de edit “Bedankt, we hebben het aangepast” boven de oorspronkelijke tekst zetten en die oorspronkelijke tekst verder ongemoeid laten. Dan kunnen lezers zelf beslissen of ze het willen lezen.
Is het geen idee om tijdens een grote ronde elke dag een medisch bulletin bij te houden op de site? Zelf vind ik het altijd interessant om een overzicht te hebben van eventuele blessures en verwondingen na valpartijen. Ipv de twitter e.d. van de gevallen jongens op te zoeken, zou het makkelijker zijn om wielerflits te checken.
'@leegloper @Martin van den Bosch dit wordt ook niet heel structureel toegepast. Afgelopen weekend reageerde ik onder het volgende bericht https://www.wielerflits.nl/nieuws/jumbo-visma-verlengt-met-bouwman-tolhoek-en-kuss/ er van uitgaande met wat jullie eerst berichtten dat Tolhoek en Bouwman tot 2020 hadden bijgetekend. Dan wordt er geen edit toegepast en staat de reactie van mij eronder nu een beetje raar. Dus dat zou wel een verbeterpunt zijn. Of structureel wel of structureel niet. Al ben ik het met je eens dat de reactie geen meerwaarde meer heeft dus wat mij betreft alles editen zoals nu meestal gebeurt.
Lost een hard refresh (Ctrl+F5) het probleem op?
Uit het aantal keren dat het artikel bekeken is (en het aantal reacties), blijkt dat er bij onze bezoekers veel interesse is in dit thema. Zo te lezen behoor jij tot de groep die niet van dit artikel (of de schrijver) gecharmeerd is. Dan kan, maar jouw mening delen wij niet. In de toekomst zullen wij vaker dergelijke artikelen publiceren.
Volgens mij is het aantal reacties of clicks nooit de manier om te checken of iets een goede bijdrage is aan een medium. Als je objectief kijkt naar de discussie die volgt is het gewoon een herhaling van een aantal persoonlijke meningen van forumleden die ook onder de etappe verslagen naar voren is gekomen bijvoorbeeld in de etappe die Zakarin won. De analyse van Nico had ook 1 van die reacties kunnen zijn.
Volgens mij mag je hier verbeterpunten aandragen en doe ik dit met argumenten. Jammer dat je dan vanuit de redactie terugkrijgt dat het aan een voorkeur voor schrijver zal liggen. En vooralsnog is er vooral een duel tussen Carapaz en Roglic. Die staan op een paar seconden van elkaar en moet Nibali met nog een tijdrit voor de boeg ruim twee minuten goedmaken. Ik vind dat ik daar dan een vraag over mag stellen en ik ook best de huidige invulling mag bekritiseren. Zolang het maar met argumenten gebeurd en op fatsoenlijke toon. En volgens mij gebeurd dat hier.
Waarom is er geen bericht verschenen dat Tolhoek is kunnen verder fietsen op een fiets van Movistar? Sciandri heeft hem een fiets gegeven en zelfs de schoenplaatjes verandert. Dit vind ik getuigen van ongelofelijke fair play en uitzonderlijk in de wielersport.
Het feit dat het bericht van Sivakov die Movistar beschuldigde van niet sportief zijn dan wel geplaatst wordt, dat begrijp ik niet. Vind dit toch een lichte vorm van framing om Jumbo Visma in een goed daglicht te plaatsen en Movistar in een slecht daglicht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.