Dit postte je nav de ophef over volgtopic/chat/
We zullen het liveblog de rest van de Giro aanbieden en daarna evalueren. Daarbij is constructieve feedback van jullie uiteraard van harte welkom
Komt er nog een centraal item waar we onze feedback kwijt kunnen ?
Voordat het zover is, gebruiken wij deze dagen eerst om de feedback die we via verschillende kanalen ontvangen hebben te evalueren en te kijken hoe we het liveblog/volg hier tijdens de komende Tour gaan invullen.
Op mijn tablet krijg ik sinds een paar dagen een 'reclame strook' midden op het beeld van een paar centimeter breed die op de wf artikels blijft hangen, zo is het wat lastig om het te lezen. Wel niet op de pc.
Edit: is die vd linkerkant die naar het midden springt bij het scrollen
Dan gaan we kijken hoe we dat kunnen verhelpen
Zoals het er nu staat lijkt het net alsof jullie eerst evalueren en dan pas onze feedback bekijken, terwijl jullie zoals eerder aangegeven die feedback wel lijken mee te nemen in jullie evaluatie.
Ik las hierboven al dat het probleem met het automatisch afspelen van filmpjes gemeld is. Ik heb hier zelf ook last van, niet alleen van het geluid dat uitgaat van mijn muziek maar vooral het dataverbruik. Ik gebruik wielerflits vaak op mijn android telefoon en ik merk dat mijn dataverbruik enorm hoog is de afgelopen maanden. Dit blijkt dus van wielerflits te zijn terwijl ik nooit op mijn mobiele databundel filmpjes kijk op de site. Zie hieronder een screenshot met dataverbruik van meer dan 2GB!! in een maand.
Kunnen jullie hier snel iets aan doen?
https://imgur.com/PINT9ly
Zeer eens met alle opmerkingen hierboven over het eindeloos plaatsen van achterhaalde filmpjes. Eén keer, in een topic waarin het relevant is, is natuurlijk prima. Maar het is nu 14 juni en zelfs in vandaag geplaatste topics zien we nog steeds Addy Engels mekkeren over de pech van Roglic in een ronde die al een paar weken achter ons ligt. Dat ziet eruit als achterstallig onderhoud. Deze mooie site verdient beter!
Ik had nog een vraag :
Wat is nou de reden eigenlijk van het ik weet niet hoe lang laten staan van ondertussen totaal irrelevante filmpjes ?
Is het niet mogelijk om elke week of elke paar dagen te verversen ?
Of is dat ‘classified’ ?
Mij bekruipt onderhand het gevoel dat de vraag ontweken wordt
De video die na de inleiding verschijnt, is in feite een advertentie. Wanneer hier een (wielergerelateerde) video achter komt die we zelf gemaakt hebben, zijn de opbrengsten voor ons hoger. We realiseren dat dit voor de gebruikerservaring niet optimaal is, maar deze inkomsten hebben wij nodig om ervoor te zorgen dat we WielerFlits kunnen maken op de manier die wij voor ogen hebben.
De video met Engels is inderdaad te lang blijven staan. Daar moeten we in de toekomst scherper op zijn. Overigens wordt dit op korte termijn aangepast, waardoor er na de inleiding iets anders komt te staan.
Ik heb niet teruggelezen of iemand anders hier al een opmerking over heeft gemaakt, maar ik kan niet wennen aan de structuur van de reacties met twee niveau's (reacties en reacties op reacties) bij de nieuwsberichten. Als je dit doet, dan moet je 'reacties op reacties' standaard verbergen, zoals op YouTube. Nu zit ik wel eens vluchtig door de reacties te scrollen en als je dan een willekeurig bericht leest, is niet meteen duidelijk of dit een reactie op het artikel is, of een reactie op iemand anders. Ja, je kunt het zien aan de hoeveelheid ingesprongen ruimte, maar dat valt alleen op als reacties van beide niveau's in beeld zijn. De onoverzichtelijkheid die er nu is, nodigt mij in ieder geval minder uit om de reacties te lezen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.