Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 93 ... 201 202
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Als ik op mijn telefoon de webversie open van Wielerflits gaat er een video draaien waardoor bijvoorbeeld mijn eigen muziek uit gaat. Vast veel genoemd, die filmpjes, maar laat ze aub niet automatisch draaien (of kan ik dat uit zetten?)
Het is een bekend probleem, wat we tot op heden nog niet op hebben kunnen lossen. We kijken momenteel naar een andere leverancier met als doel dit te verhelpen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

@ Martin,
Dit postte je nav de ophef over volgtopic/chat/
We zullen het liveblog de rest van de Giro aanbieden en daarna evalueren. Daarbij is constructieve feedback van jullie uiteraard van harte welkom

Komt er nog een centraal item waar we onze feedback kwijt kunnen ?

Jazeker, in de loop van deze week openen we een forumtopic om dit onderwerp een centrale plek te geven.

Voordat het zover is, gebruiken wij deze dagen eerst om de feedback die we via verschillende kanalen ontvangen hebben te evalueren en te kijken hoe we het liveblog/volg hier tijdens de komende Tour gaan invullen.

dustin

Op mijn tablet krijg ik sinds een paar dagen een 'reclame strook' midden op het beeld van een paar centimeter breed die op de wf artikels blijft hangen, zo is het wat lastig om het te lezen. Wel niet op de pc.

Edit: is die vd linkerkant die naar het midden springt bij het scrollen

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Op mijn tablet krijg ik sinds een paar dagen een ‘reclame strook’ midden op het beeld van een paar centimeter breed die op de wf artikels blijft hangen, zo is het wat lastig om het te lezen. Wel niet op de pc.
Zou je een screenshot willen mailen naar [email protected] ?
Dan gaan we kijken hoe we dat kunnen verhelpen

Laatst gewijzigd
dustin

Zal morgen kijken op andere tablet

Op deze heb ik geen mail zitten (gebruik het enkel voor internet)

leegloper

Voordat het zover is, gebruiken wij deze dagen eerst om de feedback die we via verschillende kanalen ontvangen hebben te evalueren en te kijken hoe we het liveblog/volg hier tijdens de komende Tour gaan invullen.

Zoals het er nu staat lijkt het net alsof jullie eerst evalueren en dan pas onze feedback bekijken, terwijl jullie zoals eerder aangegeven die feedback wel lijken mee te nemen in jullie evaluatie.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Zoals het er nu staat lijkt het net alsof jullie eerst evalueren en dan pas onze feedback bekijken, terwijl jullie zoals eerder aangegeven die feedback wel lijken mee te nemen in jullie evaluatie.
We nemen alle reeds gegeven feedback mee, evalueren en kijken vervolgens hoe we het vanaf de Tour gaan invullen. Dat is de volgorde die we hanteren.

hartstikkebedankt

Nu nog steeds bij het bekijken van een nieuwsbericht het filmpje "Addy Engels: "Qua pech kon de timing niet slechter voor Roglic"" standaard instarten wordt nu wel een beetje mwoah, temeer omdat het niet meer relevant is.

FritsvanHoefelen

Echt leuk die autoplay van het interview met Engels in Giro.

edit: dat zei hartstikkebedankt blijkbaar ook al

wezel

Ik las hierboven al dat het probleem met het automatisch afspelen van filmpjes gemeld is. Ik heb hier zelf ook last van, niet alleen van het geluid dat uitgaat van mijn muziek maar vooral het dataverbruik. Ik gebruik wielerflits vaak op mijn android telefoon en ik merk dat mijn dataverbruik enorm hoog is de afgelopen maanden. Dit blijkt dus van wielerflits te zijn terwijl ik nooit op mijn mobiele databundel filmpjes kijk op de site. Zie hieronder een screenshot met dataverbruik van meer dan 2GB!! in een maand.
Kunnen jullie hier snel iets aan doen?
https://imgur.com/PINT9ly

Romāns Vainšteins

En wat is nou de reden eigenlijk van het ik weet niet hoe lang laten staan van ondertussen totaal irrelevante filmpjes ?

Tuubke

Zeer eens met alle opmerkingen hierboven over het eindeloos plaatsen van achterhaalde filmpjes. Eén keer, in een topic waarin het relevant is, is natuurlijk prima. Maar het is nu 14 juni en zelfs in vandaag geplaatste topics zien we nog steeds Addy Engels mekkeren over de pech van Roglic in een ronde die al een paar weken achter ons ligt. Dat ziet eruit als achterstallig onderhoud. Deze mooie site verdient beter!

josemanuelfuente

Is het al bekend wat het met de Tour wordt, volgtopic of chat? Hopelijk het eerste ......

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Maar het is nu 14 juni en zelfs in vandaag geplaatste topics zien we nog steeds Addy Engels mekkeren over de pech van Roglic in een ronde die al een paar weken achter ons ligt.
Terecht punt, we hebben er nu content over de Dauphiné in gezet.

Is het al bekend wat het met de Tour wordt, volgtopic of chat? Hopelijk het eerste ……

zie hier het centrale topic over ons liveblog [/url]

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

en dat met die filmpjes ? Of is dat 'classified' ?

Martino87

Op mijn iPad en telefoon lopen de reacties nog al eens achter. Op mn laptop zie ik dan bijvoorbeeld 20 reacties, en op mijn telefoon en iPad maar vijf. Hebben meer mensen hier last van?

trickstuff

Yep, ook last van. Uitloggen, geschiedenis wissen
en de pagina vernieuwen werkt meestal wel.
Je zou bijna denken dat het meer views oplevert.
;)

Romāns Vainšteins

Ik had nog een vraag :

Wat is nou de reden eigenlijk van het ik weet niet hoe lang laten staan van ondertussen totaal irrelevante filmpjes ?
Is het niet mogelijk om elke week of elke paar dagen te verversen ?
Of is dat ‘classified’ ?

Mij bekruipt onderhand het gevoel dat de vraag ontweken wordt

Covadonga

Nee joh, ze ontwijken jou. Maar het kan ook best zijn dat ze alle energie stoppen in het ontwikkelen van de ignore-functie en even geen tijd hebben voor jouw vraag.

trickstuff

Martin, je zegt dat jullie er content over de Dauphiné hebben ingezet. Ik zie echter nog steeds Addy Engels.
Filmpje blijft bovendien automatisch afspelen bij mij, wat ik ook probeer met instellingen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

En wat is nou de reden eigenlijk van het ik weet niet hoe lang laten staan van ondertussen totaal irrelevante filmpjes ?

en dat met die filmpjes ? Of is dat ‘classified’ ?
Nee hoor, niet classified. Heb de reden hiervoor in dit topic al enkele keren uitgelegd.

De video die na de inleiding verschijnt, is in feite een advertentie. Wanneer hier een (wielergerelateerde) video achter komt die we zelf gemaakt hebben, zijn de opbrengsten voor ons hoger. We realiseren dat dit voor de gebruikerservaring niet optimaal is, maar deze inkomsten hebben wij nodig om ervoor te zorgen dat we WielerFlits kunnen maken op de manier die wij voor ogen hebben.

De video met Engels is inderdaad te lang blijven staan. Daar moeten we in de toekomst scherper op zijn. Overigens wordt dit op korte termijn aangepast, waardoor er na de inleiding iets anders komt te staan.

Martin, je zegt dat jullie er content over de Dauphiné hebben ingezet. Ik zie echter nog steeds Addy Engels.
Heb het even nagevraagd, aanpassing was blijkbaar alleen voor web doorgevoerd en niet voor mobiel. Dat gaan we alsnog doen.

Filmpje blijft bovendien automatisch afspelen bij mij, wat ik ook probeer met instellingen.
Het is niet mogelijk om dit aan te passen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Op mijn iPad en telefoon lopen de reacties nog al eens achter. Op mn laptop zie ik dan bijvoorbeeld 20 reacties, en op mijn telefoon en iPad maar vijf. Hebben meer mensen hier last van?
Ben je in beide gevallen ingelogd? Daar zit namelijk nog een verschil tussen (ingelogde gebruikers krijgen alle reacties eerder te zien)

dustin

'@Martin

weer hetzelfde (sinds gisteren) als ik schreef in reactie op 5 juni 2019 om 20:40.
mogelijk is het wederom snel te verhelpen, als dat midden op het beeld staat, kan ik ook niet reageren (nu even op pc, lukt dan wel)

esims

Ik heb niet teruggelezen of iemand anders hier al een opmerking over heeft gemaakt, maar ik kan niet wennen aan de structuur van de reacties met twee niveau's (reacties en reacties op reacties) bij de nieuwsberichten. Als je dit doet, dan moet je 'reacties op reacties' standaard verbergen, zoals op YouTube. Nu zit ik wel eens vluchtig door de reacties te scrollen en als je dan een willekeurig bericht leest, is niet meteen duidelijk of dit een reactie op het artikel is, of een reactie op iemand anders. Ja, je kunt het zien aan de hoeveelheid ingesprongen ruimte, maar dat valt alleen op als reacties van beide niveau's in beeld zijn. De onoverzichtelijkheid die er nu is, nodigt mij in ieder geval minder uit om de reacties te lezen.

Laatst gewijzigd
Niklas

Goedemiddag: Jos van Emden pakt tweede Nederlandse tijdrittitel. Vraag: wie pakte dan de eerste Nederlandse tijdrittitel. De formulering klopt taalkundig niet.

1 2 ... 93 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.