Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 94 ... 198 199
pirazzi

De tweede voor Jos, de eerste was in 2010. Beter was geweest: pakt zijn tweede Nederlandse tijdrittitel.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Jammer dat van die filmpjes, kun je niet precies hetzelfde bereiken met sneller wisselende filmpjes anno 2019 ?

Covadonga

De filmpjes zijn een ramp. Maar goed als dat blijkbaar geld in het laatje brengt, moet het maar. Ik blijf het wel slap vinden.

pirazzi

Bij het typen van een reactie op een nieuwsbericht, wanneer je meer dan 1 regel typt en op enter drukt om een nieuwe zin te beginnen wordt er een leeg veld zichtbaar, alsof er een regel is overgeslagen.

josemanuelfuente

Laat die filmpjes maar weg. En zouden jullie dan moeten besparen, voor mij mag het hele video-content weg, kijk er nooit naar en heb er ook geen behoefte aan.

dikkechaap

De problemen met "je moet ingelogd zijn" terwijl je al ingelogd bent zijn nog steeds niet verholpen. Enig nieuws omtrend deze bug? Het speelt nu al maanden.

Romāns Vainšteins

je moet flink op je url enteren en dan gaat dat over

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

De problemen met “je moet ingelogd zijn” terwijl je al ingelogd bent zijn nog steeds niet verholpen. Enig nieuws omtrend deze bug? Het speelt nu al maanden.
Helpt een hard refresh? (Ctrl+f5)

hartstikkebedankt

Graag iets doen aan de video's, ben in juni voor het eerst ooit over mijn internetbundel gegaan door gebruik wielerflits

trickstuff

De video content met Spekenbrink die ik helemaal niet wil zien kom ik nu 2 keer per pagina tegen, beiden spelen automatisch af.
Ik hoop dat het beleid van WF omtrent deze filmpjes heroverwogen kan worden. Als tegenprestatie zal ik alle nieuwe Wielerflits TV items met geveinsde interesse eenmaal volledig kijken.
Ik ga ondertussen wat googlen op video blocker.

pirazzi

Bij de pooltips wordt gesproken over 1000 euro, dat moet 1 miljoen euro zijn. (Scorito Prijs)

elkey21745811305

Podcasts via Twitch. Vervolgens dump je de vids op YT.

Romāns Vainšteins

'Podcasts via Twitch. Vervolgens dump je de vids op YT'

Dat is idd dik awesome !

elkey21745811305

Ook een wat beter verdienmodel, zeker gezien de (relatief kleine) doelgroep.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Alhoewel de nieuwe app er mooi uit ziet en wat leuke extra’s heeft, is hij ook beduidend langzamer met het laden van nieuwsberichten. Terwijl dat voor mij juist de reden is/was om m the gebruiken. Het zou fijn zijn als de oude snelheid weer behaald wordt.
Dank voor de feedback!
Zouden jullie voor feedback voor de app dit topic[/url] willen gebruiken?
Dan kunnen we alles centraliseren.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Volg-topics altijd op de home-page!!!

Romāns Vainšteins

Uiteraard, dit is een grap hoe het 'opgelost' is nu. Waarom zo ?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Volg-topics altijd op de home-page!!!

Uiteraard, dit is een grap hoe het ‘opgelost’ is nu. Waarom zo ?

Zoals uitgelegd in het Liveblog-topic[/url] op 7 juni jl:

Om verwarring te voorkomen, kiezen we ervoor om het liveblog en het volg-hier topic niet samen in onze newsfeed aan te bieden. Het liveblog geniet hier de voorkeur, omdat bezoekers die geen gebruik maken van de reactiefunctie hierin sneller de laatste stand van zaken terug kunnen vinden.

We hebben ervoor gekozen om 1 methode prominent onder de aandacht te brengen. Dat zullen we de hele Tour op deze manier blijven doen.

Laatst gewijzigd
aru123

Door het volgtopic als forum te presenteren is het al haar charme verloren.

John Bidon

Heel apart om je unique selling point van het Volg Topic te verplaatsen naar het verdomhoekje van het Forum. Als je overtuigd bent van het succes van liveblog plus de chat dan had je het aangedurfd om het Volg Topic ook op de homepage te zetten. Denk dat voor eerst in jaren zal zijn dat WF niet mijn eerste online plek zal zijn om info te delen en te krijgen. Echt jammer dit.

west

Zolang WF weigert te erkennen dat die chatfunctie niet werkt, gaat er niks veranderen. Maar WF staat er niet om bekend dat ze graag hun ongelijk toegeven. Daarom verwijderen ze ook altijd hele reacties als er iets ge-edit moet worden. Op z'n hollandsch de schone schijn blijven ophouden.

Romāns Vainšteins

Er wordt waarschijnlijk simpelweg en doodeenvoudig meer verdiend aan bezoekers op de chat omdat de zooislijters er wat meer brainwashing kwijtkunnen. Anno 2019 zijn er al best wel wat mensen die zich bij zoiets neerleggen ook nog.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Er wordt waarschijnlijk simpelweg en doodeenvoudig meer verdiend aan bezoekers op de chat omdat de zooislijters er wat meer brainwashing kwijtkunnen. Anno 2019 zijn er al best wel wat mensen die zich bij zoiets neerleggen ook nog.
Nee hoor, op de pagina van het liveblog staan minder advertenties dan op een volg-hier pagina. Dus dat is voor ons geen argument geweest, Wel dat bezoekers in het liveblog de wedstrijd beter kunnen volgen dan in een volg-hier topic.

west

Waarom is er dan geen liveblog met de standaard reageerfunctie eronder?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Waarom is er dan geen liveblog met de standaard reageerfunctie eronder?
Deze vraag is eerder aan bod gekomen in het liveblog topic[/url] dat ik gisteren noemde.

1 2 ... 94 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.