Onley wordt in ieder geval positief genoemd. Verder weinig over PPNL, maar als ik zo door mijn oogharen naar de statistieken kijk moet de ploeg zonder al te veel pech staande blijven. Ze hebben het geluk dat er een paar teams echt dramatisch draaien of pas net wakker zijn.
Dit was een kleurloos dagje. Met twee in de kopgroep in Omloop als hoogtepunt
overigens valt de communicatie vanuit de ploeg dit jaar ook tegen. Vermaerke zonder verklaring ineens van de startlijst in de Faun (staat nog wel in de voorbeschouwing) en Edmondson vandaag niet van start in België
Wanneer je van jezelf weet dat er weinigte halen valt in koersen als deze met het beschikbare materiaal, moet je in ieder geval zorgen dat je in beeld komt. Ik vermoed dat de sponsoren vanaf de start tot laat in de koers, prima zijn bediend..!
wat een belabberde resultaten. Vooral Vermaerke valt me tegen die moet wel ziek zijn ofzo.
Geen 1 renner in Strade heeft vandaag de uitzending gehaald. Chris Hamilton brengt de troepen binnen op een 44e stek.
Bittner niet gesprint in GP Criquelon, achter een valpartij kan. Maar een Roossen zou in zn normale jaren ook nog wel naar T10 moeten kunnen sprinten dan toch??
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.