Team Picnic PostNL 2025

1 2 3 4
van Valouwe

Bardet inderdaad opmerkelijk goed!

Heipaal
Bimbo Visma
Bardet is duidelijk nog niet met pensioen.  Fabio gaf ook een teken van leven in UAE. Zat alleen ing...

ja, dat is wel hoopgevend. Maar achter Bardet, Jakobsen en Onley is er wel een gapend gat richting de rest.

Bimbo Visma
van Valouwe
Bardet inderdaad opmerkelijk goed!

Helaas gevallen. Nog niet bekend hoe groot de schade is. Zo sneu zijn als dit het einde is

Bimbo Visma
Heipaal
ja, dat is wel hoopgevend. Maar achter Bardet, Jakobsen en Onley is er wel een gapend gat richting d...

Lund, Poole, Bittner

Bimbo Visma
Rawolf
een top 5 plek voor Onley in het UAE tour klassement is ook wel nodig voor de UCI punten. Kan toch n...

Top-5 it is!

Medisch bulletin over Bardet is dat de schade meevalt. Maar hij mist volgende week wel de Faun-duo

van Valouwe
Bimbo Visma
Top-5 it is!   Medisch bulletin over Bardet is dat de schade meevalt. Maar hij mist volgende week we...

Goed nieuws vwb Bardet, pak van mijn hart...  Onley prima gepresteerd!

van Valouwe

Ronde van de Algarve: Max Poole 11e in de tijdrit vandaag, 13e plek in het eindklassement.

Laatst gewijzigd
AWestie

Over de degradatiestrijd

Onley wordt in ieder geval positief genoemd. Verder weinig over PPNL, maar als ik zo door mijn oogharen naar de statistieken kijk moet de ploeg zonder al te veel pech staande blijven. Ze hebben het geluk dat er een paar teams echt dramatisch draaien of pas net wakker zijn.

Bimbo Visma
AWestie
Over de degradatiestrijd Onley wordt in ieder geval positief genoemd. Verder weinig over PPNL, maar...

Vaak is het voorjaar het gebied waar de ploeg achterblijft qua scores. Als ze daar compenseren met een paar podiumplekken, dan lijkt het mij ook te lukken.

AWestie

Dat schrijft die Banqueri ook: PPNL is het enige team dat in rittenkoersen scoort, de rest zijn eendagsteams. Daarom zie je ook dat Astana dik plust in het aantal eendagskoersen dat ze rijden.

Rawolf
AWestie
Dat schrijft die Banqueri ook: PPNL is het enige team dat in rittenkoersen scoort, de rest zijn eend...

als het slecht gaat kunnen ze altijd nog Dunkerque 1.Pro en 2.Pro en Morbihan gaan rijden voor de echt makkelijke puntjes :)

Bimbo Visma

Bardet toch fit genoeg om te starten in de Faun-show!

In de Omloop zullen de mannen niet veel kunnen klaarspelen denk ik. Bij de vrouwen gaat Pfeiffer vlammen

Rawolf

Kijk, dat is mooi nieuws betreft Bardet. 

In afwezigheid van Eekhoff verwacht ik nog het meest van Flynn eigenlijk. Al is het inderdaad geen sterrenensemble

Bimbo Visma

Dit was een kleurloos dagje. Met twee in de kopgroep in Omloop als hoogtepunt

overigens valt de communicatie vanuit de ploeg dit jaar ook tegen. Vermaerke zonder verklaring ineens van de startlijst in de Faun (staat nog wel in de voorbeschouwing) en Edmondson vandaag niet van start in België 

van Valouwe
Bimbo Visma
Dit was een kleurloos dagje. Met twee in de kopgroep in Omloop als hoogtepunt   overigens valt de co...

Wanneer je van jezelf weet dat er weinigte halen valt in koersen als deze met het beschikbare materiaal, moet je in ieder geval zorgen dat je in beeld komt. Ik vermoed dat de sponsoren vanaf de start tot laat in de koers, prima zijn bediend..!

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Vermaerke vandaag ook weer van de lijst. Volgens de site is hij de kopman. Lekker bezig, Emily

van Valouwe

Sterke sprint door de 22jr. Pavel Bittner in Kuurne Brussel Kuurne, beloond met een 8e plek!

Laatst gewijzigd
van Valouwe

9e plek voor Warren Barguil in de "Faun Drome classic"

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Kool ook een 8ste plek. 

in Rwanda was Bush op weg naar een topresultaat, maar daar durfde sommige ploegen niet in de regen te fietsen, dus werd het gecanceld op 10km van het einde

Rawolf

iemand meer info aangaande Dinham en Vermaerke? Zou leuk zijn die weeris in actie te zien :) 

Bimbo Visma

Vermaerke staat erop voor Strade. Dinham helaas nog steeds niet 

Bimbo Visma

Het wordt hoog tijd dat de negatieve spiraal gebroken gaat worden. Bardet een terugval in z'n blessure en vandaag Poole weer stukgevallen. 

Bittner had de kans vandaag om Croque Monsieur te winnen, maar zat weer achter een valpartij

Rawolf

wat een belabberde resultaten. Vooral Vermaerke valt me tegen die moet wel ziek zijn ofzo. 

Geen 1 renner in Strade heeft vandaag de uitzending gehaald. Chris Hamilton brengt de troepen binnen op een 44e stek. 

Bittner niet gesprint in GP Criquelon, achter een valpartij kan. Maar een Roossen zou in zn normale jaren ook nog wel naar T10 moeten kunnen sprinten dan toch?? 

Bimbo Visma
Rawolf
wat een belabberde resultaten. Vooral Vermaerke valt me tegen die moet wel ziek zijn ofzo.  Geen 1 r...

Bittner werd dus in de laatste kilometer opgehouden, anders had hij gewoon gesprint. 

poole sleutelbeen gebroken...

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.