"Je zou kunnen zeggen dat Oscar de competitie heeft gered, ook al is hij weg. Naast Knox en Peace hoop ik op meer versterkingen voor het team. Ze hebben ze nodig."
Ze zitten sowieso nog niet aan het minimum aantal renners toch, zover bekend? Zou Biesterbos bij Picknick passen?
Weer een verrassing uit de hoge hoed. Een laatbloeier aantrekken is misschien best wel een goed idee. Bekende naam in het gravel en op Zwift, maar ook 5e op het Italiaanse kampioenschap. Ik laat me wederom verrassen.
Ik neem wel aan dat ze geld besparen en straks met een grote naam aan komen zetten nog
Gewoon van de site van Picnic-PostNL: Adding to their Men’s program, Team Picnic PostNL are thrilled to announce two new Dutch additions to the team. Both Frits Biesterbos and Timo de Jong are set to wear the two-striped jersey through the 2027 campaign.
Een hoop 'oudere' talenten gehaald dit transferseizoen. Nietecht grote namen gehaald om TLA, Vermaerke en Bardet te vervangen. In de breedte lijkt de ploeg sterker te worden en voor de uitschieters hoopt de ploeg op doorontwikkeling vd nieuwe aanwas en huidige renners waarvan er veel ook nog jong zijn natuurlijk.
Oh, dat hebben ze dan aangepast/hersteld! Gelukkig!
uit de mail: "Adding to their Men’s program, Team Picnic PostNL are thrilled to announce two new Dutch additions to the team. Frits Biesterbos is set to wear the two-striped jersey through the 2027 campaign while De Jong is contracted for 2026."
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.