Team Picnic PostNL 2025

1 2 ... 17 18 19 20 »
Poeksel

"Je zou kunnen zeggen dat Oscar de competitie heeft gered, ook al is hij weg. Naast Knox en Peace hoop ik op meer versterkingen voor het team. Ze hebben ze nodig."

Ze zitten sowieso nog niet aan het minimum aantal renners toch, zover bekend? Zou Biesterbos bij Picknick passen? 

Laatst gewijzigd
25sep

Van der Lee is misschien een optie. Toont goede potentie de laatste paar maanden. Maar lijkt me ook niet vreemd als hij bij gaat tekenen bij EF

Bimbo Visma

Alexy Faure Prost komt blijkbaar over van Wanty

S. Morgenstern

Interessant. Groot talent toen hij over kwam, maar dat is er de laatste twee jaar niet uitgekomen. Wellicht een reden voor en kan hij de weg omhoog weer vinden. 

Dave87
Bimbo Visma

Bron?

Rawolf

Bron is HLN. 

Wel een man met potentie

Bimbo Visma

Rondje contractverlengingen:

Barguil, Naberman en Leemreize blijven tot 2027. Meubilair Hamilton tot 2028

Bimbo Visma
Bimbo Visma

Louis Barré valt ook buiten de fusie. Misschien kunnen ze die ook meenemen

Norbie
Bimbo Visma
Louis Barré valt ook buiten de fusie. Misschien kunnen ze die ook meenemen

Barre schijnt in beeld te zijn bij TVL

Bimbo Visma

Welke reden zou er zijn om de laatste renners niet te presenteren? Alexy, Timo, Frits?

PicNicFan

Bardet y Tobias no han sido reemplazados por pilotos del mismo nivel. Necesitamos mucha suerte.

martini151

Weer een verrassing uit de hoge hoed. Een laatbloeier aantrekken is misschien best wel een goed idee. Bekende naam in het gravel en op Zwift, maar ook 5e op het Italiaanse kampioenschap. Ik laat me wederom verrassen. 

Ik neem wel aan dat ze geld besparen en straks met een grote naam aan komen zetten nog

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma
martini151
Weer een verrassing uit de hoge hoed. Een laatbloeier aantrekken is misschien best wel een goed idee...

Nou, ik denk het niet. Timo de Jong en Faury zijn nog onderweg. En dan gaat de naam van Biesterbos ook nog rond 

PicNicFan

Ik snap het niet. Jack Haig is bijvoorbeeld vrij...

Bimbo Visma
PicNicFan
Ik snap het niet. Jack Haig is bijvoorbeeld vrij...

Misschien is er een reden waarom hij nog vrij is. 32 jaar en amper nog in beeld

Bimbo Visma
Bimbo Visma
Welke reden zou er zijn om de laatste renners niet te presenteren? Alexy, Timo, Frits?

Timo en Frits zijn nu gepresenteerd. Timo slechts voor 1 seizoen...

Willie
Bimbo Visma
Timo en Frits zijn nu gepresenteerd. Timo slechts voor 1 seizoen...

Gewoon van de site van Picnic-PostNL: Adding to their Men’s program, Team Picnic PostNL are thrilled to announce two new Dutch additions to the team. Both Frits Biesterbos and Timo de Jong are set to wear the two-striped jersey through the 2027 campaign.

Rawolf

Een hoop 'oudere' talenten gehaald dit transferseizoen. Nietecht grote namen gehaald om TLA, Vermaerke en Bardet te vervangen. In de breedte lijkt de ploeg sterker te worden en voor de uitschieters hoopt de ploeg op doorontwikkeling vd nieuwe aanwas en huidige renners waarvan er veel ook nog jong zijn natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma
Willie
Gewoon van de site van Picnic-PostNL: Adding to their Men’s program, Team Picnic PostNL are thrilled...

Oh, dat hebben ze dan aangepast/hersteld! Gelukkig! 

uit de mail: "Adding to their Men’s program, Team Picnic PostNL are thrilled to announce two new Dutch additions to the team. Frits Biesterbos is set to wear the two-striped jersey through the 2027 campaign while De Jong is contracted for 2026."

Laatst gewijzigd
1 2 ... 17 18 19 20 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.