Ik volg die categorie niet heel erg maar Vanhuffel heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen. Hangt er soms lang aan bergop. Ook in Tour of the Alps. Dat word wel een prof. Maar gezien zn leeftijd zal dat voor 2027 zijn?
Wie de stap kan zetten in 2026 is onvoorspelbaar. Peace of Bush misschien?
@s morgenstern wat zijn dan wel wat meer de grote talenten volgens u? Ik zie toch niet veel renners afgelopen jaren die beter waren als een zomerman, ik vind dat hij een uiterst teleurstellend seizoen draait als ik ook al het nieuwes maglezen op het interned
Remijn van de afgelopen lichting junioren. Dit jaar zijn er met oa Mouris en Rijkman enkele grotere talenten die de stap naar de beloften zetten. De jongens bij DSM zijn allemaal van een andere categorie, ook Zomermaand. Hartstikke mooi wanneer er één een grote stap zet, maar ik zie geen redenen om daar verwachtingen aan te hangen.
Oscar Onley on 🇫🇷#TDF2026:
"I haven't really spoken much about it yet, but I guess the goal will be to aim towards the tour again. [...]"
"I don't like putting a number on things in terms of a position, so the goal is to arrive at the race in the best condition possible."
Bron STV
Nu er nog maar een paar koersjes staan kunnen we de conclusie trekken dat de 17de plek in WT is veiliggesteld. Het zag er in het begin van het seizoen slecht uit, maar de sterke Tour zorgde voor een vlucht naar boven.
Met de opkomst van het rijke Tudor en Q36.5 vraag ik me af of ze het over 3 jaar nog redden
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.