Team Picnic PostNL 2025

1 2 ... 17 18 19 20
S. Morgenstern

Zomermaand was best aardig bij de eerste aankomst bergop in de Babygiro. Verder weinig boeiends misschien, maar het zijn ook niet de grootste talenten natuurlijk. 

Vlot en Gal zouden wellicht de stap naar de WT-ploeg kunnen maken deze winter, maar dat zou niet uit luxe zijn.

PicNicFan
patrick van delen
misschien een onderwerp waar we iets minder vaak over praten op dit forum. Hoe vinden we dat de amat...

De enige die een toekomst lijkt te hebben, is Van Huffel. Zoomermand misschien, maar verder weinig.

S. Morgenstern

Die Tsjechische jongen was ook een groot talent, dat kan er nog uitkomen.

Weet iemand wat er met Louw Larsen is gebeurd? Dat leek één van de grootste talenten te zijn van de junioren die ze haalden.

Rawolf

Ik volg die categorie niet heel erg maar Vanhuffel heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen. Hangt er soms lang aan bergop. Ook in Tour of the Alps. Dat word wel een prof. Maar gezien zn leeftijd zal dat voor 2027 zijn? 

Wie de stap kan zetten in 2026 is onvoorspelbaar. Peace of Bush misschien? 

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Peace, Bush zal sowieso promoveren. Voor de Nederlanders is er ook wel een kansje Gal of Vlot als type Leijnse. En van der Werff lerend in een sprinttrein opnemen. 

vanhuffel nog een jaartje doorleren

patrick van delen
S. Morgenstern
Zomermaand was best aardig bij de eerste aankomst bergop in de Babygiro. Verder weinig boeiends miss...

@s morgenstern wat zijn dan wel wat meer de grote talenten volgens u? Ik zie toch niet veel renners afgelopen jaren die beter waren als een zomerman, ik vind dat hij een uiterst teleurstellend seizoen draait als ik ook al het nieuwes maglezen op het interned

patrick van delen
Rawolf
Ik volg die categorie niet heel erg maar Vanhuffel heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen. Ha...

Vanwaar zie ik op dit forum een jacobus en oliver een profcontrakt verdienen.?.? iksnap dat niet goed als ik de uitslagen zien

S. Morgenstern
patrick van delen
@s morgenstern wat zijn dan wel wat meer de grote talenten volgens u? Ik zie toch niet veel renners...

Remijn van de afgelopen lichting junioren. Dit jaar zijn er met oa Mouris en Rijkman enkele grotere talenten die de stap naar de beloften zetten. De jongens bij DSM zijn allemaal van een andere categorie, ook Zomermaand. Hartstikke mooi wanneer er één een grote stap zet, maar ik zie geen redenen om daar verwachtingen aan te hangen. 

Bimbo Visma

Eddy is per ongeluk bergkoning in Langkawi. En zegt in een interview dat hij nog zonder ploeg zit voor volgend jaar, dus toch geen verlenging 

kelderfan

Mooi dat Megan Arens en Hezinova de kans krijgen bij dit team.

Bimbo Visma

Ciabocco maakt dit jaar wel goede stappen bij de dames. Vandaag ook zilver bij het EK U23

Bimbo Visma

Finn O'Brien en Matthew Peace (broertje van Oliver) sluiten aan bij de beloftenploeg. 
Hopelijk volgen er nu ook een paar bevestigingen voor de hoofdmacht 

Bimbo Visma

Sterke ploeg gezien in Münsterland. Bittner noteert een nette 3de plek

25sep

Ik hoop het ook. Met World Tour 99% zeker voor volgend jaar en er vanuit gaande dat 3 a 4 renners nog verlengen zijn er nogsteeds minimaal 5/6 plekken te vergeven voor volgend jaar.

Bimbo Visma

Er werd aangekondigd dat men in de aanval ging in Giro d'Emilia. En dat is ook zo; met drie man zelfs. Leemreize, Leijnse en Bush😅

Bimbo Visma

Lund noteert een tweede plek in Italië. Die gaat volgende week afsluiten in Tour of Holland. 
Als ik Dinham goed lees, dan gaat Bittner nog naar China

Bimbo Visma

Eekhoff noteert in Binche Chimay Binche ook een tweede plek

PicNicFan

Oscars prestaties zijn daarentegen sinds de tournee flink achteruitgegaan. Hij was vandaag zelfs niet te zien in de 3 Valleien.

Bimbo Visma
PicNicFan
Oscars prestaties zijn daarentegen sinds de tournee flink achteruitgegaan. Hij was vandaag zelfs nie...

Hij was vandaag in ondersteunende rol voor Vermaerke. Maar die haalde de finish niet, dus wat dat betreft heeft hij het beter gedaan

AWestie

Oscar Onley on 🇫🇷#TDF2026:

"I haven't really spoken much about it yet, but I guess the goal will be to aim towards the tour again. [...]"

"I don't like putting a number on things in terms of a position, so the goal is to arrive at the race in the best condition possible."

Bron STV

Willie

Welke namen zullen er uit de hoge hoed van Spekenbrink gaan komen? Cosnefroy, Knox, Engelhardt, Sénéchal? Ze houden het zelfs knap stil daar.

Bimbo Visma

Knox is nu bevestigd voor volgend jaar. Oliver Peace promoveert en Corkery tekent zoals verwacht voor twee jaar

Rawolf

een paar van de verwachtte namen. Prima mannen om erbij te hebben. Al hoop ik dat Corkery wat betrouwbaarder gaat zijn dan gedurende zijn stageperiode waar hij vooral ziek is geweest. 

Bimbo Visma

Nu er nog maar een paar koersjes staan kunnen we de conclusie trekken dat de 17de plek in WT is veiliggesteld. Het zag er in het begin van het seizoen slecht uit, maar de sterke Tour zorgde voor een vlucht naar boven. 

Met de opkomst van het rijke Tudor en Q36.5 vraag ik me af of ze het over 3 jaar nog redden

PicNicFan
Bimbo Visma
Nu er nog maar een paar koersjes staan kunnen we de conclusie trekken dat de 17de plek in WT is veil...

Se podría decir que Oscar salvó la liga, aunque ya no esté. Además de Knox y Peace, espero más refuerzos para el equipo. Los necesitan.

1 2 ... 17 18 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.