Team Picnic PostNL 2025

1 2 ... 16 17 18 19
Bimbo Visma

In de categorie dingen die je niet verwacht: Enzo Leijnse wint de bergtrui in de Deutschland Tour

Bimbo Visma

Koerdt noteert een knappe 9de plek in etappe 3

Bimbo Visma

Van Uden blijft toch moeite houden met positioneren hè? 

25sep

Van Uden heeft wel echt een goede trein nodig ja. Is na die 2x in de giro eigenlijk niet meer aan sprinten toegekomen.

Bimbo Visma

Laatste kans vandaag voor van Uden. Morgen gaat ie blijkbaar naar huis 

Bimbo Visma

Of is ie al naar huis gereden?😬

Rawolf

Van Uden kan deze Vuelta maar beter snel vergeten. 

martini151
Rawolf
Van Uden kan deze Vuelta maar beter snel vergeten. 

Als je van Uden vergelijkt met Bittner, is vooral positionering echt een megaverschil. Daarnaast lijkt er iets met van Uden aan de hand op fysiek of mentaal vlak. 

Bimbo Visma

31-08 de eerste overwinning voor de beloftenploeg is binnen. Dorussen wint de ronde van de Achterhoek

Bimbo Visma

P9 voor Andresen in Bretagne. 

en Martinez finisht net achter de grote groep in de Vuelta. Trek ontnam Vermaerke een kans in de vroege vlucht 

Bimbo Visma

Een teken van leven uit de Vuelta! Martinez wordt 15de op de Angliru

Bimbo Visma

Onley is op de afspraak in Britain. Vandaag derde en daarmee vierde in GC

Benieuwd wat hij in Canada kan

AWestie

Benson schrijft op z'n blog dat Peace gaat promoveren. Die naam las ik hier niet direct terug geloof ik als het gaat om potentiële promovendi?

AWestie

[Dubbel bericht]

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Volgens Gazzetta zou Ineos toch nog vertrouwen hebben in een overgang van Onley. 

ondertussn wordt Vermaerke vandaag zevende  in de Vuelta en klimt richting top-20. En Ciabocco wordt tweede 

Bimbo Visma

Vermaerke stijgt stiekem door naar plek 18 in het klassement 

Bimbo Visma

Het experiment met Cavalli is uitgedraaid op een sof. Ze stopt nu met wielrennen. De damesploeg loopt flink leeg 

AOWer
Bimbo Visma
Het experiment met Cavalli is uitgedraaid op een sof. Ze stopt nu met wielrennen. De damesploeg loop...

Er zal bij de mannen ook wel iets moeten gebeuren, anders zie ik het zwaar in, vooral als Onley ook nog voor het grote geld gaat kiezen.

Je hoort en ziet ook niemand van de ploeg, nu vind ik dat ook een stuk sterker dan de oprispingen van die andere "nederlandse ploeg".

Ik hoop toch wel dat Spekenbrink zijn voorwerk heeft gedaan en dat we verrast worden.

Bimbo Visma

Zowel Picnic als PostNL gaan niet heel lekker in Nederland. Misschien gaat het budget ook nog wel verder zakken

Bimbo Visma

Van den Broek toont goede vorm richting het WK

Bimbo Visma

Matt Dinham staat zondag eindelijk weer aan de start. In Langkawi, waar men Martinez uit gaat spelen voor het klassement

25sep

Tot nu toe staan er 18 coureurs onder contract voor 2026. Er moet toch snel iets bekend gaan worden want de markt wordt steeds leger.

PicNicFan
25sep
Tot nu toe staan er 18 coureurs onder contract voor 2026. Er moet toch snel iets bekend gaan worden...

Ze moeten nu wel iets afgerond hebben. Ik weet het niet, Jack Haig, Cosnefroy...

Rawolf

Bij die 18 missen nog een paar verlengingen. Leemreize, Hamilton, Naberman zullen wel blijven.

Wat er met Leijnse, Edmondson, Combaud en Eddy gaat gebeuren weet ik niet.

Qua nieuwe aanwas, Corkery zou al vastliggen voor 2026 en Knox, Oldani & Cosnefroy worden in verband gebracht. Misschien nog wat gasten van t development team. 

Matthew Peace gaat naar development team in 2026. 

Laatst gewijzigd
patrick van delen

misschien een onderwerp waar we iets minder vaak over praten op dit forum. Hoe vinden we dat de amateur ploeg van  piknic postnl het dit jaar schopt? Ik vind dat er veel nederlandse jongens niet er echt aan toe komen, in ieder geval niet van mijn verwachtingen?

1 2 ... 16 17 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.