Team Picnic PostNL 2025

1 2 ... 14 15 16 17 »
Rawolf

Het verhaal Jakobsen word nog niet echt rooskleurig nee...

Bimbo Visma

Alles op de Renewi-tour dus. Geen toeval dat dat over afval gaat..

S. Morgenstern

Beetje vreemd verhaal vanuit de ploeg. Hij was er nog niet klaar voor om hier mee te doen in de sprints, en we willen hem rustig terug laten komen, dus halen we hem uit koers én sturen hem volgende week naar een WT-koers?

Bimbo Visma

Na de Tour is het wel weer behelpen hè? Weinig renners die laten zien waarom zij naar de Vuelta zouden mogen 

martini151
Bimbo Visma
Na de Tour is het wel weer behelpen hè? Weinig renners die laten zien waarom zij naar de Vuelta zoud...

De selectie hebben ze zelf natuurlijk allang klaar een week voor de start. Ik ga er niet vanuit dat ploegen nu nog keuzes moeten maken

Bimbo Visma
martini151
De selectie hebben ze zelf natuurlijk allang klaar een week voor de start. Ik ga er niet vanuit dat...

Ja dat snap ik. Ze rijden de stenen uit de straat, dus komen in topvorm aan

Bimbo Visma

Wel weer goed nieuws. Dinham is back in town (weet ik nu ook welke Picniccer ik tegenkwam op de Sallandse Heuvelrug). Hij staat erop voor de Deutschland Tour

Bimbo Visma
S. Morgenstern
Beetje vreemd verhaal vanuit de ploeg. Hij was er nog niet klaar voor om hier mee te doen in de spri...

Blijkbaar van teruggekomen. Hij staat niet meer op de lijst. Bittner en Eekhoff wel, dus die gaan niet naar de Vuelta

dit zou het blijkbaar zijn: van Uden, ??, Leemreize, Eddy, Martinez, Koerdt, Hamilton en Poole

Laatst gewijzigd
martini151
Bimbo Visma
Blijkbaar van teruggekomen. Hij staat niet meer op de lijst. Bittner en Eekhoff wel, dus die gaan ni...

Barguil?

25sep
martini151
Barguil?

Barguil rijdt een of ander criterium in Frankrijk de 24e (via zijn Instagram). Denk dat het Roosen of Welten gaat zijn

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Jakobsen nu toch bevestigd voor de Renewi. 

Vermaerke geschrapt bij de Deutschland Tour. Misschien toch alsnog een plekje in de Vuelta? (Ipv Poole?)

Laatst gewijzigd
AWestie
Laatst gewijzigd
Rawolf

Géén Dinham ook in Deutschland tour. Helaas zijn terugkeer laat nog op zich wachten. 

Bimbo Visma

BREAKING: einde seizoen Max Poole. Epstein–Barrvirus

martini151
Bimbo Visma
BREAKING: einde seizoen Max Poole. Epstein–Barrvirus

Ai, dat is wel echt een serieuze klap voor het team. Zeker gezien de strijd om de puntjes. Ik ben heel benieuwd of ze nu besluiten om bijvoorbeeld Onley naar voren te schuiven of dat ze voor vrijbuiters gaan. 

Bimbo Visma
martini151
Ai, dat is wel echt een serieuze klap voor het team. Zeker gezien de strijd om de puntjes. Ik ben he...

Vermaerke gaat invallen. Onley mag punten gaan scoren in Canada

Bimbo Visma
25sep
Barguil rijdt een of ander criterium in Frankrijk de 24e (via zijn Instagram). Denk dat het Roosen o...

Roosen inderdaad. En Vermaerke dus ipv Poole

Ik verwacht niet veel van deze selectie. Maar misschien kunnen ze met aanvallen verrassen

martini151
Bimbo Visma
Roosen inderdaad. En Vermaerke dus ipv Poole   Ik verwacht niet veel van deze selectie. Maar misschi...

Vermaerke, Hamilton en Koerdt zijn best in orde. En met Casper van Uden vol voor de sprints gaan. Geen topselectie, maar goed genoeg om Intermarché en Cofidis voor te blijven denk ik ;)

25sep

Elke dag aanvallen is de enige optie voor de ploeg denk ik. En met Hamilton, Martinez of Leemreize kan daar best een verrassing uitkomen. Voor Koerdt zijn ontwikkeling ook belangrijk dat hij een grote ronde rijdt. Liet al veelbelovende dingen zien dit jaar.

Bimbo Visma

De stagiairs nu ook beide in de lappenmand. Colkery was vorige week al ziek en Timo de Jong is maandag aangereden op training  

Rawolf

van uden voor de sprints en heel veel vroege vluchten word t denk. Koerdt, Leemreize en Vermaerke wel mannen die in t heuvelachtige echt kans maken vanuit een vlucht. 

1 2 ... 14 15 16 17 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.