Team Picnic PostNL 2025

1 2 3 4 5 6 7
Bimbo Visma
Bimbo Visma
Vermaerke nu ook nog ziek. Met Poole, Bardet, Jakobsen en Eekhoff wordt de ziekenboeg wel vol...

En Degenkolb erbij. Dit is wel duidelijk de hoek waar de klappen vallen

AWestie

Timo vier keer in beeld vandaag en vier keer gelost

Rawolf
AWestie
Timo vier keer in beeld vandaag en vier keer gelost

beetje de lijn van zijn seizoen doortrekkend helaas.

Flynn was ook zoals verwacht iets beter in orde. 

Degenkolb die valt is wel heel jammerlijk, vooral met het oog op Roubaix. 

Bimbo Visma

Medische update:

Degenkolb: sleutelbeen, elleboog en pols gebroken. Naberman: gebroken pols Edmondson: een verstuikte enkel 

En dat alles omdat iemand van EF voor ze gevallen is

AWestie

Kung volgend jaar wel bij dit team? Ze hebben het in het verleden al eens geprobeerd Stefan Küng: Whichever colours I’m wearing next year, I’m going to be in a good place 🇨🇭

Rawolf

Tudor zou logischer zijn voor Kung. Maar ik zie m graag komen, mooie renner.

kelderfan
Rawolf
Tudor zou logischer zijn voor Kung. Maar ik zie m graag komen, mooie renner.

Tudor zou zeker logischer zijn. Zeker nu 't team ook in degradatie-gevaar zit. Dan gaat Kung echt niet komen.

skylimit

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Ik had even gemist dat Julius vd Berg en Märkl ook geblesseerd geraakt zijn afgelopen week. De lijst geblesseerden is bijna langer dan de fitte renners 

Rawolf

Julius vd Berg ging heel lelijk onderuit in Roubaix. Märkl leek iets minder erg, maar schijn kan bedriegen.

Bimbo Visma

Roldan haar eerste top-10 plek

Bimbo Visma

Skil keert dus terug in het peloton, maar niet bij de ploeg waarbij ze de successen hadden. Niet oké. 

Bimbo Visma

Barguil is de nieuwste aanwinst in de lappenmand. 

Met een 12de plek beperkte Onley de puntendownfall nog een beetje. Het zal sprokkelen worden om Cofidis, Arkea en Unox achter zich te houden

AWestie
Bimbo Visma
Skil keert dus terug in het peloton, maar niet bij de ploeg waarbij ze de successen hadden. Niet oké...

Sponsoren staat het vrij te kiezen waar ze in investeren toch?

Rawolf

Het houdt nog niet op voor de ploeg. 

Gisteren
Wawa hard gevallen en Bardet op een sleutelmoment lek. 
In Turkije vUden en Welten en daarna weer Welten gevallen. 

Onley redt de meubelen met wat UCI puntjes maar valt in het niet bij Velasco. Wel goed teken dat hij wat beter is. Die slechte prestatie in Waalse Pijl toeschrijven aan de koude dan maar? 

Astana rijd een super'slim' programma en heeft veel overperformers met Scaroni, Champoussin en Velasco. Word heel lastig die achter te houden. 

Arkea is verloren. De strijd word Cofidis vs DSM. Waar ik DSM nog een klein streepje voor durf te geven. Maar de pech moet wel stilaan ophouden om dat streepje intact te houden. 

kelderfan
Rawolf
Het houdt nog niet op voor de ploeg.  GisterenWawa hard gevallen en Bardet op een sleutelmoment lek....

Ik ben er bang voor dat 't picknicken snel voorbij is en dat zij gaan degraderen.

Bimbo Visma
Rawolf
Het houdt nog niet op voor de ploeg.  GisterenWawa hard gevallen en Bardet op een sleutelmoment lek....

Ik ben wel benieuwd wat het budget van Astana dit jaar is. Want die hebben er een zak geld tegenaangegooid en flink ingekocht

Bimbo Visma

Mooie kennismaking met Martinez in Turkije. De Alpe d'Huez was er te veel aan voor van de Broek

Bimbo Visma

Met die 'sprints' van van Uden heeft hij toch helemaal niets in de Giro te zoeken toch?

Kunnen ze niet alsnog Bittner sturen?

kelderfan

Oei 't team raakt de aansluiting kwijt en is nu 22e. volgens de ranking PCS. 

KoReGld
kelderfan

De deelnemerslijst van de GIRO geeft mij ook niet het idee dat ze veel punten zullen scoren.

AWestie
kelderfan

Wel even correctie nodig, kelderfan. Op de seizoensranking staan ze inderdaad 22e maar daar stonden ze al even. Niet relevant voor degradatie, behalve wildcards. Driejarenranking staan ze nog op 150 puntjes boven de degradatiestreep.

Bimbo Visma

Ze staan 500 punten achter Cofidis. Daar zal de strijd mee aangegaan moeten worden. 

XDS heeft Astana zoveel geld gegeven dat ze geen competitie meer zijn

kelderfan
AWestie
Wel even correctie nodig, kelderfan. Op de seizoensranking staan ze inderdaad 22e maar daar stonden...

Jawel, maar er moet toch wat gebeuren, want nr. 23 staat er ook maar 30 punten achter.

AWestie
kelderfan
Jawel, maar er moet toch wat gebeuren, want nr. 23 staat er ook maar 30 punten achter.

Je leest echt niet goed hè. Het gaat om d driejarenranking. Waar ze staan op basis van dit jaar is alleen voor vaste wildcards relevant en dan moet je alleen naar de teams kijken die volgend jaar ProTour zijn.

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.