Team Picnic PostNL 2025

1 2 3 4 5 6 7 »
KoReGld

Ik wilde de punten bijhouden om te kijken hoe we er voor staan, nu zijn er 2 sites, FirstCycling en UCI ranking.

Ze loepn niet helemaal synchroom, welke is het betrouwbaarste?

Bimbo Visma
KoReGld
Ik wilde de punten bijhouden om te kijken hoe we er voor staan, nu zijn er 2 sites, FirstCycling en...

Ik verwacht dat er morgen wel een update komt. Picnic haalt 225 punten op in de Giro. Cofidis 30 geloof ik

Maillot à Pois
KoReGld
Ik wilde de punten bijhouden om te kijken hoe we er voor staan, nu zijn er 2 sites, FirstCycling en...

De UCI site is leidend, maar wordt minder vaak bijgewerkt, namelijk 1x/week op dinsdag. Bovendien worden punten pas in rekening gebracht als de volledige wedstrijd is afgelopen. Zo is er bijvoorbeeld in de huidige ranking nog geen enkel resultaat uit de Giro verwerkt, dat gebeurt pas bij de volgende update.

FirstCycling verwerkt de resultaten 'live' na elke dag. In die zin is het dus een betere weergave van de actuele situatie.

KoReGld
Maillot à Pois
De UCI site is leidend, maar wordt minder vaak bijgewerkt, namelijk 1x/week op dinsdag. Bovendien wo...

Heel erg bedankt voor jullie reacties

Bimbo Visma

140 punten erbij in Noorwegen. Lund 3de in de etappe en daardoor 4de in GC

pieter82

Lekker! Gaat de goede kant op. Hopelijk van Uden top 3 vandaag en dan nog de punten van Poole. 

Bimbo Visma
pieter82
Lekker! Gaat de goede kant op. Hopelijk van Uden top 3 vandaag en dan nog de punten van Poole. 

Plek 14 en 15 ongeveer. 

en Cofidis heeft nog 80 punten gepakt in Boucles

KoReGld

We staan op de 18e plaats bij zowel Procycling als Firstcycling

Laatst gewijzigd
25sep

Een prima Giro voor de ploeg. Van Uden die (weliswaar maar 1x) laat zien met de wereldtop mee te kunnen sprinten. Voor Poole duurde de giro iets te lang maar 11e is toch een mooi resultaat. Ook Leemreize en Markl hebben hun waarde laten zien

Rawolf

Poole was op bepaalde dagen echt wel sterk genoeg voor een top 6 denk ik zelfs, maar te inconsistent. Gravelrit en rit 19 (door de warmte?) heeft hij heel veel tijd ingelost. Hoopte eigenlijk dat hij in etappe 20 in de vroege vlucht zou gaan maar dat zat er niet in, weet niet of dat geprobeerd is heb dat koersuur gemist. 

TLA redt het team voorlopig met sterke prestaties in Frankrijk en Noorwegen. Hij heeft daar echt wel wat pittige klimmetjes overleefd om ook een klassement te rijden. Met een hele rare stijl eigenlijk, weet niet of meer mensen dat is opgevallen. Maar lijkt wel of hij zich steeds express laat lossen om niet over zn toeren te gaan, maar houd altijd nog die laatste 300m punch waarmee hij zomaar een groepje naar voren kan springen. 

Koerdt is een ander lichtpuntje die elke koers dit seizoen een klein stukje beter lijkt te worden. 

Bimbo Visma

Mooie analyse Rawolf!

De giro is voorbij, dus nu de Tour;) Ik denk dat we de eerste 5 wel kunnen invullen; de eerste drie zitten samen op de Teide:

Onley

Barguil

vd Broek

Eekhoff

Flynn

Lund Andresen

Bittner? (Of alle ballen op Lund?) Roosen? (Of valt dat weg zonder Fabio?) Vermaerke? (die is op weg naar UAE begreep ik) Eddy?

Rawolf
Bimbo Visma
Mooie analyse Rawolf!   De giro is voorbij, dus nu de Tour;) Ik denk dat we de eerste 5 wel kunnen i...

Ik denk dat Vermaerke en Welten daarbij komen en dan heb je er 8. Al is het mij onduidelijk wat voor rol Flynn kan vervullen, meer een man voor lager niveah rondjes. Maarja zijn niet veel alternatieven. Misschien dat Flynn TLA kan positioneren in de zwaardere ritten maar heb m dat nog niet echt zien doen. Weet niet of daar ook een kwaliteit van m ligt.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5 6 7 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.