Afvalkoers Klassiekers - Editie 2025

1 2 ... 21 22 23 24
Wielervolger

Alweer een koers overleefd en deze keer zelfs een dagzege :)

Nog 2 wedstrijden bang afwachten en dan kunnen we weer wat gaan puzzelen.

Nijmos

Voorlopig heeft denk ik nog niemand een renner op de startlijst van de eerstvolgende koers in dit spel.

Maillot à Pois
Nijmos
Voorlopig heeft denk ik nog niemand een renner op de startlijst van de eerstvolgende koers in dit sp...

Ik tel toch 4 spelers met Alexis Renard

Limal
Maillot à Pois
Ik tel toch 4 spelers met Alexis Renard

Zal je zien dat de machtige Alexis Renard op de uiteindelijke startlijst niet meer voorkomt ;p

Mijn belangrijkste renner zal vermoedelijk weer mijnheer Lage CQ blijken te zijn...

ivo001

Pauze tot 8 juni hier, volle focus op de Giro.

ivo001

Inmiddels is de startlijst voor de Brussels Cycling Classic redelijk gevuld.

https://www.procyclingstats.com/race/brussels-cycling-classic/2025/startlist/startlist

Helaas gisteren Ballerini en Mozzato van de planning gehaald, maar voorlopig alsnog 6 namen aan het vertrek: Capiot, Fretin, Hofstetter, Kubis, Merlier en Teunissen.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Goed dat je het aanstipt Ivo1 Een afvalkoersje over 3 weken is niks, deze koers van de lange adem heeft veel meer aanzien :)

Mijn voorlopige starters: Magnier, Fretin, Capiot, Teunissen, Hofstetter en de machtige Alexis Renard.

Mithrandir

Hier ook behoorlijk wat starters op de voorlopige lijst: Merlier, Magnier, Del Grosso, Aniolkowski, Fretin, Sheehan, Vernon en De Lie (serieus?). Alleen als Hofstetter al mijn renners achter zich laat kan het gevaarlijk worden.

Nijmos

Hier als ik het goed zie welsford, fretin, de lie en hofstetter. Kan best eens spannend worden.

Ab Normaal

De Lie finished toch niet. Als ie überhaupt al start. Daar zou ik niet teveel op hopen. 

BrackenRidgeCycling

Hier ook de Lie, Hofstetter, Fretin, Teunissen, Sheehan en degene die het verschil maken Rex en TLA

Malathion

Toch allemaal flink wat namen, mannen. Ik bibber voor morgen!

Malathion

Toch allemaal flink wat namen, mannen. Ik bibber voor morgen!

Nijmos
Ab Normaal
De Lie finished toch niet. Als ie überhaupt al start. Daar zou ik niet teveel op hopen. 

Nog altijd meer hoop op iemand die waarschijnlijk niet finisht dan iemand die zeker niet start ;)

Ceramiche Ariostea

Ik waan mij met Fretin, Magnier, Welsford, Capiot, Hofstetter, del Grosso, Nizzolo toch mij wel enigszins veilig. De tickets voor Copenhagen zijn al met potlood geboekt.

Limal
Ab Normaal

Nu maar hopen dat hij onverwacht wint ;p

Ik doe het met Merlier, Fretin, De Lie, Magnier, Lampaert en Sheehan. Zonder de machtige Alexis Renard (en rennertjes zoals Hofstetter, Teunissen, Girmay, Kanter, Del Grosso...) wordt het wel bibberen.

Maillot à Pois
Limal
Nu maar hopen dat hij onverwacht wint ;pIk doe het met Merlier, Fretin, De Lie, Magnier, Lampaert en...

Stop het bibberen al maar, Limal.

Sprintkoersen zijn niks voor team Maillot à Pois (logisch ergens, niet?). We doen het vandaag met het trio De Lie, Fretin en Magnier, en een hoger restbudget dan team Limal. Haal dus rustig je strandstoel boven om vanmiddag achterovergeleund naar de koers te kijken.

En met jou zulllen waarschijnlijk nog wel wat bibberaars gerustgesteld zijn 😉

Ceramiche Ariostea
Maillot à Pois
Stop het bibberen al maar, Limal. Sprintkoersen zijn niks voor team Maillot à Pois (logisch ergens,...

Toch hoop ik op een wonder voor je. Ik neem je graag mee naar Copenhagen Sprint waar ik mij wat onzekerder over voel dan deze Brussels Cycling Classic.

Maillot à Pois
Ceramiche Ariostea
Toch hoop ik op een wonder voor je. Ik neem je graag mee naar Copenhagen Sprint waar ik mij wat onze...

Altijd fijn om te weten dat je een onbaatzuchtige vriend hebt die voor je duimt! 😉

Trouwens,  het ziet er niet heel  goed uit voor me, maar een wonder is toch een beetje veel gezegd.
Met mijn lage CQ acht ik me nou ook weer niet bij voorbaat uitgeschakeld. Ik heb geen volledige analyse gedaan (waar is Arry?), maar dat Welsford en Hofstetter de top-20 niet halen is bijvoorbeeld niet ondenkbaar, en dan ben ik al gered.

JapieJapo

Er is ook nog ene Pidcock toegevoegd aan de startlijst... of hij dan bij de beste 20 eindigen vraag ik me sterk af ;)

En hij zit in 21 van de overgebleven 22 teams

Laatst gewijzigd
Nijmos

Zonder magnier heb ik genoeg te bibberen denk ik

Maillot à Pois
JapieJapo
Er is ook nog ene Pidcock toegevoegd aan de startlijst... of hij dan bij de beste 20 eindigen vraag...

Ik denk niet dat Joey een grote impact op de wedstrijd zal hebben - en al zeker niet  op dit spel 😇 

JapieJapo

Magnier zit wel bij ene Merlier in de ploeg die volgens mij de kopman is vandaag 

Matter097

Samuello en ongetekende zijn zo te zien te enige zonder Fretin. Mocht hij winnen vandaag zal het waarschijnlijk tussen ons gaan.

Malathion

Ik denk dat dit exit is voor mij.

1 2 ... 21 22 23 24

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.