Is het niet een beter idee om Le Samyn als 1.1 koers eerder te schrappen (hoewel ik het een hele toffe koers vind), of die Trofeo Laiguelia waarin er altijd iemand uitvalt die geen renners had omdat de deelnemers pas een half uur voor de start bekend zijn? Of de EU ITT? Ook vind ik persoonlijk een tijdrit geen klassieker, maar dat is een andere discussie!;)
Verder hoop ik dat de deelnemerslijst zich nog wat verder vult, want het zou jammer zijn om ook mooie koersen te moeten schrappen!
Ik ben het er mee eens dat er zo snel mogelijk duidelijkheid moet komen voor de mensen die wel graag willen puzzelen. Aan de andere kant 11 of 12 wedstrijden schrappen is wel heel veel, daarbij wil ik er zo weinig mogelijk weghalen na de wisselmomenten.
Zondagavond 18:00 23-2-2025 maak ik het aantal deelnemers plus het wedstrijdschema definitief. Diegene die zich dan alsnog aanmelden komen op de reservelijst.
De 12 wedstrijden die zullen verdwijnen in volgorde dus te beginnen bij nr1. Je mag er dus vanuit gaan dat helaas de bovenste races dus sowieso niet meetellen:
1 | 13.05 | Classique Dunkerque / Grand prix des Hauts de France |
2 | 01.10 | European Continental Championships ME - ITT |
3 | 05.04 | Gran Premio Miguel Indurain |
4 | 14.06 | Duracell Dwars door het Hageland |
5 | 04.03 | Ename Samyn Classic |
6 | 05.03 | Trofeo Laigueglia |
7 | 20.03 | Grand Prix de Denain - Porte du Hainaut |
8 | 21.09 | World Championships ME - ITT |
9 | 22.06 | Copenhagen Sprint |
10 | 08.06 | Brussels Cycling Classic |
11 | 11.05 | Tro-Bro Léon |
12 | 05.10 | European Continental Championships ME - Road Race |
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.