Ik heb het JapieJapo niet gemakkelijk gemaakt, maar mijn derde team is definitief en met niet meer dan 24 renners (ging er blijkbaar vanuit dat rookies met een bonusrenner mochten starten ;-)).
Wel een bizar moeilijk spel. Ben benieuwd naar de ploegen van de spelers die vaker uit het vaatje hebben getapt.
Top dat het georganiseerd wordt, dus dank aan de organisatie. En ook belangrijk: iedereen heel veel (speel)plezier het komende wielerjaar!
Ik moet helaas best veel handmatig doen omdat mensen toch de eigen variant van rennersnamen insturen...
Dus voor de mensen die nog een team moeten insturen:
Gebruik de download versie van de CQ2024 ranking:
https://cqranking.com/men/asp/gen/downloads.asp en kies de Zipped xls-file cq20241231.zip
En kopieer hieruit de gewenste namen voor in je team, dan hoef ik dat alleen maar weer de plakken in mijn overzicht.
Succes met puzzelen!!
Team ook al verzonden! Benieuwd wie er allemaal dure jongens heeft durven kopen, want voor hun geld ook de krimpflatie: ze kosten steeds mee CQ-punten, maar rijden steeds minder koersen!
Verder bestaat mijn team natuurlijk uit alleen maar no-brainers!;) Heb in ieder geval renners voor de obscuurdere koersjes om er daar niet op een nulpunter uit te vliegen. Ben benieuwd of me dat ook weer onder in die coëffeciënten zal zetten.
Heel benieuwd. Ben wel redelijk tevreden over mijn team. Niet zoveel tijd in kunnen steken als andere jaren, toen ik echt ook al rekening hield met de periode na het eerste wisselmoment.
Nu alleen maar tot aan het wisselmoment gekeken.
En direct wat risico genomen voor mijn gevoel met de Omloop. Dus misschien er wel direct uit morgen.
Ik ben ook heel benieuwd. Niet echt veel rekening gehouden met het najaar, maar inderdaad gekeken tot het wisselmoment. Een paar races in juni die het al haast onmogelijk maken. Misschien toch net wat te hoog in cq gaan zitten, maar ik wist in sommige koersen echt niet in te schatten wat nodig ging zijn.
Mogen we al iets zeggen over morgen of zijn nog niet alle teams akkoord bevonde ?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.