We gaan van start met 45 deelnemers en de kalender bevat dus 44 wedstrijden! Als al deze wedstrijden zijn gereden weten we wie de winnaar is van de afvalkoers-klassiekers editie 2025!
Nieuwe spelers kunnen zich nog steeds inschrijven maar dan kom je op de reservelijst en doe je alleen mee als 1 van de 45 deelnemers geen team inlevert.
Van de oorspronkelijke kalender verdwijnen dus onderstaande 3 races:
13.05 | Classique Dunkerque / Grand prix des Hauts de France |
01.10 | European Continental Championships ME - ITT |
05.04 | Gran Premio Miguel Indurain |
Belangrijk! Om iedereen zoveel mogelijk tijd om te puzzelen te geven krijg je de tijd tot:
Vrijdag 28 februari 2025 20:00!!
Ik zal mijn eigen team op vrijdag de 28ste voor 12:00 sturen naar Ab. Daarna zal ik beginnen om de al ingezonden teams te checken en in te voeren. Mocht er toch een foutje in je lijst zijn geslopen dan heb je de kans, uiteraard voor 20:00, om dit te herstellen. Dit om zoveel mogelijk te garanderen dat we met 44 geldige teams van start kunnen gaan!
Ik zal de openingspost aanpassen met de updates hierboven.
En last but not least wens ik jullie heel veel succes en plezier met het samenstellen van jullie selecties!!
Top!
Hopelijk halen alle teams de start. Als er toch minder dan 45 starters een (geldige) ploeg insturen, vallen de wedstrijden dan weer in onderstaande volgorde af? Daarop is natuurlijk geen tactiek te bouwen, gewoon een vraagje voor de ultieme duidelijkheid :-)
1 | 14.06 | Duracell Dwars door het Hageland |
2 | 04.03 | Ename Samyn Classic |
3 | 05.03 | Trofeo Laigueglia |
4 | 20.03 | Grand Prix de Denain - Porte du Hainaut |
5 | 21.09 | World Championships ME - ITT |
6 | 22.06 | Copenhagen Sprint |
7 | 08.06 | Brussels Cycling Classic |
8 | 11.05 | Tro-Bro Léon |
9 | 05.10 | European Continental Championships ME - Road Race |
Wat mij betreft zouden Samuello en Rawolf gewoon mogen meedoen ook als alle anderen insturen. Of zouden er echt deelnemers zijn die specifiek rekening houden met de Classique Dunkerque en het EK ITT in oktober voor hun startploeg?
(ik werp gewoon een balletje op uiteraard, jij beslist natuurlijk als organisator)
Ik kan nu niet meer de kalender aanpassen hoe zeer ik ook jou redenering kan volgen dat mensen met deze 2 extra races vrij weinig rekening houden. Ik ben zeer benieuwd of alle mensen die zich hebben aangemeld ook daadwerkelijk op tijd een geldig team aanleveren.
We gaan het meemaken, vanaf morgenmiddag ga ik de teams bekijken en invoeren dus ik ben heel benieuwd!!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.