Afvalkoers Giro 2025

1 2 3 4 ... 12 13
Fins Els Collons

Hoi, bij deze meld ik me aan voor de reservelijst.

Bazing

Ik wil ook wel reserve.

danusz1986

Ik was het helemaal vergeten. Heb zelfs de titel te verdedigen. Wat een schoenen te vullen weer. Ik ben erbij.

Rabbiej

De Giro komt dichter en dichterbij. Vrijdag stappen de renners in Albanië op de fiets om 3 weken lang te ploeteren voor die felbegeerde roze trui. In dit spel zullen we dagelijks afscheid gaan nemen van 2 deelnemers. Wie haalt het tot Italiaans grondgebied en wie valt er voor het openingsweekend al af..

Om het maken van je team iets makkelijker te maken heb ik het invulbestand gepubliceerd. Hieronder en in de openingspost staat er een link naar dat bestand.

Invulbestand

Succes met puzzelen!

Vergane Glorie
Rabbiej
De Giro komt dichter en dichterbij. Vrijdag stappen de renners in Albanië op de fiets om 3 weken lan...

Dank Rabbiej! We gaan lekker puzzelen

pirazzi

Team verzonden!

Minipup

Team verzonden

bastaix

Team verzonden

Carbon ros

Topic helemaal gemist! Zet mij maar op de reservelijst als daar nog plek is.

Sies

Team ingestuurd! Wel vrij snel in elkaar gedraaid, dus fingers crossed!

arjenzvob

Team verstuurd! Was weer pittig! Hopen dat ik mijn titel kan prolongeren ;) 

arviidd

Ook mijn team verstuurd. Erg lastig deze keer.

Nijmos
Rabbiej
De Giro komt dichter en dichterbij. Vrijdag stappen de renners in Albanië op de fiets om 3 weken lan...

Wordt dit bestand geupdatet na de laatste officiele ploegopstelling of mag ik iemand die er niet in staat (bijv mozzato) zelf importeren?

Rabbiej

Ik heb het bestand niet meer geupdate sinds begin deze week.. Je mag uiteraard afwijken van het invulbestand. Ik zal later vanmiddag nog wel even het bestand updaten.

pirazzi

Mijn ploeg is weliswaar goedgekeurd maar 1 renner van EF doet niet mee dus ik stuur voor de deadline een nieuwe ploeg, heb nog 1 renner te kiezen.

pirazzi

Gewijzigd team verzonden.

arjenzvob

Ik heb gisteren mijn team verstuurd, maar na het nieuws over iemand wat gewijzigd. Zojuist gemaild.

BrackenRidgeCycling

Team ingestuurd, we gaan het zien.

De Giro vind ik altijd de lastigste om te spelen.

Veel succes allemaal

Nijmos
arjenzvob
Ik heb gisteren mijn team verstuurd, maar na het nieuws over iemand wat gewijzigd. Zojuist gemaild.

In alle spelletjes slaat de fleurisstress toe he

Tiskuuurs

Team dinsdag ingestuurd. Na het nieuws van gisteren laat ik het zo :-). Wordt Wout een verschilmaker!?

pirazzi

Tja Mathieu van der Poel werd nog derde in de Ronde van Vlaanderen nadat hij in de week ervoor ziek was en tijdens de koers viel. Van Wout van Aert verwacht ik ook wel een paar top 20 plekken in de Giro.

BlingSagan

Ploeg ingediend. Budget is niks te ruim zeg!

Bode80

Ingestuurd!

JapieJapo

Team ingestuurd, budget was inderdaad een uitdaging. 

Vergane Glorie

Ingestuurd...en toch maar voor 12 renners gegaan!;)

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.