Giro CQ-Biedspel 2025

1 2 3 4 5 »
Rabbiej

Ik voeg mij ook weer bij de teams die mogen bieden.. Piet Allegaert gaat niet naar de Giro en ik heb een nieuw bod ingestuurd voor een potentiële vervanger.

pirazzi

Jan Maas is toch wel geselecteerd voor de Giro. Wat nu? Hou ik Dylan van Baarle of krijg ik Jan Maas weer terug?

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
pirazzi
Jan Maas is toch wel geselecteerd voor de Giro. Wat nu? Hou ik Dylan van Baarle of krijg ik Jan Maas...

Die beslissing laat ik aan organisator Arry. Die zal nu aan het rijden zijn, maar vanavond waarschijnlijk wel weer online.

Maillot à Pois

Ook Noordbiker mag nog eens bieden om de niet-geselecteerde Staune Mittet te vervangen. 

Martieme Tine
pirazzi
Jan Maas is toch wel geselecteerd voor de Giro. Wat nu? Hou ik Dylan van Baarle of krijg ik Jan Maas...

Je houdt van Baarle. Ook omdat ik aangaf dat je Maas nog niet kon wisselen, maar het via het systeem wel kon en dus deed je het wel. Dat was voor nu oké, maar terug wisselen is precies waar de regel voor ontstaan is. Je hebt nu je punten in van Baarle gestopt. 

Maillot à Pois

Wie ziet dat één van zijn renners niet in de officiële teamselectie zit, kan dit nu ook via de selectietool op de website aangeven. Hiervoor vul je de renner in en vink je het vakje Creditbod aan. Het veldje Bod mag je dan gewoon op 0 laten staan.

Let op:

• Doe dit enkel als het team de officiële selectie heeft vrijgegeven (= groen vinkje op PCS) - zo vermijden we Jan Maas scenario's.
  • Dien eerst je creditbod in, en bied daarna pas op een nieuwe renner via een nieuw bod op de normale manier

pirazzi

Prima oplossing en leerzaam voor de volgende keer.

Laatst gewijzigd
VincentK

Volgens mij ben ik ook klaar. Dan zal iedereen dat zo ongeveer zijn.

Arry1338

Zo, mijn reistijd zit erop. Tijd om te rusten en me te focussen op het voorbereiden voor andere spelletjes. Maar, allereerst even dit spelletje!

De teams op de 1e pagina zijn up-to-date. Er zijn nog 3 spelers die 1 plek overhebben en daar ook nog budget voor te besteden hebben:

Noordbiker - 173 punten
Bastaix - 87 punten
Bode80 - 37 punten

Ik zal screenshots maken van de uitslag om te delen op dit forum na de etappes. Bedenk wel dat dit allemaal heel veel werk (heeft ge)kost en we het op het laatste moment besloten hebben om dit te doen via zijn website. Kleine foutjes liggen op de loer, maar we hebben graag dat jullie dit hier aangeven zodat we ze kunnen oplossen. Hopelijk vormt dit spel vervolgens een blauwdruk om het in volgende edities super-vloeiend te laten lopen. Maar vanuit mij ook even hier mijn grote dank voor al het werk dat Eddie erin heeft gestoken om dit spel zo visueel te maken. 

Laatst gewijzigd
pirazzi

• Doe dit enkel als het team de officiële selectie heeft vrijgegeven (= groen vinkje op PCS) - zo vermijden we Jan Maas scenario's.
Waarschijnlijk komt er nog wel een evaluatie maar dan wil ik als tip meegeven dat bijvoorbeeld een Jan Maas niet uit de rennerslijst verwijderd wordt totdat de selectie definitief is (groen vinkje ergens) want daardoor raakte ik lichtelijk in paniek. Gelukkig is alles goedgekomen.

Laatst gewijzigd
Rabbiej

Hele toffe ontwikkeling om dit spel zo via de site van esims te doen. Het werkte allemaal uitstekend en scheelt op den duur denk ik ook veel tijd om dit spel goed te kunnen organiseren.

Na mijn 1e verprutste ronde waarbij ik een 50-tal punten te weinig bood op Pedersen en daarnaast te veel A-keuzes probeerde op te pakken met te lage biedingen heb ik nog best een leuk team bij elkaar weten te krijgen, al zeg ik het zelf. Zeker geen favoriet maar hopelijk goed genoeg om in de top 10 te eindigen. Misschien later nog even een uitgebreide voorbereiding van mijn ploegje.

Thomberg

Ha mannen!
Jammer dat ik als oud-winnaar van dit mooie spel niet mee kan doen deze keer. Ik had in inschrijving door m'n scorito-stress volledig gemist. 

Succes allemaal! Hopelijk ben ik er in de Tour weer bij.

En voor de Scorito spelers, fijne wedstrijd! Let's go Tunnelvisionairs!

ivo001

Nadat ik ronde 1 geelimineerd was, had ik ronde 2 laten varen. Toen voor de vorm in ronde 3 toch nog een bod ingediend. Ik ga eens de score van mijn virtuele team bijhouden om te zien waar ik geeindigd zou zijn.

1. CICCONE Giulio 812
  2. GEE Derek 808
  3. POELS Wout 452
  4. STEINHAUSER Georg 351
  5. HERMANS Quinten 351
  6. DE BONDT Dries 162
  7. YATES Simon 652
  8. BRENNER Marco 412

Martieme Tine

Valgren en Carthy zijn eraf, Rafferty en Asgreen staan er nu bij. 

Noordbiker en Zwartebroekengeletrui kunnen opnieuw bieden!

pirazzi

Interessant dat je in andere spellen Wout van Aert nog uit je team kunt halen, hier kan dat niet voor de twee deelnemers die voldoende op hem geboden hebben. 😇

Laatst gewijzigd
Arry1338

De 5e ronde is ook weer verwerkt.

De volgende spelers hebben nog plek én budget:

Noordbiker - 2 plekken - 346 budget
Zwartebroekengeletrui - 1 plek - 104 budget
Bastaix - 1 plek - 87 budget

Graag aangeven wie je wilt toevoegen aan je team. Niet via een bod, maar via een reactie op dit bericht. Omdat het voor problemen kan zorgen mocht Noordbiker tot het laatste moment wachten met kiezen (wat ik niet verwacht), heb ik toch besloten dat jullie alle 3 gewoon mogen aangeven in een reactie op dit bericht wie je graag zou willen. Overbieden is dan natuurlijk niet nodig. Wie het eerst is, heeft bij deze voorrang.

Voor de overige spelers met restbudget; wanneer er bij jou een renner uitvalt mag je de gespendeerde punten van deze renner + je restbudget besteden!

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.