Bij deze de uitslag van de 1e etappe, en natuurlijk dus de stand in het huidige klassement.
Momenteel is het even afwachten wat we visueel kunnen maken op de site, en wat er vervolgens via mijn excel zal moeten worden uitgewerkt. Even uitvogelen de komende dagen wanneer ik tijd heb.
Zwartebroekengeletrui pakt de winst. Mads Pedersen, Sylvain Moniquet en in mindere mate Alessandro Pinarello zorgen daarvoor. Gefeliciteerd!
Etappezeges:
1x Zwartebroekengeletrui
Rabbiej heeft 1012 en Flowtosti heeft 1049 te besteden om Landa te vervangen. Probeer even de selectietool te gebruiken via de website, mocht dat niet lukken stuur even je keuze naar [email protected].
Volgens mij heb ik 44 punten met Pidcock, 24 met Piganzoli, 5 met Hoole, 3 met Poels, 2 met Lemmen en van Baarle, 1 met Plapp. dat is samen 81.
50 – 44 – 40 – 36 – 32 – 30 – 28 – 26 – 24 – 22 – 20 – 18 – 16 – 14 – 12 – 10 – 8 – 6 – 4 – 2
Ook behaal je punten tijdens de etappes op de volgende wijze:
Bergklassement: 4x het behaalde aantal bergpunten in de rit.
Sprintklassement: 2x het behaalde aantal sprintpunten in de rit.
Ploegenklassement: 5 - 4 - 3 - 2 - 1 (punten voor elke nog actieve renner in de ploeg).
Strijdlust: 25 punten bij aanwezigheid in de vlucht voor langer dan 50% van de etappe.
Volgens PCS is dit de uitslag van etappe 1:
1 | PEDERSEN Mads | Lidl - Trek | 180 | 80 | 10″ | 3:36:24 |
2 | VAN AERT Wout | Team Visma | Lease a Bike | 130 | 50 | 6″ | ,, |
3 | AULAR Orluis | Movistar Team | 95 | 35 | 4″ | ,, |
4 | BUSATTO Francesco | Intermarché - Wanty | 80 | 25 | ,, | |
5 | PIDCOCK Thomas | Q36.5 Pro Cycling Team | 60 | 18 | ,, | |
6 | ULISSI Diego | XDS Astana Team | 45 | 15 | ,, | |
7 | CARAPAZ Richard | EF Education - EasyPost | 40 | 12 | ,, | |
8 | POOLE Max | Team Picnic PostNL | 35 | 10 | ,, | |
9 | CONCI Nicola | XDS Astana Team | 30 | 8 | ,, | |
10 | PIGANZOLI Davide | Team Polti VisitMalta | 25 | 6 | ,, | |
11 | CICCONE Giulio | Lidl - Trek | 20 | 5 | ,, | |
12 | TIBERI Antonio | Bahrain - Victorious | 15 | 4 | ,, | |
13 | DOUBLE Paul | Team Jayco AlUla | 10 | 3 | ,, | |
14 | ENGELHARDT Felix | Team Jayco AlUla | 5 | 2 | ,, | |
15 | ROGLIČ Primož | Red Bull - BORA - hansgrohe | 2 | 1 | ,, | |
16 | BARDET Romain | Team Picnic PostNL | ,, | |||
17 | HINDLEY Jai | Red Bull - BORA - hansgrohe | ,, | |||
18 | RUBIO Einer | Movistar Team | ,, | |||
19 | CARUSO Damiano | Bahrain - Victorious | ,, | |||
20 | DEL TORO Isaac | UAE Team Emirates - XRG | ,, |
En dit de stand in het ploegenklassement:
1 | Lidl - Trek | WT | 10:49:12 |
2 | Movistar Team | WT | ,, |
3 | XDS Astana Team | WT | ,, |
4 | Team Visma | Lease a Bike | WT | ,, |
5 | Team Jayco AlUla | WT | ,, |
Volgens mij klopt je telling inderdaad. Ik heb even gekeken bij de details per klassement op de site (vergrootglas naast het algemeen klassement). Daar lijkt nog iets fout te lopen bij het ploegenklassement: daar heb je 10 punten waar je er 13 zou moeten hebben. De rest komt overeen.
Ik heb het aangegeven aan Esims. Even geduld zodat hij dit kan uitzoeken. De punten moeten van op verschillende plekken opgeteld worden en het is een huzarenstukje om dat op zo'n korte tijd gebouwd te krijgen.
Eddie geeft aan dat hij je wissel heeft doorgekregen.
Voor de komende wissels graag ook doorgeven welke renner eruit gaat, als het goed is kan dit ook?
Ik denk dat het Aular is, dus zal ik zelf even handmatig de aanpassing in je team maken op de 1e pagina!
Voor de duidelijkheid kunnen de volgende renners bij de volgende spelers worden gewisseld.
Mikel Landa (Flowtosti - 1049 punten)
Geoffrey Bouchard (Noordbiker - 68 punten & BlingSagan - 36 punten)
Geef bij het wisselen even aan welke van de bovenstaande renners uit je team verdwijnt en welke er vervolgens voor terug komt. Hierboven staat je maximale beschikbare budget.
EDIT:
Het aangeven van een wissel doe je dus als volgt in de selectietool:
Maak een bod waarbij je de uitgevallen renner invult met in het Bod veld waarde 0 en de nieuwe renner met in het Bod veld diens CQ waarde.
(Het vakje Creditbod dus niet gebruiken!)
Let er wel op dat je je budget niet overschrijdt (= het bod dat je uitbracht op de uitgevallen renner + je eventuele restbudget)
Uitslag etappe 2: | ||
1. | Flowtosti | 114 |
2. | Limal | 92 |
3. | Sporting63 | 91 |
4. | VincentK | 85 |
5. | Ab Normaal | 85 |
6. | erveedeeee | 84 |
7. | Maillot à Pois | 81 |
8. | Rabbiej | 69 |
9. | pirazzi | 48 |
10. | Bastaix | 47 |
11. | Sies | 45 |
12. | Zwartebroekengeletrui | 44 |
13. | Mithrandir | 41 |
14. | Noordbiker | 35 |
15. | Pier Tol | 30 |
16. | Sjonge Jonge | 28 |
17. | vernis | 22 |
18. | Bode80 | 13 |
19. | Arry1338 | 13 |
20. | BlingSagan | 4 |
21. | King Kelly | 3 |
22. | Guido Maltempi | 1 |
23. | BrackenRidgeCycling | 0 |
24. | Ajvenema | 0 |
Flowtosti maakte een ongelukkige dag mee gisteren. Hij was een van de deelnemers die Landa zag uitvallen. Vervolgens maakte hij ultiem gebruik van het feit dat zowel Affini als Vacek nog beschikbaar was. Daarmee heeft hij vandaag meteen zijn eerste etappezege binnengehengeld. Gefeliciteerd!
Etappezeges:
1x Zwartebroekengeletrui & Flowtosti
Overigens moet ik even mededelen (om verwarring te voorkomen) dat de 1e 'echte' rustdag pas na etappe 9 zal zijn. Daar krijgen jullie pas de punten voor de klassementen. De 2e rustdag is dan na etappe 15, om vervolgens de eindafrekening na etappe 21 te doen.
De stand in het algemeen klassement na 2 etappes is vervolgens als volgt:
ps. wat is het toch een fantastisch werkend forum zo met al die stukken witregels erboven die je er niet bij wilt...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.