Heb WvA gister de kans gegeven. Hij deed even zijn best maar eindigde toch weer op 20 minuten. Neig ernaar om hem te laten banken, maar het zou vandaag ook weer voor de vlucht kunnen zijn, even afwachten wat hij zo voor de start zegt....zucht.
Op dit moment sta ik er nog goed voor (99.5) maar in de bergen vrees ik dat het het me gaat opbreken dat ik die 3.5m aan Wout heb verspild en daardoor bv Lipo mis. Kan in mn bergteam sws geen uitvallers permiteren.
Vandaag: Pog, Vin, Rev, Alm, Jor, Onl, Vau, MvdP, Wel
Hier hetzelfde. Praatjes over tot 6 gaat mijn rit worden, maar niet eens proberen om in de vlucht te zitten. Dan heb ik het over Schmid en Barre. Vandaag een 'makkelijkere' etappe met minder hoogtemeters. Gaan ze het vandaag wel proberen? Het is de gok met die 2 en rog en Buitrago op de bank.
Vandaag weer meer Vlaams klassieker parcours dan lbl parcours zoals gisteren. Natuurlijk dan wel met die zware beklimming op eind. Dus Healy, en Gall op de bank.
Zeker zijn pog (C), vin, rev, matteoJ, vauq, almeida. Dan voor overige 3 plekken MvP, Buitrago, Wellens, THJ en Lipo. Vooralsnog vallen THJ en Buitrago af.
Wat een gekke opmerkingen hier. Hebben jullie uberhaupt gekeken gisteren de eerste 2 uur? Hoezo aanvallers op de strafbank? Het hele peloton en zn schoonmoeder heeft geprobeerd en het ging zo hard dat Roglic op enig moment zelfs gelost werd. Wat verwacht je dan van Barré (die ook niet super is én met girmay voor groen rijdt).
Wva zelfde, alles gegeven voor de vlucht. Benen hebben juist gesproken.
Waarom zou Van Wilder precies in de vlucht gaan vandaag? Zijn ploeg heeft grotere doelen dan een vijfde plek van ilan op de muur, denk ik.
Dit vind ik altijd het jammere aan de Tour.
Gasten als Schmid en Barre zijn zeer leuke renners die door het jaar heen attractief koersen, duidelijk talent hebben en dit ook omzetten in resultaten.
.. Maar zet ze samen met de complete wereldtop, tot de tanden bewapend met topvorm, in de met afstand allergrootste wielerwedstrijd te wereld en ze vallen terug in die 41 uit een dozijn middenmoot die blij mogen zijn als ze één keer hun neus aan het venster mogen steken. Laat staan meerdere keren in dezelfde ronde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.