Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 189 190 191 192 »
hdpveen

Gaat WVA zijn benen nog laten spreken vandaag? Gisteren twijfelde ik hem al om te banken maar nu helemaal.

pogi, vingegaard, Jorgensen, vaucquelin, almeida, mvdp, lipowitz, Onley 

wva?

skjelmose?

johannesen?

valowitz

Ik ben er uit voor vandaag:

Pogi + 2xUAE

Bingo

REV

KEV

Lipo

Matje

OO

valowitz
hdpveen
Gaat WVA zijn benen nog laten spreken vandaag? Gisteren twijfelde ik hem al om te banken maar nu hel...

Ik zou REV opstellen vandaag als ik jou was.

Alucard

Heb WvA gister de kans gegeven. Hij deed even zijn best maar eindigde toch weer op 20 minuten. Neig ernaar om hem te laten banken, maar het zou vandaag ook weer voor de vlucht kunnen zijn, even afwachten wat hij zo voor de start zegt....zucht.

Op dit moment sta ik er nog goed voor (99.5) maar in de bergen vrees ik dat het het me gaat opbreken dat ik die 3.5m aan Wout heb verspild en daardoor bv Lipo mis. Kan in mn bergteam sws geen uitvallers permiteren.

Vandaag: Pog, Vin, Rev, Alm, Jor, Onl, Vau, MvdP, Wel

Pommelientje

Gister een klein beetje gezakt door het banken van Jorgenson en het opstellen van Martinez voor de vlucht. Vandaag twijfel tussen Wellens en Jorgenson. Verwacht Pogi in het geel en Wellens nog in de bollen. Dus ik neig naar zekere teampunten en dus naar Wellens. 

Pommelientje

Gister een klein beetje gezakt door het banken van Jorgenson en het opstellen van Martinez voor de vlucht. Vandaag twijfel tussen Wellens en Jorgenson. Verwacht Pogi in het geel en Wellens nog in de bollen. Dus ik neig naar zekere teampunten en dus naar Wellens. 

hajeje

Gregoire of Gall? Gisteren teveel aanvallers opgesteld en te weinig AK. Ga ik vandaag andersom in de fout? Ik wil eigenlijk de aanvallers op de strafbank zetten...

Laatst gewijzigd
Pietjan
hajeje
Gregoire of Gall? Gisteren teveel aanvallers opgesteld en te weinig AK. Ga ik vandaag andersom in de...

Hier hetzelfde. Praatjes over tot 6 gaat mijn rit worden, maar niet eens proberen om in de vlucht te zitten. Dan heb ik het over Schmid en Barre. Vandaag een 'makkelijkere' etappe met minder hoogtemeters. Gaan ze het vandaag wel proberen? Het is de gok met die 2 en rog en Buitrago op de bank. 

floda

Vandaag weer meer Vlaams klassieker parcours dan lbl parcours zoals gisteren. Natuurlijk dan wel met die zware beklimming op eind. Dus Healy, en Gall op de bank. 

Zeker zijn pog (C), vin, rev, matteoJ, vauq, almeida. Dan voor overige 3 plekken MvP, Buitrago, Wellens, THJ en Lipo. Vooralsnog vallen THJ en Buitrago af.

OneTrickPony

Verwacht iemand nog iets van Axel Laurance vandaag, of is die gewoon nog niet goed genoeg in dit veld?

RappeEddy

Ik verwacht dat MvdP geen top 20 gaat rijden vandaag, te diep gegaan gister en na al die zware dagen in de eerste week zie ik hem niet herstellen om van voor mee te doen

Zitvlees
Alucard
Heb WvA gister de kans gegeven. Hij deed even zijn best maar eindigde toch weer op 20 minuten. Neig...

Ben wel benieuwd naar de rest van jouw team, als je zo hoog staat met Wout erbij..

Witte87
OneTrickPony
Verwacht iemand nog iets van Axel Laurance vandaag, of is die gewoon nog niet goed genoeg in dit vel...

Dat vraag ik me ook af. Voor nu staat hij erin op plek 9. Erg teleurstellend tot nu toe. Samen met Schmid en Champoussin mijn 3 flops voor nu waardoor ik op 63% sta...

Laatst gewijzigd
Scorriemorrie

Als 9de man S. Yates, Healy of Buitrago? Eerste 2 gister natuurlijk gepiekt maar hoger plafond. Buitrago zal wel weer 15 tm 20 worden. Sta op 98.6 atm

Scorriemorrie

O v Wilder met 20 min aan z'n broek mee in de vlucht vandaag? 

Nijmos

Wat een gekke opmerkingen hier. Hebben jullie uberhaupt gekeken gisteren de eerste 2 uur? Hoezo aanvallers op de strafbank? Het hele peloton en zn schoonmoeder heeft geprobeerd en het ging zo hard dat Roglic op enig moment zelfs gelost werd. Wat verwacht je dan van Barré (die ook niet super is én met girmay voor groen rijdt).

Wva zelfde, alles gegeven voor de vlucht. Benen hebben juist gesproken.

Waarom zou Van Wilder precies in de vlucht gaan vandaag? Zijn ploeg heeft grotere doelen dan een vijfde plek van ilan op de muur, denk ik.

nasibal
Pietjan
Hier hetzelfde. Praatjes over tot 6 gaat mijn rit worden, maar niet eens proberen om in de vlucht te...

Dit vind ik altijd het jammere aan de Tour. 

Gasten als Schmid en Barre zijn zeer leuke renners die door het jaar heen attractief koersen, duidelijk talent hebben en dit ook omzetten in resultaten. 

.. Maar zet ze samen met de complete wereldtop, tot de tanden bewapend met topvorm, in de met afstand allergrootste wielerwedstrijd te wereld en ze vallen terug in die 41 uit een dozijn middenmoot die blij mogen zijn als ze één keer hun neus aan het venster mogen steken. Laat staan meerdere keren in dezelfde ronde. 

hajeje
Nijmos
Wat een gekke opmerkingen hier. Hebben jullie uberhaupt gekeken gisteren de eerste 2 uur? Hoezo aanv...

Beantwoord liever deze vraag: focus op AK of aanvallers vandaag? :-)

1 2 ... 189 190 191 192 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.