Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 242 ... 259 260
hajeje

Nys of Buitrago? Zowel Milan als Martinez kunnen hun trui verliezen vandaag. Buitrago toch meer potentieel zelf? Ik kan ook Jorgenson op de bank gooien, maar die zie ik zomaar in de vlucht zitten vandaag.

Erik Bos
Nazgulsauron
Ik heb eens een overzicht gemaakt van 30 teams die nu nipt een gouden bekertje hebben. Als je dus no...

Thanks voor deze info, dan gaat Woutje me dus 🏆 opleveren. Etappe 17, 20 en 21 staat ie er voor me. 🫡

ratajan

Matje longontsteking, balen voor hem! Slotrit had hij echt een dikke kans!

hajeje
hajeje
Nys of Buitrago? Zowel Milan als Martinez kunnen hun trui verliezen vandaag. Buitrago toch meer pote...

Opgelost.... MVDP longontsteking 

Hidde98

Neuh, Matje klaar 😔

RumourDuTour

Sneu voor Matje.

Maar dit is echt niet meer te doen. Ik heb nu als uitvallers: Philipsen, Almeida, Evenepoel, MVDP, jeanniere, coquard, Waereskjold.

Dat wordt veel plekjes inleveren in de laatste dagen.. :(

NOAD1912
RumourDuTour
Sneu voor Matje. Maar dit is echt niet meer te doen. Ik heb nu als uitvallers: Philipsen, Almeida, E...

Ik heb exact dezelfde uitvallers + Buitrago.. het is gewoon een afvalrace geworden. Ondanks al die geweldige analyses hier is één factor leidend en allesbepalend: de geluksfactor! Begon al in etappe 3.. als JP op zijn fiets had gebleven zag de bekerverdeling er totaal anders uit. Het wordt echt hoog tijd voor 1 of 2 gouden wissels in de wielerspellen. Alleen bij uitvallen door medische redenen uiteraard. 

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Als je met Milan en/of een degelijke cap optie zit voor 20(/21) hoef je wat mij betreft niet te balen dat vdPoel afstapt. Elke serieuze speler die bovenin de rankings staat heeft hem toch (behalve Kevin). 

NOAD1912
Daan Brakenhoff
Als je met Milan en/of een degelijke cap optie zit voor 20(/21) hoef je wat mij betreft niet te bale...

Van de 3 topsprinters was JP veruit de meest logische pick, dat bleek ook wel uit de eerste 2 etappes. En nee, dat Alpecin in de eerste waaier zat was allesbehalve geluk.

Laatst gewijzigd
Sjasfriet
NOAD1912
Ik heb exact dezelfde uitvallers + Buitrago.. het is gewoon een afvalrace geworden. Ondanks al die g...

Dan kan je bij een uitvaller net die ene verrassende puntenpakker nemen en heb je een voordeel tegenover andere teams zonder uitvallers. Wissels op elk moment / voor iedereen is het meest faire.

hoeven

Heerlijk om 242 pagina's mee te lezen mannen, bedankt daarvoor!

Zelf op dit moment op 95,4%.

Etappe 14 4% gezakt mede door een verkeerde cap keuze. Ik dacht een gokje te nemen door Kuss te cappen ipv Tadej. Hij zat nog wel in de vlucht maar het mocht niet baten. Wel een heerlijke etappe met de winst van Arensman!

Net als de meeste hier sowieso al 5 uitvallers waardoor het dunnetjes is allemaal.

Team voor vandaag:

Pogacar C

Vingegaard

Lipowitz

Jorgenson

A.Yates

Kuss

Johanessen

Vauquelin

Wellens

Heb ook eigenlijk geen andere opties meer dus het is makkelijk opstellen zo :)

Laatst gewijzigd
CyclingDonkey
Sjasfriet
Dan kan je bij een uitvaller net die ene verrassende puntenpakker nemen en heb je een voordeel tegen...

Zo werkt de sport niet en scorito dus ook niet. Zit zelf ook met 7 uitvallers, maar it's just part of the game. Tot op zekere hoogte kun je er op anticiperen als je het slim speelt. En als dat een keer niet lukt, dan is het gewoon pech. Je kan niet altijd winnen..

hajeje
NOAD1912
Ik heb exact dezelfde uitvallers + Buitrago.. het is gewoon een afvalrace geworden. Ondanks al die g...

Alle redenen zijn okeej, lijkt mij, wissels zullen de geluks- of juist pechfactor drastisch doen verminderen.

hajeje
CyclingDonkey
Zo werkt de sport niet en scorito dus ook niet. Zit zelf ook met 7 uitvallers, maar it's just part o...

Waarom zou je pech zo'n grote rol laten spelen, terwijl je misschien wel met verstand van zaken een goede teamsamenstelling had bedacht? Doe dan met een loterij mee. Hier zou het juist om de kennis moeten gaan, en zo min mogelijk om geluk of pech.

nasibal

Iedereen heeft 11 wissels per etappe, vrij in en uit te wisselen. Uniek binnen de wielerspelletjeswereld. 

Laatst gewijzigd
Ottieman

Daar gaat mijn 8e renner:(

Daan Brakenhoff
hajeje
Waarom zou je pech zo'n grote rol laten spelen, terwijl je misschien wel met verstand van zaken een...

Kort samengevat heeft iedereen met deze pechfactor te maken. Ene ronde heb je er meer last van dan een andere ronde. Feit is dat als Scorito wissels gaat toepassen iedereen de 'juiste' picks kan gaan inwisselen en alle teams nog meer op elkaar gaat lijken. Dan wordt het in mijn ogen nog minder 'verstand van zaken' dan het vooraf bepalen van 20 'poppetjes' en daaraan vast zitten. 

Ottieman

Nog 4 mensen op de bank dus 7😅

Pogacar Vingegaard Adam Yates Crod

Onley

Kuss storer Johannessen 

Sepp Kuss 

Merlier Schmidt Demare en Stuyven over🥳

Laatst gewijzigd
Ted de la course
nasibal
Iedereen heeft 11 wissels per etappe, vrij in en uit te wisselen. Uniek binnen de wielerspelletjeswe...

11? Ik heb er nog maar 5.

Snap je punt en zeg niet dat gouden wissels de oplossing zijn maar dat je 20 renners hebt zorgt voorkomt natuurlijk niet dat de geluksfactor nog steeds behoorlijk groot is. Vooral nu de top zo dicht bij elkaar zit kan 1 uitvaller het verschil tussen een gouden beker en 95% zijn.

hajeje
Daan Brakenhoff
Kort samengevat heeft iedereen met deze pechfactor te maken. Ene ronde heb je er meer last van dan e...

We agree to disagree :-). Kleinere verschillen tussen de teams vind ik geen probleem als daarmee het verstand een beter resultaat haalt. Er zijn genoeg loterijen, en dit Scorito spel zou juist zo min mogelijk een loterij moeten zijn, zodat je beloond wordt voor de tijd en moeite die je erin steekt. Er zijn ook dit jaar weer genoeg experts die de 90% niet halen door pech. Wat is daar leuk aan voor de anderen?

Laatst gewijzigd
Eddix

Als een renner met 84% pickrate uitvalt denk ik niet dat je moet spreken over pech, aangezien het overgrote merendeel deze renner heeft. Ik denk dat je moet spreken van geluk voor de 16% die hem niet heeft gekozen =)

Oerdewai
hajeje
We agree to disagree :-). Kleinere verschillen tussen de teams vind ik geen probleem als daarmee het...

Het feit dat er in de top van het algemeen klassement veel gouden bekers te zien zijn haalt je argument van geluk onderuit. Tuurlijk komt er geluk bij kijken, maar kennis en een goede strategie is zeer belangrijk en daarom zie je veelal mensen bovenin met deze kennis. De nummer 1 heeft ook flinke tegenvallers met Almeida, Philipsen en Evenepoel. Het is niet zo dat toevallig iemand zonder verstand van een wielerspel met mazzel wint. Het zijn toch vaak de mensen die laag eindigen die beginnen te klagen over de hoge geluksfactor ...

Laatst gewijzigd
RumourDuTour
NOAD1912

Herkenbaar. Ik heb Buitrago ook, maar die kan nog bergpunten van Martinez pakken als die een beetje zijn best doet (is nog iets). Merk dat veel mensen om heen Milan hebben. Dat kan aan het einde van de rit nog aardig punten opleveren. Dus ik hoop toch dat Pogi gewoon geel, groen en bollen pakt :) -> dan is 90%+ misschien vast te houden

hajeje
Oerdewai
Het feit dat er in de top van het algemeen klassement veel gouden bekers te zien zijn haalt je argum...

Mee eens, en het haalt mijn punt niet onderuit. Mensen met kennis kunnen pech opvangen inderdaad. Maar ik ben gewoon geen voorstander van geluk of pech als je dat in een denkspel kunt minimaliseren. 

Ted de la course
Daan Brakenhoff
Kort samengevat heeft iedereen met deze pechfactor te maken. Ene ronde heb je er meer last van dan e...

Ben ik niet helemaal met je eens. 1 of 2 gouden wissels met bv een 1M premium op de prijs kan het spel ook een extra dimensie geven. Bv deze ronde bij het uitvallen van Philipsen in rit 3: wissel je hem direct voor Milan terwijl er nog maar 2 of 3 sprints aan komen? Of hou je je wissel(s) in je zak? Hou je vooraf budget over voor je wissels? Volgens mij is het bij het klassiekerspel ook best goed uitgepakt.

1 2 ... 242 ... 259 260

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.