Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 250 251 252 253
de Bruyn

Haha, die Pogacar. Die laat het toch gewoon lopen om te kijken of Vingegaard iets kan of durft?

mirkodek

Mooi voor Arensman, het is hem gegund. Maar funest voor m'n zilveren bekertje gok ik. Roglic die er doorheen zakt, dan had Pogi het moeten doen voor de UAE trein. Maargoed, mooie winnaar vandaag!

Maarten Koning
HZ57
Arensman stond op mijn zwarte lijst. Nu ga je hem nooit meer ophalen voor 1 miljoen

Daarvoor heeft hij ongetwijfeld ook wel een aantal keren 0punten opgeleverd voor degenen die hem hebben.

Pietjan

Nou die vini is wel een man van z'n woord. 'Gaat er alles aan doen om nog aan te vallen'. Op 150 meter voor de finish. Dacht hij dat pogi zou vallen en 4 minuten zou blijven zitten ofzo?

Maarten Koning
Pietjan
Nou die vini is wel een man van z'n woord. 'Gaat er alles aan doen om nog aan te vallen'. Op 150 met...

Het was toch al klaar? Hij wilde voor de etappe gaan want dat is de laatste mogelijkheid en het klassement winnen ging niet meer lukken. Wat dat betreft was het heel logisch wat hij deed. Wel te laat maar hij moet gokken om pogi te kunnen verslaan.

Laatst gewijzigd
JW van Putten

Gall gaat die 5e plek wel houden, wie hadden er nou gewed?

Mikkie tutorials

Gaat Wout:

1. Morgen voor goud?
  2. op zondag voor goud?
  3. op beide dagen?
  4. hij is te oud

to cap or not to cap;

thats the question 

Nijmos
Pietjan
Nou die vini is wel een man van z'n woord. 'Gaat er alles aan doen om nog aan te vallen'. Op 150 met...

Sommigen doen hier alsof eerlijk zijn tegen de media de hoogste morele eis aan de mens is. Het is toch duidelijk dat visma de media vertelt wat hen goed uitkomt. Vingegaard heeft goed gereden.

Mooie actie ook van Roglic, jammer dat het slecht is voor mijn scorito

Ted de la course

Op zo'n dag als vandaag kan m'n scorito score me gestolen worden hoor, wat een heerlijke zege van Arensman, heroïsch!

Maarten Koning
Mikkie tutorials
Gaat Wout: Morgen voor goud? op zondag voor goud? op beide dagen? hij is te oud to cap or not to c...

Hij gaat er morgen ook voor. Hij kan het zich moeilijk veroorloven om te sparen voor de laatste etappe terwijl morgen wellicht zijn beste kans is.

Ik cap hem ook maar ik sta op 81% dus je moet niet perse luisteren naar mij deze tour

Laatst gewijzigd
Mikkie tutorials
Maarten Koning
Hij gaat er morgen ook voor. Hij kan het zich moeilijk veroorloven om te sparen voor de laatste etap...

Prima toch? Gaat me om je onderbouwing. 
en ik denk ook dat hij gaat. Zondag is toch voor de sprinters denk ik en morgen is ideaal. En Vingegaard is toch ook klaar, dus daar hoeft hij zich niet voor te sparen hoop ik

thanks

Mikkie tutorials
Maarten Koning
Hij gaat er morgen ook voor. Hij kan het zich moeilijk veroorloven om te sparen voor de laatste etap...

Prima toch? Gaat me om je onderbouwing. 
en ik denk ook dat hij gaat. Zondag is toch voor de sprinters denk ik en morgen is ideaal. En Vingegaard is toch ook klaar, dus daar hoeft hij zich niet voor te sparen hoop ik

thanks

Blaagstra

Ik zeg oe, ik zeg ah, ik zegge oe ik zegge ah, Ah Ah AhhhhhhhRENSMAN!!!! De laatste keer dat we zo vd tv stonden te blèren was met die 2-2 van Wout Wegdorst tegen Argentinië in Qatar. Manman, wat een heerlijk ventje is dit. @reus, ben jij zelf niet Vader Arensman? Kom uit de kast ajb, je hebt topwerk geleverd door m onbeperkt te knuffelen en m gaan zien als volledig mens. 

Laatst gewijzigd
kevinraar

bij dat arensman heeft gewonnen ik had de nummer 2 t/m 7 in me team 326 punten gehaald gestegen van 64.3 naar 67.8

team voor morgen

pogacar

viningaard

lipowitz

gall

johannessen

onley

buitrago

a.yates

girmay

bank

jorgenson

bauhaus

merlier

groenewegen

de lie

Laatst gewijzigd
Nijmos

Zou jorgenson nog wel overwegen, kevin

kevinraar

ok voor girmay dan die 4 zekere punten hereft?

wie kopman maken?

Blaagstra
Ted de la course
Op zo'n dag als vandaag kan m'n scorito score me gestolen worden hoor, wat een heerlijke zege van Ar...

Hell yeah! En ook als die score nog eens kattepulteert naar goud.

Ruubstacarnaval

Nog 14 punten voor het bergklassement. Als Lenny ze allemaal pakt komt ie 6 punten te kort. Zou ie dan nog eens terugdenken aan dat walgelijke plakbidonnetje?

CyclingDonkey
Maarten Koning
Het was toch al klaar? Hij wilde voor de etappe gaan want dat is de laatste mogelijkheid en het klas...

Vooraf zeiden ze nog er vol voor te gaan. Maar achteraf is verteld dat het plan was inderdaad voor de etappe te gaan. Ik denk dat zo'n opmerking vooraf daar ook bij helpt (tot op zekere hoogte). Dat zorgt er toch voor dat er wat minder animo is voor een ontsnapping 

Uiteindelijk heeft het niet mogen baten. En gelukkig maar, geweldige overwinning voor Arensman weer! Niet goed voor mij scoroto, maar maakte de etappe leuk/spannend om naar te kijken :)

CyclingDonkey
HZ57
Arensman stond op mijn zwarte lijst. Nu ga je hem nooit meer ophalen voor 1 miljoen

Jawel hoor. Het is een man van spreekwoordelijk vallen en opstaan. Als die er weer eens doorzakt in een voorbereidings ronde en voor een kopman rijdt dan zal die wederom niet duur zijn. Deze tour was die ook redelijk goedkoop aangezien die nu wel een goede voorbereiding had (maar desalniettemin er direct doorzakte de 1e week zoals meestal)

Voor de 3e week kun je m altijd opschrijven. Zeker als het niet te warm is en graag regen. 

Het is door zijn wisselvalligheid wel een moeilijke om op te stellen. Gelukkig dat het deze tour in de aanval modus wel perfect loopt. Daar floreert die ook beter in dan als klassementman (waar die minuten die de 1e week vaak verliest desastreus zijn)

Ik zeg, Thymen.. omarm deze rol als rittenkaper! Lijkt perfect voor m te zijn. Geen klassement stress, wel de glorie

Laatst gewijzigd
klaas drr

Arensman echt genieten!  En spannend tot het eind, fantastisch.  

Scoritowise ook, de 4x UAE taktiek gaat hiermee gelukkig niet te overheersend zijn.  De dubbele punten op het hoogste punt is wat mij betreft te, O connor staat nu gewoon 5e. 

Wat zijn je alternatieven voor Wout? Ik zou hem cappen als ik hem had, nu ga ik voor Nys, of schmid.  Healy of vauq verwacht ik eigenlijk niet.En Girmay, zal wellicht nog sprinten voor plek 10-20 kevin.     

JW van Putten

Meeus of Vauqelin voor de laatste plek? 

is er een scenario denkbaar waarbij vluchter ver weg rijden en het peloton een snipperdag neemt en dus de sprinters voor plek 10 gaan sprinten ofzo? Of toch gewoon weer een uitgedund peloton waarbij de klassementsrenners toevallig bij de eerste 20 kunnen eindigen? Of eindigt iedereen en zijn moeder in de vlucht en zijn alle plekken vergeven aan vluchters?

Cappie weer Simmons vandaag!

Laatst gewijzigd
Nijmos

Zouden mannen als Roglic, Healy, Vauquelin vandaag nog eens in de vlucht proberen?

Pommelientje

Ik verwacht dat Narvaez het mag doen voor UAE vandaag. Tegen beter weten in Wellens gecapt vandaag. Alternatief is Gregoire, heb het idee dat hij zijn piek in week 1 heeft gehad.

Wellens (c)

Pogi

A Yates

Vingegaard

Jorgenson

Gregoire

Milan

Martinez 

Onley

bank: Gall, Johannessen, Demare, Bauhaus, Dainese en Vauquelin. Hopen op een gouden cup, nu op 98.8

kevinraar

echt lastig wie ik kopman zou maken echte niet sprinters en renners buiten de top 10 van het klassement die ik heb zijn a.yates jorgenson en buitrago

1 2 ... 250 251 252 253

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.