Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 251 252 253 254 »
Mikkie tutorials

Hoe gaat het Bini? 
kan hij nog iets morgen? 
Ik kan me niet voorstellen dat hij na zijn val een top 20 gaat rijden morgen. Dat zou een wonder zijn.

Iemand nog feitelijk nieuws hierover?

OneTrickPony
Freek Flemminks
Inmiddels voorlaatste in de flitsforum subleague dus sorry, ik help niet mee voor ons in de subleagu...

Mijn eerste reactie is dat het inderdaad uit balans is, te weinig AK breedte.

Het uitvallen van een AK man (in dit geval voor jou twee en een half, Buitrago die hard viel, REV en Almeida) kun je niet opvangen met een goede klimmer of een UAE'er. Vooraf bezien heb je hoogstens een groene trui van Philipsen of een goeie uitslag van Van Eetvelt die het een keer op zijn heupen heeft, die je dan in de dagopstelling kwijt kan.

De meeste mensen hebben wel 11 kandidaten in het team voor de dagopstelling punch/AK ritten. Nou hebben Gall en Vauquelin wel veel bankpunten voor mij gepakt op verschillende momenten maar op het eind ben ik blij dat ik ze nog heb. 

Komt natuurlijk nog bij dat jouw op zich prima picks allemaal dramatisch uitpakken (Roglic vs. Lipowitz, Storer die voor ritten gaat, Berckmoes, Eetvelt, Aranburu allemaal niet gezien). Even hergroeperen en op naar de Vuelta! En ik hoop dat je het daar een stuk beter gaat doen.

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Ik zie trouwens dat de laatste plaats in onze subleague wordt bezet door iemand die al 5 wielerbekertjes heeft gehaald.

Ook die heeft een team wat vooraf bezien zeker niet dom is maar wat gewoon niet gewerkt heeft.

Zelf sta ik ruim onder de helft. In het hele spel is dat 86%. Geeft maar weer eens aan dat het niveau hier gewoon heel hoog is. Martijncr, de oprichter van de subleague, zal dat ongetwijfeld beamen. 😄

JW van Putten

Nog 24 punten op de gouden beker grens voor, had nooit gedacht het zo lang vol te houden zonder verschilmakers Lipo en Onley, maar morgen gaat het doek vallen. 

Genoeg voorsprong in de subleague, ergens tempted om een gokje te wagen met mijn cap en voor Simmons te gaan.  In 15/20 ook gecapt zonder resultaat terwijl hij 2 keer favoriet was bij de bookmakers, 3 maal scheepsrecht? 

Of liever op safe, wat zou dat zijn alleen? Pogi, Milan? Heb geen Van Aert of De Lie, die had ik beide zo gecapt. 

CyclingDonkey
JW van Putten
Nog 24 punten op de gouden beker grens voor, had nooit gedacht het zo lang vol te houden zonder vers...

In die situatie zou ik denk ik voor Simmons gaan inderdaad. Zonder Onley en Lipo ga je in de eindafrekening punten verliezen tov goud spelers nu. Simmons betekend wrs goud of brons. Als je Pogi speelt zal t wrs zilver worden. 

Maar ja, waarschijnlijk waarschijnlijk... Dat betekend geen garantie uiteraard..

Wellicht kun je het op een muntje houden? ;)

CyclingDonkey
bdebouwer
Worden er ook teampunten verdeeld morgen of alleen eindpunten klassement (daar hoef je ze namelijk n...

Er zijn ook teampunten te verdienen. Hetzelfde als in alle andere etappes 

CyclingDonkey
bdebouwer
Worden er ook teampunten verdeeld morgen of alleen eindpunten klassement (daar hoef je ze namelijk n...

Er zijn ook teampunten te verdienen. Hetzelfde als in alle andere etappes 

CyclingDonkey
Sjasfriet
Even een analyse van een "net boven de 95% team". (Hopelijk blijft t bronzen bekertje nog in de rang...

Thnx. Leuk om te lezen. Hier ongeveer gelijk in de ranking en bijna identiek team. Behalve A.Yates ipv Lipo

Over morgen ben ik nog niet uit haha

Titivoeckler
Mikkie tutorials
Wat wordt het morgen? sprint, ak of aanval? my guess. Gewoon een sprint.  vorig jaar met OS was parc...

Er was natuurlijk ook een reden waarom de sprinters er niet bij waren. Als die echt een kans hadden, waren die er gewoon bij. Daarnaast moet je niet onderschatten wat 3 weken Tour doet met de sprintersbenen. Als dit etappe 1 was, had ik wel in een vlucht geloofd. De mont martre is een kasseienklim en vrij smal. Ik acht de kans daarom nihil dat er daarna een georganiseerd peleton is die aanvallers terug pakken binnen 8 km. Er zullen toch ook genoeg renners zijn die nog een kansje ruiken, dus ik zie ze ook niet in een gezapig tempo de laatste 30km rijden.

Mikkie tutorials
Titivoeckler
Er was natuurlijk ook een reden waarom de sprinters er niet bij waren. Als die echt een kans hadden,...

Het lijkt me idd lastig om met een heel peleton de heuvel goed over te komen. En zeker ook de kasseien gaan controleren heel moeilijk maken. Daarom zal het denk ik echt een gekkenhuis zijn om toch maar vooraan te zitten en dat maakt dat een scenario met een valpartij ook heel aannemelijk is. Het gevolg is dan dat het peloton in stukken breekt en idd een goed gepositioneerde aanvaller zijn slag kan slaan.

Welke sprinters zitten daar dan nog bij? 
welke puncheurs hebben we dan? 

pff. Lastig

JW van Putten

Ja, enorm lastige rit om te voorspellen deze. Andere gedachte was: willen klassementsrenners echt hun leven wagen , , ook als de koers geneutraliseerd is? Je moet namelijk nog wel zelf over de finish rijden en je wilt toch niet je top 10 in de waagschaal leggen voor een kleine kans op een etappezege.

Maar Pogi zou dan wel weer de uitzondering kunnen zijn. Het meest veilig zit je natuurlijk helemaal voorin het peloton en ik zie zijn ploeg ertoe in staat om de eerste passage hard door te trekken inclusief stuk erna en heb dan bij de 2e/3e passage hem zo van voren te hebben om hem zo te lanceren. Dan zit je natuurlijk ook veilig.

Laatst gewijzigd
Freek Flemminks
OneTrickPony
Mijn eerste reactie is dat het inderdaad uit balans is, te weinig AK breedte. Het uitvallen van een...

Thanks! Hergroeperen is al een weekje begonnen 🙈

Maar ik ga weer lekker aan de gang bij de Vuelta

Freek Flemminks
OneTrickPony
Mijn eerste reactie is dat het inderdaad uit balans is, te weinig AK breedte. Het uitvallen van een...

Thanks! Hergroeperen is al een weekje begonnen 🙈

Maar ik ga weer lekker aan de gang bij de Vuelta

Alucard

Komt Scorito na afloop eigenlijk met een 'ideaal' team? Ben wel benieuwd naar wat nou het ultieme team was.

Ik kan natuurlijk zelf het lijstje met top scorende renners afgaan, maar dat geeft geen accuraat beeld vanwege opstellingen / cap-concurentie.

Laatst gewijzigd
timanovic

Het gaat nog altijd erg goed, 27e nu. Vraagje over de puntentelling: gelden de klassementspunten ook voor renners op de bank? 

timanovic

Het gaat nog altijd erg goed, 27e nu. Vraagje over de puntentelling: gelden de klassementspunten ook voor renners op de bank? 

1 2 ... 251 252 253 254 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.