Op 1 of andere manier heeft Wielerflits mijn reactie hiervoor richting jou aangeduid als "verdacht" haha, maar wilde zeggen dat ik jouw post over Bayern 5 minuten voor de deadline las. In allerijl Neuer en Kane eruit gehaald, voor Müller had ik geen tijd meer, waardeloos gecapt naar nu blijkt.. Ook waardeloos dat de Scorito deadline 3 uur voor aanvang toernooi al sloot. Vind echt dat Scorito dit spel op meerdere vlakken niet goed heeft aangepakt, jammer. Succes man! Hoop dat jouw cap het beter doet, dan pik ik ook een graantje mee ;)
Ik sta voorlopig zelf op 34 punten. Kon het mij niet voorstellen dat ze hun toppers zouden opstellen tegen deze amateurclub. Musiala zelfs nog met een invalbeurt hatrick. Maar hoe zouden de mensen zich voelen die Kane hadden opgesteld als Captain na een correcte gok dat hij basis zou spelen, om vervolgens maar 46 punten met hem binnen te harken. Ik was mij wel bewust van het risico om geen bayern spelers op te stellen omdat Auckland veruit het slechtste team is van dit toernooi. Had ook in het andere spel 8-0 genoteerd. Maarja ik kwam er niet uit wie ik dan moest hebben in mijn team, dus toch maar voor zekere punten gekozen elders (alhoewel dat met Messi ook niet goed uitpakte). Je weet van te voren dat het spel zo kan lopen, dus dan maar accepteren en doorgaan. Nu het toernooi dan echt begonnen is komen er hopelijk meer interviews met wat duidelijkheid over opstellingen, maar dat is waarschijnlijk te positief gedacht. Ach, ik vermaak mij wel😁
Ik ook hoor, zeker Musiala was niet te voorspellen. Teleurstellend dat hij alsnog best vaak is gekozen. Blijkbaar door spelers die zich niet hebben verdiept. Je kunt je, zo is al vaker gebleken, ook té goed voorbereiden en de plank misslaan.
Enige voordeel is dat wij Kane, Olise, Musiala en Neuer alsnog kunnen kiezen in speelronde 3 (speelronde 5 is nog meer Russisch roulette).
Mee eens @bdebouwer, kijk maar eens naar de power rankings bij Opta. Sundowns zelfs vrij ruim favoriet als je die lijn volgt. Juve kan je eigenlijk niet overslaan, Al Ain is op papier de zwakste schakel na Auckland.
City is een lastige, maar met een beetje onderzoek zijn er wel 6/7 namen die je in de basis mag verwachten. Zelf bewaar ik Haaland voor (captain) ronde 4. Weet niet wie je van Inter hebt, maar waarschuwing bij deze dat Dumfries niet gaat spelen.
Ik had een lange werkdag en daarmee minimale tijd om nog wat nieuwtjes te bekijken. Het nieuwtje van Dumbfries heb ik dan ook gemist, dus die staat er bij mij in haha. Verder heb ik Sommer en Martinez van Inter. Van City neem ik Haaland mee als captain en dan hun nieuwe aanwinsten Cherki en Ait-Nouri met de gedachte dat dit een perfecte wedstrijd is om ze meteen te testen. Dan heb ik als laatste speler nog Mastantuono van River Plate. Die aanvallende middenvelder zie ik wel zitten in een wedstrijd die ze toch zouden moeten winnen.
Dit spel zou in opzet wel leuker kunnen. Misschien dat ze erover na kunnen denken om een volgende keer maximaal 1 speler per team te doen. Dan moet je serieus nog moeite gaan doen om teams als Palmeiras en Botafogo uit te gaan zoeken. Nu gooi je de volgende ronde je hele team weer vol met 2 teams en dat is het dan.
Zo ga je slapen met een punt of 50 en drie keer de 0 (waaronder de captain) om wakker te worden met bijna 500 punten en een stijging van bijna 10%.
moet zeggen dat ik geen fan ben van dit spel tot nu toe...te veel onzekerheden in de opstellingen. Nu vooral de mazzel gehad dat velen Haaland hadden (en als captain)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.