De goed bedoelde adviezen kun je beter links laten liggen. Ik heb me Olise, Neuer en Kane al uit mijn ploeg laten kleppen bij speelronde 1 en nu op basis van de posts hier captain Di Maria gewisseld voor Aursnes. Scheelt zo'n 30% in de ranking schat ik. Eigen schuld hoor 😂maar had dit topic eigenlijk aangemaakt in de hoop er beter van te worden 🤣
Het is zeker dat Lewis niet gaat spelen door die rode kaart. Dat maakt de kans groter dat de overige verdedigers wel spelen. Voor zover je daar wat aan hebt haha. Ik gok op O reilly, marmoush, gundogan en gonzalez
Ik ben wel voor 4 x Dortmund gegaan:
Kobel (BVB)
Anton (BVB)
Costa (Juve)
Brandt (BVB)
Koopmeijners (Juve), ik kon geen geschikte vervanger vinden bij Inter omdat Scorito ten onrechte Luis Henrique bij de aanvallers heeft ingedeeld en Hakan niet meedoet. Koopmeijners geen garantie op basis, maar vermoedelijk wel.
Guirassy - Captain (BVB)
Martinez (Inter)
Niet goed uitgepakt dus, 3 tegendoelpunten = 60 punten in totaal voor keeper + verdiger en maar 1 assist en doelpunt voor mijn middenvelder en aanvaller. De Borussen vallen tegen.
Wat me dan weer meevalt is de statistieken van de picks van de overige spelers.. veel Man City, heel veel variëteit, ook van spelers waarvan ik weet dat die niet opgesteld worden.
Ondanks een hoop misperen in alle speelronden inmiddels op 91,4%, het toernooi duurt nog even, dus uitzicht op bekertje blijft.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.