WK Club Coach

1 2 3 4 5 »
MRegter96
NOAD1912
Zeker wel, dat viel mee en inderdaad heel mooi doelpunt. Voor speelronde 5 ga ik voor PSG, omdat de...

Waarom niet meer Boca spelers? Atleti gaat t ook lastig krijgen denk ik. Heb zelf 4x Boca 3x PSG. Chelsea ook interessante matchup

Tom van Rijn
NOAD1912
Zeker wel, dat viel mee en inderdaad heel mooi doelpunt. Voor speelronde 5 ga ik voor PSG, omdat de...

https://redgol.cl/mundial-de-clubes/el-golpe-que-recibe-carlos-palacios-para-la-final-de-boca-en-el-mundial-de-clubes-todo-apunta

Nederlandse vertaling van google:
Boca Juniors is hanging in the balance at the Club World Cup. The Argentine team will play a real final this Tuesday against the modest Auckland City in the international tournament.

The squad of Chileans Carlos Palacios and Williams Alarcón must first win and then thrash the New Zealand team to fight for a spot in the round of 16.

Due to the urgency of goals, Boca Juniors' experienced coach, Miguel Ángel Russo, intends to make changes to the starting lineup, and the biggest loser could be La Joya.

What do River Plate and Boca Juniors need to advance in the Club World Cup?
See also

What do River Plate and Boca Juniors need to advance in the Club World Cup?

Carlos Palacios could be out of Boca Juniors' starting lineup
Boca needs to score a lot of goals against Auckland, which is why coach Xeneize's plan is to remove a midfielder and put in a forward, which is why Palacios' starting position is in doubt.

The former Colo Colo player is fighting to maintain his starting spot and is said to be firmly in contention for his place with Kevin Zenón, who is the other candidate to leave.

Miguel Ángel Russo plans to remove Palacios. (Photo by Dan Mullan/Getty Images)
Miguel Ángel Russo plans to remove Palacios. (Photo by Dan Mullan/Getty Images)

Advertisement
"Between Braida or Milton Giménez, one of the two can start. Who goes? Everything points to Palacios or Zenón," said ESPN journalist Diego Monroig.

Boca Juniors needs to score at least seven goals against Auckland City and hopes Bayern Munich beats Benfica to advance to the round of 16.

Tom van Rijn

Voor mij ook de combinatie van PSG en Boca Juniors. Bij PSG heb je natuurlijk de 2 backs die opkomen en al vaker hebben laten zien veel punten te kunnen verdienen. En dan daar nog een wereldklasse keeper achter. Waarvan je dus idd van te voren kon zien dat ze daadwerkelijk gaan spelen👍 Voor het middenveld en de spits ga ik volle bak voor Boca Juniors. Auckland blijft verreweg het slechtste team van de competitie en Boca heeft een monsterzege nodig om kans te behouden op de 2e plek. Merentiel heeft er al 2 inliggen, dus dat is mijn captain. Battaglia heeft er een gescoord en speelt vooralsnog alle minuten mee. Velasco en Zenon zijn 2 spelers die beiden wedstrijden vlak achter de spits speelden dus die wilde ik allebei ook meenemen. Gezien de waarschuwing in het artikel hierboven vervang ik Zenon echter voor Belmonte. Gezien de rode kaart van Herrera in partij 1 waarvoor hij 4 wedstrijden schorsing kreeg en waarna Belmonte zijn plek in nam de volgende wedstrijd, verwacht ik dat hij daar weer zal starten. 

Hopelijk ben ik zo een beetje tot bezinning gekomen, na de inzinking om Marmoush als cap mee te nemen🤪

Neko136
NOAD1912
Bedankt voor de tip! Ik dacht dat onderling resultaat bepalend was.

Is het ook, maar als ze alle drie 1x tegen elkaar hebben gewonnen en 1x van elkaar hebben verloren, komt het aan op het doelsaldo tussen die drie partijen.

MRegter96

Is men er al uit voor vanavond?

Corky18
MRegter96
Is men er al uit voor vanavond?

Ik pak er vier van Dortmund. Opstelling hiervan is te checken, dus pluspunt. 
Twijfel zit bij mij in captain Guirassy of Al Dawsari, dus daar ga ik nog even over wikken en wegen haha. Jij?

MRegter96
Corky18
Ik pak er vier van Dortmund. Opstelling hiervan is te checken, dus pluspunt. Twijfel zit bij mij in...

Hier ook 4 keer Dortmund, voor start toernooi was dit al het plan. En door gelijkspel tegen Fluminense moeten ze wel, dat helpt zeker. Captain Guirassy geen twijfel, neem Al-Dawsari wel mee denk ik!

Tom van Rijn

Ik overweeg van Monterrey en Al Hilal ook spelers mee te nemen en dan alleen de spitsen van Borrusia. Even kijken wat de opstelling is, anders wellicht nog een spits veranderen naar die van Fluminense.

Vergeet niet dat dit de supercaptain ronde is (300%). Ik had met oog daarop ook Guirassy nog niet eerder benut.

MRegter96
Tom van Rijn
Ik overweeg van Monterrey en Al Hilal ook spelers mee te nemen en dan alleen de spitsen van Borrusia...

Ik vis in diezelfde vijver. Alleen nog even kijken wie ik de grootste kans toedicht op de 0. En Svensson blijft interessant qua aanvallende contributies. Brandt was best in vorm voor het wk clubs, maar ik heb toch altijd weer twijfels bij hem. Fluminense aanvaller is geen gekke keus voor deze ronde denk ik.

bdebouwer

ik vind real madrid ook een goede optie. 

MRegter96
bdebouwer
ik vind real madrid ook een goede optie. 

Vini is niet in vorm, de verdedigers zijn haast nooit betrokken bij goals en zonder Courtois is dat ook niet waterdicht. Tchouameni en Valverde spelen meer controlerend dan naar voren. Jude is geblesseerd en waarschijnlijk al gekozen, Güler is geen 100% zekerheid op basis plek of word er snel afgehaald

Corky18
Tom van Rijn
Ik overweeg van Monterrey en Al Hilal ook spelers mee te nemen en dan alleen de spitsen van Borrusia...

En waarom geen verdedigers/keeper van Dortmund?

NOAD1912
MRegter96
Waarom niet meer Boca spelers? Atleti gaat t ook lastig krijgen denk ik. Heb zelf 4x Boca 3x PSG. Ch...

Ik dacht die komen niet verder dan een gelijkspelletje tegen Auckland 😇😎

Voor vanavond een mix van BVB en Flu.. Guirassy al ingezet, dus ik ben wel echt zoekende naar een geschikte cap (nu neig ik naar Nmecha of Svensson) en een tweede spits. Wordt dus waarschijnlijk een Fluminensekoppel voorin. 

Vraagje, ik zie dat jullie Al-Dawsari overwegen, Corky18 zelfs als cap, maar waarom dan? En waarom niet Marcos Leonardo? (note: ik haal mijn wijsheid bij dit soort clubs van transfermarkt.nl)

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.