WK Club Coach

1 2 3 4
MRegter96
Corky18
Guardiola kiest wel lekker voor een verrassende opstelling. Al mijn 'gegarandeerde' basisspelers Gva...

Bernardo Silva was eerder een zekere bankzitter dan basisspeler

MRegter96
MRegter96
Mee eens @bdebouwer, kijk maar eens naar de power rankings bij Opta. Sundowns zelfs vrij ruim favori...

Juve, told you! 590 punten en 12,6% gestegen naar 95,3%. Het is dat ik dacht meer zekerheid te hebben met Gvardiol ipv de loting bij Juve achterin, wilde eigenlijk een blok van 3x Juve daar

MRegter96

Komende ronde 4x Benfica, mark my words

jvdh
MRegter96
Komende ronde 4x Benfica, mark my words

Dat is een gewaagde uitspraak tegen Auckland FC 😁

MRegter96

Nu nog de juiste kiezen

Corky18
MRegter96
Bernardo Silva was eerder een zekere bankzitter dan basisspeler

Dan ben ik heel benieuwd naar jouw bronnen want degene die ik vond dachten dat de nieuwe capitano wel zou starten. 😅

Laatst gewijzigd
Corky18

Weten jullie meer over de afgelopen bankplek van Kokcu? Normaal zekerheidje voor de basis toch?

MRegter96

Het ging achter Haaland tussen Foden, Marmoush, Doku, Cherki en een enkeling met Savinho. Niemand met B. Silva

MRegter96
Corky18
Weten jullie meer over de afgelopen bankplek van Kokcu? Normaal zekerheidje voor de basis toch?

Is geblesseerd (geweest) speelt ook met verband o.i.d. is voor morgen ook een vraagteken, ze zouden hem kunnen sparen.

bdebouwer

Welke middenvelder zien jullie als zekerheidje bij Benfica?

MRegter96

Eigenlijk alleen Aursnes op het moment, ik hoop dat er nog nieuws komt maar ik ben er bang voor

bdebouwer
MRegter96
Eigenlijk alleen Aursnes op het moment, ik hoop dat er nog nieuws komt maar ik ben er bang voor

Dan ben ik niet de enige daarin. Ik heb ook Aurnses nu erin staan. Die scoort / assist wel is dus niet de slechtste pick. 

MRegter96

Nee maar ik zou toch liever Musiala/Doué ofzo kiezen. Wil wel een dubbele Benfica aanval. Maar ben er dus nog niet helemaal uit

bdebouwer

Tegen Auckland zou ik altijd zoveel mogelijk benfica selecteren. 

MRegter96

Maar de opstelling is een tombola. Dus dan niet

MRegter96

Gok op Kokcu op basis van wat fans denken

dawizz

Di Maria staat als middenvelder, speelt als buitenspeler.... waarschijnlijk basis als ik de verschillende bronnen mag geloven.

MRegter96

Di Maria juist risico, is oud en Schjelderup zou kunnen starten. Di Maria wel echt veel gekozen en ook gecapt dus veel mensen dachten hetzelfde

MRegter96

Di Maria juist risico, is oud en Schjelderup zou kunnen starten. Di Maria wel echt veel gekozen en ook gecapt dus veel mensen dachten hetzelfde

Tom van Rijn

Ik heb gebruik gemaakt van jullie tip en Aurnses opgesteld ipv Di Maria. Kokcu die nog half geblesseerd is stel ik zeker niet op. Heb Pavlidis wel meegenomen als captain en dan nog Otamendi er bij. Verder heb ik Oblak, Du Paul en Alvarez van athletico meegenomen en dan als afsluiter nog F. Moura van Porto.

Tom van Rijn
MRegter96
Juve, told you! 590 punten en 12,6% gestegen naar 95,3%. Het is dat ik dacht meer zekerheid te hebbe...

Juventus bleek een goede keuze te zijn👍Ik had dat niet op scherp dat ze meer zouden scoren dan city.

MRegter96

Deadline morgenavond 18:00 en tombola Pep heeft de beste matchup, wel maandag om 3:00. Succes met kiezen!

HZ57

Deadline zit zo kort op elkaar dat ik hem al eens vergeten ben. Voor mogen ze het hele toernooi stippen. Zowel Fifa als vanuit Scorito oogpunt. Voegt voor mij helemaal niets toe.

pirazzi

Stippen of skippen?

HZ57
pirazzi
Stippen of skippen?

Skippen

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.