Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 93 94 95 96
Freek Flemminks

Vorige keer was het trui en teampunten. Nu staat er alleen iets over de eindafrekening. Zou vreemd zijn toch?

timanovic

Wel een anticlimax zo. Uiteindelijk op 85% geëindigd, niet slecht zonder Kuss, pellizari en Hindley.

Het valt me op dat ik bij de Desproat subleague nog niet eens tot 75% kom. Hebben de deelnemers zo veel wielerkennis, of maakt desproat je slimmer? 

Ottieman

Mensen er komen nog een rammel punten aan voor iedereen! Niet getreurd:) Je zakt nu misschien 4000 plekken en daarna stijg je er 7 duizend het kan verkeren:)

DennisdeMenniss
SanMark
Pallielovers bedankt.

Inderdaad bedankt, die hebben mij vandaag namelijk ontzettend geholpen. Zoals ik gisteren al aangaf was het voor m'n Scorito stiekem hopen op een neutralisatie. Voor de koers is dit natuurlijk een drama en een anticlimax. Doordat er geen sprint kwam had ik de hoop om in de eindafrekening nog een flinke sprong te maken. Dat is gebeurd en met welgeteld 2 punten boven de zilveren grens geëindigd en is het 2e gouden bekertje van dit jaar in de pocket. Iedereen weer bedankt voor de tips en geniet van de welverdiende rustperiode 😴🍻🦥 

DennisdeMenniss
Ottieman
Mensen er komen nog een rammel punten aan voor iedereen! Niet getreurd:) Je zakt nu misschien 4000 p...

Dat is niet te hopen want was al de polonaise aan het lopen😂

Ottieman

Krijgt Kelderman Tullet geen teampunten door winst vingegaard?

Ottieman
DennisdeMenniss
Dat is niet te hopen want was al de polonaise aan het lopen😂

Bagioli Kelderman  Tullet staan op 0 bij mij🤣

Erik Verhoef

thx Spanje

totaal geen controle

moet jij eens fout parkeren.....  dan behandelen ze je alsof je een misdadiger bent

Maar dit keer op keer toelaten ???

Ottieman
Erik Verhoef
thx Spanje totaal geen controle moet jij eens fout parkeren.....  dan behandelen ze je alsof je een...

Maakte het niet leuker en zal in de toekomst vaker gaan gebeuren helaas!

DennisdeMenniss
Ottieman
Bagioli Kelderman  Tullet staan op 0 bij mij🤣

Hou op... 😂

Ottieman
DennisdeMenniss
Hou op... 😂

Hahaha is echt zo! 

DennisdeMenniss
Ottieman
Hahaha is echt zo! 

I know, wil het gewoon niet horen 😂

Ottieman

In live verslag staat teampunten moeten nog!

Ottieman

De punten zijn er bij!

Ottieman

En weer weg 🤣

Ottieman

Ze lieten in ieder geval zien dat ze nog bezig zijn!

kevinraar

nog nooit zo laag geindigt met 22.9 procent

Ottieman

Jeetje als je nu achteraf kon kiezen! Dan had ik natuurlijk kelderman Tullet Bagioli ciccone op gezet zoals eigenlijk de hele Vuelta! Deze x niet en nu zit je nog meer op de blaren 🤣 Mijn top 15 duizend plek komt in gevaar door die (relschoppers) Mensen die vandaag op ak hebben in gezet zijn winnaar:)

Mag niet klagen want in de berg ettappe was het kwartje mijn kant op gevallen!:)

Zo zie je maar alle punten worden nu pas echt berekend!

Ottieman

12 duizend 911e dat is beter dan 10500 en dan die 10 duizend niet gered hebben dat zou echt zuur zijn nu zit ik alsnog met een best positief gevoel 😅 

Ottieman

Dan sluit ik scorito dan toch positief af! Mensen bedankt voor de tips en tricks! De beslissing om gisteren pellizari te cappen heeft me van een nog diepere teleurstelling geholpen achteraf wie had dat gedacht! Tijd om het af te sluiten ben er volgend jaar bij om mensen eventueel te helpen! 

Zal het Pellizari momentje nooit vergeten! Adiee wa 

Ottieman

.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Geëindigd op 52.3%, de gouden bekertjes van de twee vorige Vueltas evenaren was sowieso veel gevraagd maar ik had toch wel op iets meer gerekend dan mijn slechtste uitslag ooit in 10 jaar Scorito. Het was zo slecht dat het niet eens nut heeft om te analyseren wat er niet ging zoals gepland, want eigenlijk op iedere plek waar je vooraf meerdere verdedigbare keuzes kan maken heb ik de slechtst mogelijke gemaakt. Zowel bij de teamselectie als ook in de koers. Hoogtepunten waren 0 renners in de topnegen in de eerste sprint en etappe 9 die plotseling de belangrijkste klassementsdag van de hele ronde werd. Niet bedankt worden in elk geval Ayuso, Tiberi, Gall, Fortunato, Bernal, Zingle, Mihkels, Gruel, Van Dijke, Fisher-Black en Ryan (oké, een paar daarvan hebben pech gehad).

Laatst gewijzigd
Pietjan
ditisdavid
Geëindigd op 52.3%, de gouden bekertjes van de twee vorige Vueltas evenaren was sowieso veel gevraag...

Bernal heeft het prima gedaan met 244 punten voor 1,5 miljoen. Eveneens als v dijke die vandaag sprint punten had kunnen pakken. De drama's van dit jaar waren toch echt Tiberi, Zingle en Ayuso die ruzie had in de ploeg. 

DennisdeMenniss

De polonaise is weer in volle gang. Uiteindelijk nog een stukje verder gestegen naar 99,2! 

Laatst gewijzigd
HZ57

In deze ronde ging het vooral goed door mijn sprinters. Na iedere etappe gestegen. Dus dit was drama. Liep net gouden beker mis en ook promotie naar de diamand league liep ik op een haar mis. Mijn fout zat in de tijdrit, natuurlijk had ik Ganna mee moeten nemen.

1 2 ... 93 94 95 96

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.