Inderdaad bedankt, die hebben mij vandaag namelijk ontzettend geholpen. Zoals ik gisteren al aangaf was het voor m'n Scorito stiekem hopen op een neutralisatie. Voor de koers is dit natuurlijk een drama en een anticlimax. Doordat er geen sprint kwam had ik de hoop om in de eindafrekening nog een flinke sprong te maken. Dat is gebeurd en met welgeteld 2 punten boven de zilveren grens geëindigd en is het 2e gouden bekertje van dit jaar in de pocket. Iedereen weer bedankt voor de tips en geniet van de welverdiende rustperiode 😴🍻🦥
Jeetje als je nu achteraf kon kiezen! Dan had ik natuurlijk kelderman Tullet Bagioli ciccone op gezet zoals eigenlijk de hele Vuelta! Deze x niet en nu zit je nog meer op de blaren 🤣 Mijn top 15 duizend plek komt in gevaar door die (relschoppers) Mensen die vandaag op ak hebben in gezet zijn winnaar:)
Mag niet klagen want in de berg ettappe was het kwartje mijn kant op gevallen!:)
Zo zie je maar alle punten worden nu pas echt berekend!
Dan sluit ik scorito dan toch positief af! Mensen bedankt voor de tips en tricks! De beslissing om gisteren pellizari te cappen heeft me van een nog diepere teleurstelling geholpen achteraf wie had dat gedacht! Tijd om het af te sluiten ben er volgend jaar bij om mensen eventueel te helpen!
Zal het Pellizari momentje nooit vergeten! Adiee wa
Geëindigd op 52.3%, de gouden bekertjes van de twee vorige Vueltas evenaren was sowieso veel gevraagd maar ik had toch wel op iets meer gerekend dan mijn slechtste uitslag ooit in 10 jaar Scorito. Het was zo slecht dat het niet eens nut heeft om te analyseren wat er niet ging zoals gepland, want eigenlijk op iedere plek waar je vooraf meerdere verdedigbare keuzes kan maken heb ik de slechtst mogelijke gemaakt. Zowel bij de teamselectie als ook in de koers. Hoogtepunten waren 0 renners in de topnegen in de eerste sprint en etappe 9 die plotseling de belangrijkste klassementsdag van de hele ronde werd. Niet bedankt worden in elk geval Ayuso, Tiberi, Gall, Fortunato, Bernal, Zingle, Mihkels, Gruel, Van Dijke, Fisher-Black en Ryan (oké, een paar daarvan hebben pech gehad).
Bernal heeft het prima gedaan met 244 punten voor 1,5 miljoen. Eveneens als v dijke die vandaag sprint punten had kunnen pakken. De drama's van dit jaar waren toch echt Tiberi, Zingle en Ayuso die ruzie had in de ploeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.