Vuelta CQ-Biedspel 2025

1 2 3 4 5
Ajvenema

Ik vind dat er verdomd veel is overboden. (al 600+ voor bisiaux?) 1700 voor hindley!!

Aan de andere kant zit ik nu met best wat budget wat ik nergens aan kwijt kan, dus had ik waarschijnlijk zelf gewoon wat minder vrekkig moeten zijn:)

BlingSagan
Limal
Gisteren zei Arry 'morgen 22:00' dus dat was vandaag ;-)

Ik was heel benieuwd naar het resultaat...!

BlingSagan

Overbieden of overboden worden.

Blij dat ik Pidcock binnen heb. Dan maar even fors overbieden.

Andere renners ook binnengehaald. Met name gefocussed op ontsnappingen en  top 11-20 etappe uitslagen.

BrackenRidgeCycling

2e bied ronde is volgens mij altijd veel overbieden, self ook 1700 voor hindley,  maar dan heb je hem well in je team 

BrackenRidgeCycling

2e bied ronde is volgens mij altijd veel overbieden, self ook 1700 voor hindley,  maar dan heb je hem well in je team 

Rabbiej

Ik had ook op Pidcock geboden maar blijkbaar niet genoeg budget meer over om hem te kunnen binnenharken. Ik had wel meer geboden dan Thomberg maar ondanks dat ik dacht dat Pidcock nog 2 keer over was, was die blijkbaar in ronde 1 al vergeven..

We gaan maar eens kijken of er nog wat parels op de startlijst verschijnen om de resterende 1264 punten te kunnen dumpen.

Limal

Mijn indruk is toch echt dat er meer overboden is dan bij de Tour. Logisch ook, want daar stonden 22 renners uit de top-30 van de PCS-ranking aan de start, tegenover (tot nu toe) slechts 8 in deze Vuelta.

Als we FC mogen geloven gaan er niet al te veel parels meer bijkomen tov de PCS-lijst. Vooral benieuwd of Alpecin nog een Philipsen-shaped bommetje gaat droppen... (als Pedersen-team hoeft dat niet voor ons)

Laatst gewijzigd
hofsje

@AJVenema 600 + voor Bisiaux vind ik voor nu wel een prima prijs ,zeker met wat hij de laatste tijd heeft laten zien , kan vast wel voor een paar etappes mee strijden zelfde voor Pellizarri die ook het meest overtuigt van Bora voor mij 

Ajvenema

@hofsje: Ik vind het vooral dat je met 600+ voor zo'n knul al best een hoop upside eruit haalt, het is al niet meer het koopje waarop je zou hopen:)

Maar ik ben zelf ook wel een beetje schuldig aan het vertikken al teveel rekening te houden met waarde van de startlijst vs totaal uit te geven budget. Had er nu graag nog een overpriced topper bijgehad, ipv nog 1700 te besteden aan de huidige startlijst

pirazzi

Misschien jammer dat 2500 voor Mads Pedersen te weinig was maar anders had ik een team van 2 renners.

hofsje

@AJVenema soms kies je ook wat namen die je graag wilt volgen voor het spel 

Pellizzari gekozen omdat ik hem wel als kopman zie (ik had ook wel gedacht dat hij populair zou worden 

Landa hopend op top 10 iig en dat hij de fiets kan blijven zitten 

Gall heb ik ook in een ander spel dan ook wat leuker 

Bisiaux laatste weken mooie dingen laten zien 

Frigo en Ivo Oliveira hopelijk genoeg vrijheid in etappes 

Van Uden en Dehairs hopelijk de sprinters die voor punten mogen zorgen 

Hopen op het beste 

Succes nog met bieden iedereen 

pirazzi

Die First Cycling website  heeft zowel voor de Vuelta als de Deutschland Tour (begint op 20 augustus) Andrew August van Ineos Grenadiers op de startlijst gezet. Idem voor Tao Geoghegan Hart van Lidl -Trek. PCS trouwens ook.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Mochten er in de komende dagen renners in je team niet blijken te starten, geef dit dan aan in je mail waarin je bied. Dus je vormt een bod voor de volgende ronde met het nieuwe budget, en daarbij staat duidelijk vermeld dat je een bepaalde renner inlevert voor X budget. Dit kan uiteraard alleen als de ploeg een voltallige selectie (met groen vinkje) heeft vrijgegeven op PCS en je renner er niet bij zit, óf als de renner uit het team is verwijderd (zoals de niet gekochte Vlasov bijvoorbeeld).

Daarnaast wil ik jullie graag vragen (in het vervolg) om de titel van je mail te noemen naar je naam en de ronde van het bod. Dus bijvoorbeeld 'Arry1338 - Bod 3'. Dit helpt mij met de verwerking en het overzicht te bewaren waardoor ik waarschijnlijk iets minder snel foutjes maak in het proces. Alvast dank ;)

Laatst gewijzigd
Arry1338

King Kelly heeft 1 punt teruggekregen voor Castellon, die niet in de selectie van Caja Rural zit. Daarmee ook een plekje vrij dus met 30 punten budget. 

Iuri Leitao zit in de teams van Pascuale en Zwartebroekengeletrui. De laatste heeft de punten al ingeleverd in zijn laatste bod. Pascuale kan nog een bod doen met 120 punten. 

Prades, ook van Caja Rural, zal ook niet starten waardoor Rabbiej plots 244 punten meer te besteden heeft. 

De teams op de 1e pagina zijn bijgewerkt aan de hand van bovenstaande. Ook alle biedingen die ik tot op heden binnen heb zijn verwerkt. Ik zou nog een bod kunnen verwachten van Rabbiej, Ajvenema, Arviidd, Sporting63, Thomberg, Pascuale en King Kelly.

Mocht Simon Dehairs overmorgen starten in de Renewi Tour dan komt er voor Hofsje 300 punten bij. Tenzij voor die tijd de selectie van Alpecin bekend wordt en hij daar niet bij zit natuurlijk. 

Arry1338

Nog 50 minuten voor Rabbiej, Ajvenema, Arviidd, Thomberg, Pascuale en King Kelly.

King Kelly

Mag ik ook een ronde overslaan? Ik kan anders nu maar 30 punten bieden op 1 renner, terwijl als Mikhels niet start bij EF ik alsnog op twee renners kan bieden met iets meer budget. Dus als het mag sla ik deze ronde over.

Arry1338
King Kelly
Mag ik ook een ronde overslaan? Ik kan anders nu maar 30 punten bieden op 1 renner, terwijl als Mikh...

Zeker mag dat! Wel fijn als ik dan een mailtje krijg, want dan kan ik in potentie voor 10 uur beginnen met verwerken van de teams. Als men het allemaal doet dan ;)

Laatst gewijzigd
arviidd

Vandaag helaas geen tijd gehad om interessante renners te vinden om op te bieden. Morgen hopenlijk meer duidelijkheid op de startlijst.  Het klopt dus dat ik vandaag heb overgeslagen.

Arry1338

Het is weer verwerkt! Pagina 1

Thomberg

@ajvenema je pakt al 4 man van me af en Castrillo op 1 punt 😅

Thomberg

@ajvenema je pakt al 4 man van me af en Castrillo op 1 punt 😅

Ajvenema

Uiteindelijk eens stuk meer betaald voor Kuss en Castrillo dan ik redelijk vind. Maar het team is compleet, en het zijn allebei jongens waar je op zn minst mag dromen dat ze een leuke vuelta rijdem... verder zag ik echt niks om m'n geld aan uit te geven, en ook weinig wat ik nog verwacht. 

@thomberg, sorry man, ik had het niet door😆 1 lullig puntje ook, hahaha.

jij hebt dan wel weer pidcock voor 100 minder dan ik heb geboden;)

Laatst gewijzigd
Thomberg
Ajvenema
Uiteindelijk eens stuk meer betaald voor Kuss en Castrillo dan ik redelijk vind. Maar het team is co...

Ja Pidcock ben ik blij mee. Hoop vooral dat hij z'n ambitie nog aanpast en niet voor AK gaat. Dan kan hij hier vanuit de vlucht 3-4 etappes winnen :-)

samen met Soler moeten ze me de top 10 in krijgen. De rest van mijn team is echt wel matig en moet nog 2 plekken vullen 

Limal
Thomberg
Ja Pidcock ben ik blij mee. Hoop vooral dat hij z'n ambitie nog aanpast en niet voor AK gaat. Dan ka...

Soler? Die moet knechten voor zijn kopman Vine ;-p

pirazzi

BARCELO ARAGON Fernando staat dubbel in de lijst met niet meer beschikbare renners.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.