Vuelta CQ-Biedspel 2025

1 2 3 4 5 »
Arry1338

Tao Geoghegan Hart, Kämna & Carapaz starten niet.

Tao Geoghegan Hart maakt dat er bij Bastaix en bij Mithrandir wat budget en een positie vrij komt.

Kämna start ook niet, dus ook Limal en Ajvenema kunnen weer bieden.

En ik zie nu plots ook dat 10 minuten geleden Carapaz van de lijst af is gehaald! 
Dat is balen voor Guido Maltempi en Kokkie1975. Zij zien plots het team onthoofd met een sloot aan budget beschikbaar....  :/ ...

Laatst gewijzigd
hofsje

Ik ga er nu wel vanuit dat Dehairs niet meer start dus ik zal nog een andere topper erbij zoeken 

Arry1338
hofsje
Ik ga er nu wel vanuit dat Dehairs niet meer start dus ik zal nog een andere topper erbij zoeken 

Dat kun je doen, maar je mag hem nog niet wisselen.
Als Alpecin morgen om 13:11 is gestart in de Renewi Tour mét Dehairs, of Alpecin hun selectie communiceren voor de Vuelta voor dat moment mag het. Momenteel is het nog speculatie, en ik wil een duidelijke grens hanteren. Nu afwijken kan in de toekomst voor problemen zorgen in onduidelijkere situaties waarbij het misschien toch niet zo is de dag later. 

Overigens verandert er met de selecties van Lotto en Cofidis erbij volgens mij niets in de teams. Enkel dat Coquard, Aniolkowski, Knight, Herrada en Segaert voor zij die hun gekocht hebben is bevestigd. 

Laatst gewijzigd
sporting63

Ik neem aan dat ik Daniel Martinez ook mag inruilen 

Guido Maltempi

Balen van Carapaz. De obscure gokjes in mijn team worden 1 voor 1 bevestigd op de startlijst, maar zonder onze beoogde kopman lijkt een topresultaat opeens ver weg. Vanavond maar eens kijken over welke balk ik het vrijgekomen budget ga smijten.

hofsje

Ok is goed ,ik wacht nog dan 

pirazzi

Tot nu toe ben ik de enige met Segaert.

pirazzi

Je mag een ronde overslaan, dus je kunt ook rondes overslaan tot de startlijst definitief is, wel zo handig .

Pascuale

Ik zag het pas veeel en veel te laat dat 1 renner van me team niet start en ik nu 1 nieuwe renner met restbudget 120 nieuw can contracteren. Ik zal voor 22:00 dit bod doen.

Flowtosti

Gewoon gaan voor Philipsen met al jullie budget. Die gaat ook nog rijden

Arry1338
sporting63
Ik neem aan dat ik Daniel Martinez ook mag inruilen 

Jazeker!

Arry1338

Alles wat is gemaild is verwerkt. Alleen Limal, Mithrandir en Bastaix zouden in theorie nog kunnen bieden. Ik ga nu douchen en zal daarna de verwerking doen.

Limal

Ik had tijdens het werk al snel een vervanging gestuurd maar dat mailtje was blijkbaar blijven hangen. Thx voor de melding!

pirazzi

Oké de verwerking komt nog.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Ik heb mijn best weer gedaan.

De volgende spelers zijn (vooralsnog) klaar:
Arry1338, Flowtosti, Ajvenema, BrackenRidgeCycling, Limal, Pascuale, King Kelly, Jappe666, Pier Tol, Pirazzi, Zwartebroekengeletrui, Hofsje, Wielervolger en BlingSagan

De rest kan nog aan de slag...
Vernis, Arviid, Kokkie1975, Rabbiej, Sporting63, Mithrandir, Bastaix, Guido Maltempi, Fins Els Collons en Thomberg

Thomberg

Het houdt niet over, pfff zware bevalling dit

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.