Tao Geoghegan Hart, Kämna & Carapaz starten niet.
Tao Geoghegan Hart maakt dat er bij Bastaix en bij Mithrandir wat budget en een positie vrij komt.
Kämna start ook niet, dus ook Limal en Ajvenema kunnen weer bieden.
En ik zie nu plots ook dat 10 minuten geleden Carapaz van de lijst af is gehaald!
Dat is balen voor Guido Maltempi en Kokkie1975. Zij zien plots het team onthoofd met een sloot aan budget beschikbaar.... :/ ...
Dat kun je doen, maar je mag hem nog niet wisselen.
Als Alpecin morgen om 13:11 is gestart in de Renewi Tour mét Dehairs, of Alpecin hun selectie communiceren voor de Vuelta voor dat moment mag het. Momenteel is het nog speculatie, en ik wil een duidelijke grens hanteren. Nu afwijken kan in de toekomst voor problemen zorgen in onduidelijkere situaties waarbij het misschien toch niet zo is de dag later.
Overigens verandert er met de selecties van Lotto en Cofidis erbij volgens mij niets in de teams. Enkel dat Coquard, Aniolkowski, Knight, Herrada en Segaert voor zij die hun gekocht hebben is bevestigd.
Ik heb mijn best weer gedaan.
De volgende spelers zijn (vooralsnog) klaar:
Arry1338, Flowtosti, Ajvenema, BrackenRidgeCycling, Limal, Pascuale, King Kelly, Jappe666, Pier Tol, Pirazzi, Zwartebroekengeletrui, Hofsje, Wielervolger en BlingSagan
De rest kan nog aan de slag...
Vernis, Arviid, Kokkie1975, Rabbiej, Sporting63, Mithrandir, Bastaix, Guido Maltempi, Fins Els Collons en Thomberg
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.