Vuelta CQ-Biedspel 2025

1 2 3 4 5 6 »
pirazzi

Andrew August gaat van start in de proloog van de Deutschland Tour. Het zou kunnen dat hij vrijdag 22 augustus afstapt en alsnog van start gaat in de Vuelta want INEOS Grenadiers heeft de selectie voor de Vuelta nog niet bekendgemaakt.

Arry1338

Je mag hem vervangen

Limal

Philipsen nu ook bevestigd! Goed nieuws voor Kokkie en Sporting die de gok durfden wagen, minder goed nieuws voor arviid en mezelf omdat Pedersen nu niet meer de snelste van het peloton is. Langs de andere kant stijgt de kans op massasprints, want Alpecin is op Vergallito na volledig rond hun snelle kopman gebouwd.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Oké ik ga Andrew August vervangen. 

hofsje

Ik heb ook op een ander geboden ipv Dehairs nu maar hopen dat hij niet gekozen wordt

pirazzi

Mijn budget voor biedronde 5 is dan 1010 CQ maar ik geef niet alles uit omdat het ook nog onzeker is of Hayter en Vervaeke wel starten.

Arry1338

Het is weer verwerkt!

hofsje

Nu maar hopen dat mijn Vuelta compleet is voordat het begint 

En anders vrijdag maar de naam hier droppen die je nog wil als het heel erg wordt lol

sporting63

Hayter start ook niet 

pirazzi

Klopt, heb hem vervangen.

Ajvenema

Zo, met Ineos bevestigd is mn team nu compleet. Heb wel goede hoop weer keurig top10 te rijden, om mee te doen voor de winst zou ik wel een vrij gestoord GC kuss en bergtrui voor buitrago/castrilo moeten hebben...

Limal

Alle selecties bekend, tijd voor een teampresentatie!

Pedersen (1496 --> 2675) : hier moet niet veel uitleg bij, die gaat knallen en de puntentrui mee naar huis nemen. Wel spijtig dat Philipsen hem het leven zuur komt maken; ik telde 6 à 7 ritten waarin hij (soms afgetekend) favoriet geweest zou zijn, nu is de concurrentie in minstens 4 ritten een pak groter.

Vine (464 --> 926) : Vorig jaar 6x in de lange vlucht en het bergklassement gewonnen. Veel had er natuurlijk mee te maken dat Almeida moest opgeven en Yates niet verder kwam dan 12e in het AK. Dit jaar kan het terug een pure helpersrol zijn, maar Almeida en Ayuso zakken toch af met twijfels, plus de TT- en ploegpunten kunnen ook helpen.

Lecerf (286 --> 391) : Toonde topvorm in de Ronde van Tsjechië en zal waarschijnlijk kansen krijgen om in de aanval te gaan, in plaats van steeds bij Landa te moeten blijven. Benieuwd hoe hij als 22-jarige zijn eerste grote ronde doorspartelt.

Barcelo (225 --> 236) : Is aan zijn beste seizoen ooit bezig, met al het hele jaar goede resultaten. Plaatst zich vaak vooraan als er met een kleiner groepje mindere goden gesprint wordt.

Hoole (208 --> 226) : Start natuurlijk als superknecht van Mad Mads, wat hopelijk regelmatig ploegpuntjes oplevert, maar zal ook in de ITT starten met ambities. Tegen dan is hij na een relatieve rustperiode hopelijk terug helemaal op kruissnelheid.

Buratti (56 --> 226) : Gekocht ter vervanging van Kämna omdat Bahrein aangaf dat hij zich zou mengen in de sprints. Dit is natuurlijk maar een C-sprinter, benieuwd of hij in dit beperkte sprintveld enkele keren top-10 kan finishen. Kan ook wat ploegpuntjes oppikken als Tiberi, Caruso en Buitrago goed presteren.

Herrada (164 --> 195) : Een oude krijger die onlangs nog 2e werd in de Vuelta a Castilla y Leon. Zit elk jaar minstens 3x in de lange ontsnapping en wil zeker nog een vierde Vuelta-etappe proberen te winnen.

Leemreize (111 --> 125) :  Zowat de meest anonieme renner van het peloton, tot hij in een grote ronde in de lange vlucht verschijnt. Vorig jaar slaagde hij hier 5x in, met 2x top-tien. Dit jaar heeft hij beloofd om 7x in de vlucht te zitten en zijn eerste profwinst te boeken!

Al met al ben ik redelijk tevreden met mijn team, hoewel de aankoop van Pedersen ertoe geleid heeft dat ik geen AK-mannen heb. Team Limal mikt op een top-10 notering.

Laatst gewijzigd
hofsje

Weer hopen dat ik nu wel compleet raak met met mijn latste renner 

Arry1338

Wederom is de ronde gedraaid. De volgende spelers zijn nog incompleet. Geef maar in een reactie aan wie je nog wilt. First come, first serve!

Flowtosti (1 plek - 413 punten)
Kokkie1975 (2 plekken - 368 punten) Je kunt Arne Marit maar 1 keer kopen ;)

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.