Politopic

de dulle griet

Met ja21 heb je een luis in de pels, die gaan al het goede in de coalitie ondermijnen. 

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
Volgens nieuwsuur stemt nog maar 10% van de 'arbeider' GL/PbdA.l en is de rest voornamelijk hoogopge...

Je kan prima hoogopgeleid, progressief, én een arbeider zijn he.

Romāns Vainšteins
GL/PvdA raad ik aan níet te gaan voor Klaver of Moorman. Ga all in en zet er prodigy de Hoop neer. D...

De Hoop zou een geniale zet zijn.

Jetten roept ondertussen effectief op tot een middenkabinet. D66, VVD, CDA, GL-PvdA dus. Ik denk de beste optie. Partijen die weten wat regeren inhoudt, die goede mensen kunnen leveren, en een ruime meerderheid. Dilan gaat echt wel ingeven, die wil uiteindelijk ook gewoon meeregeren.

Karel Raamsdonksveer

Ergens wel jammer dat de vvd niet wat verder afgestraft is, zou het liefst een coalitie zonder vvd zien. Ik geloof overigens nog wel in Klaver als leider.

Mochten pvda en pvv samen in de oppositie, dan gaat dat ook pittig worden voor het nieuwe kabinet.

Karel Raamsdonksveer

En hoewel D66 niet mijn partij is, eindelijk weer iemand in het torentje die lekker positief ingesteld is.

Gewoon vóór kerst klaar met de formatie en alle troep van de laatste jaren uitgewist.

OneTrickPony
Karel Raamsdonksveer
En hoewel D66 niet mijn partij is, eindelijk weer iemand in het torentje die lekker positief ingeste...

Rutte was ook positief ingesteld, maar liet ook letterlijk elk binnenlands probleem volledig vastlopen. Eerst zien, dan geloven dus.

de dulle griet

Onderwijl doet geert een trumpie, door te zeggen dat het berichten regent over gesjoemel. 

aap not mis
OneTrickPony
Rutte was ook positief ingesteld, maar liet ook letterlijk elk binnenlands probleem volledig vastlop...

jazeker, eerst zien dan geloven, maar alles begint bij positiviteit. Misschien moet die extra 27ste zetel maar niet...

aap not mis

Klootje Kriekeljon
Je kan prima hoogopgeleid, progressief, én een arbeider zijn he.

Vast wel ergens eentje. Nieuwsuur was duidelijk in de context en duiding., 

Nu het er op lijkt dat dit topic vrij is van dat verschrikkelijke filter. Laat iederen de verantwoordelijk dragen om het hier netjes en respectvol te houden. Maw stop met stomme filmpjes, quasi-grappige steken, oneliners en andere pogingen tot trollen. Doe zoals Nederland, laten we gewoon weer een beetje in het midden terecht komen met zijn allen.

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Ik ga gewoon door waar ik gebleven was, inclusief filmpjes 

Whatsinaname

Een hoogopgeleide arbeider? Is dat een grap? Ik heb bestuurskunde gestudeerd, maar ik werk op de vuilniswagen? Zoiets?

Whatsinaname

Whatsinaname

Spamfilter is knettergek

Karel Raamsdonksveer
Klootje Kriekeljon
Vast wel ergens eentje. Nieuwsuur was duidelijk in de context en duiding., Nu het er op lijkt dat di...

Denk dat dat filter er nog wel is hoor, er worden ook heel normale dingen uitgefilterd.

Verder denk ik dat het helemaal prima is, video's hier plaatsen, zelfs elkaar een beetje de maat nemen, gewoon luchtig houden, 

met een serieuze ondertoon, waarom niet. Als we maar gewoon daarna door dezelfde deur kunnen, 

of zoals Robbie het zegt: 'het kan wél'.

Whatsinaname

Karel is een man en pak van m'n hart 

Klootje Kriekeljon

Maar Raul, wat ben je nou aan het doen dan? Van mij mag alles hoor, maar houd het een beetje zinnig en relevant. Er is toch een topic om muziek te posten? 3dubbel topic zelfs.. Omdat zelfs dat niet normaal onderling ging.

Klootje Kriekeljon

Ja.. te vroeg gesproken. Weer een reactie verwijderd. Man man man.

de dulle griet
Klootje Kriekeljon
Ja.. te vroeg gesproken. Weer een reactie verwijderd. Man man man.

Ja ze weten bij wf van voren niet hoe dat filter vanachter werkt.

de dulle griet

Misschien andere lettergroottes gebruiken, of cursief schrijven? In bold? Hoe kunnen we het filter testen?

de dulle griet

Die laatste in verbeterpunten die er niet doorkwam als test gebruiken kriekeljon?

aap not mis

Zou voor de zondagsrust het filter zijn uitgeschakeld, of zou er een extra set filters zijn ingeschakeld?

Whatsinaname

Klootje. Het heeft geen zin op wf nog te reageren. De filter knalt alles eruit. Ik heb wel op je verwijt gereageerd. Raar verwijt. Ik heb geen muziek video's geplaatst hier. En je doet nu net alsof esims niet de oorzaak is vh muziek topic gesteggel.

Karel Raamsdonksveer

Oké, 3 pogingen gedaan 2 reacties van whatsinaname te herplaatsen, met streepjes komen ze er wel door...duuuussss...

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.