Politopic

1 2 3 4
Karel Raamsdonksveer

nee toch niet

Whatsinaname
Karel Raamsdonksveer
nee toch niet

Ik waardeer je poging!

Ik heb nog een mop. Ach nee laat maar 

Whatsinaname
de dulle griet
Wat een vakantie: https://nos.nl/artikel/2588866-voor-terreur-veroordeelde-palestijnen-na-vrijlating...

Gelukkig hebben we de foto's nog 🇮🇱

Whatsinaname

In Rusland zijn vorig jaar 400 mensen gearresteerd om wat ze zeiden op social media. In Engeland maar liefst 3300 arrestaties! Op wf zal dat wel loslopen.

Whatsinaname

Op een gegeven moment is er nog maar 1 manier om te communiceren hier. Via filmpjes!

Elian lijkt wat weggedeemsterd binnen de VVD. Terwijl hij mi het allerhoogste verdient.

OneTrickPony
Whatsinaname
In Rusland zijn vorig jaar 400 mensen gearresteerd om wat ze zeiden op social media. In Engeland maa...

Als die cijfers kloppen, zegt mij dat vooral dat Russen snappen hoe erg de consequenties zijn.

Whatsinaname

Excuses, dat waren cijfers van 2018. 12000 vorig jaar in Engeland. Omdat ik het lastig vind in woorden uit te drukken...

Whatsinaname

esims6.0

Los van dat niemand op die video's klikt, zijn ze ook allemaal van vage YouTube kanalen met vage figuren (vaak met petjes), waarvan niemand geinteresseerd is in hun mening. Zelfs op de NOS website met video's met voor mij bekende personen klik ik ze niet aan. Ga eens gewoon een interessante mening citeren met eventueel een link naar een video. Dan wordt het een stuk gezelliger. En kom niet aan met de smoes dat het filter dat niet toelaat, want ook voor het filter had je al verschillende smoezen. Zoals dat het voor jou therapeutisch werkt.

Laatst gewijzigd
Whatsinaname
esims6.0
Los van dat niemand op die video's klikt, zijn ze ook allemaal van vage YouTube kanalen met vage fig...

Petjes?

de dulle griet

Petje pitamientje?

SprintMaster

@Redactie: mooi moment om dit topic te sluiten. Het begint weer de verkeerde kant op te gaan. 

Whatsinaname

Nou ja, het haakje was natuurlijk de spamfilter hier op wielerflits. Vvmu op sociale media. Dus de link met Engeland was snel gemaakt, voor de goede verstaanders. Esims ziet het graag nét weer ff anders. Dat kan. Als daar het gevolg van is dat jij hier dan de vleesgeworden gezelligerd wordt Esims, daar teken ik direct voor hoor. Dat we dat nog mogen meemaken.

Er gebeuren nu een boel gekke dingen in de UK trouwens  'I love bacon' roepen terwijl je met de Engelse vlag zwaait, is voltooid verleden tijd.

Maar ik vertrouw op Rob Jetten. Comeback kid met grinta. Gezellige man ook.

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Trouwens Esims, vind je Joe Rogan echt een vaag figuur? 

Ook een youtube ster. Wordt die Zohran Zamboni burgermeester van New York, of toch die ander?

Laatst gewijzigd
Centjesfan

Je hebt niet veel nodig om te concluderen dat Joe Rogan knettergek is.

Whatsinaname
Il Leopardo della Primavera

Kr aam en Ra ul laten de verbale dia rree weer lopen zie ik

Karel Raamsdonksveer
Il Leopardo della Primavera
Kr aam en Ra ul laten de verbale dia rree weer lopen zie ik

Moet dit nu? Dit is een prima functionerend topic, gewoon ontopic blijven, of daar in de buurt:).

SprintMaster

Karel = Kraam!

aap not mis
aap not mis

Die twee hier regelmatig genoemde namen k en r hebben wel indruk gemaakt, respect!

de dulle griet

Klavertje 4 jongens, gaat goed komen!

Whatsinaname

Hahaha, voer voor psychologen. Karel zal wel denken, waar ben in aanbeland? Nou, niet op Ameland. En Leopardo doet net alsof Raul en Kraam ook verboden woorden zijn 🤣

Laatst gewijzigd
aap not mis

Joost Prinsen is niet meer😪

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.