Wat een vakantie:
Los van dat niemand op die video's klikt, zijn ze ook allemaal van vage YouTube kanalen met vage figuren (vaak met petjes), waarvan niemand geinteresseerd is in hun mening. Zelfs op de NOS website met video's met voor mij bekende personen klik ik ze niet aan. Ga eens gewoon een interessante mening citeren met eventueel een link naar een video. Dan wordt het een stuk gezelliger. En kom niet aan met de smoes dat het filter dat niet toelaat, want ook voor het filter had je al verschillende smoezen. Zoals dat het voor jou therapeutisch werkt.
Nou ja, het haakje was natuurlijk de spamfilter hier op wielerflits. Vvmu op sociale media. Dus de link met Engeland was snel gemaakt, voor de goede verstaanders. Esims ziet het graag nét weer ff anders. Dat kan. Als daar het gevolg van is dat jij hier dan de vleesgeworden gezelligerd wordt Esims, daar teken ik direct voor hoor. Dat we dat nog mogen meemaken.
Er gebeuren nu een boel gekke dingen in de UK trouwens 'I love bacon' roepen terwijl je met de Engelse vlag zwaait, is voltooid verleden tijd.
Maar ik vertrouw op Rob Jetten. Comeback kid met grinta. Gezellige man ook.
gaat steeds verder:
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.