Wielermaster CQ-Spel 2026

1 2 3 4
Arry1338
ditisdavid
Arry heeft via de mail aangegeven dat de deadline pas 14 december wordt, moet eigenlijk even aangepa...

Ik heb de eerste twee posts aangepast.

Mocht Verweggistan zich nog aanmelden dan hebben we nog 1 plek voor een nieuwe deelnemer, anders zijn het er 2.
Helaas hebben Esims, Silent Hill en de Meesterknecht aangegeven niet mee te willen doen. Maar Oli4G en Heuvelcolombia nemen in ieder geval al twee van de drie plekken in.

Laatst gewijzigd
Arry1338

We hebben van iedereen ondertussen een respons. 4 oud-deelnemers haken af, en momenteel zijn daar al 3 nieuwe deelnemers voor in de plaats. 

Dit betekent dat als iedereen zich ook werkelijk registreert op de site en zich inschrijft voor het spel, we nog 1 plek over hebben! 

Laatst gewijzigd
Arry1338
Leukefans
"(De regel dat je in de 1e ronde op enkel de top 200 kan bieden vervalt!)"Zelf wel geen voorstander...

Even voor diegene die nog niet op de website zijn geweest. Het bovenstaande issue is aangepakt en de top 200 restrictie is terug ingevoerd voor de eerste biedronde.

Laatst gewijzigd
Leukefans

Zeer fijn dat het gelukt is en er met de feedback rekening gehouden kon worden, bedankt Arry!

Arry1338

NOG 1 open plek beschikbaar!

Op 8 december 22:00 uur
willen we graag de definitieve indeling van de divisies maken.

Op 10 december 12:00 uur start de eerste biedronde

Op 14 december 22:00 uur eindigt de eerste biedronde

Dus schrijf je gauw in en doe mee nu het nog kan!
Kort na de start van dit spel zullen we ook andere (jaar)spellen beschikbaar maken.
En in de loop van het seizoen ook spellen voor de grote rondes! 

Ga naar oracle-games . vercel. app (maar dan zonder spaties) en maak hier veilig een account aan.
We willen helemaal niets van je weten behalve je email en je nickname. 

Laatst gewijzigd
elrio

Hmm, ik had mijn bod al klaar, kom ik erachter dat bepaalde renners net geen top 200 zijn bij pcs en wel bij cq...

Arry1338
elrio
Hmm, ik had mijn bod al klaar, kom ik erachter dat bepaalde renners net geen top 200 zijn bij pcs en...

Sorry daarvoor! :/ 

pirazzi

Goedemiddag misschien was er nog 1 plek vrij? (Deze post werd verwijderd maar later beoordeeld als geen spam dus terug geplaatst.)

Laatst gewijzigd
Javier

Beste allemaal. Ik heb besloten deelname dit jaar naast mij neer te leggen. Dat betekent dat er een plekje vrijkomt voor een andere speler in divisie 2. Veel plezier allen!

Arry1338
Javier
Beste allemaal. Ik heb besloten deelname dit jaar naast mij neer te leggen. Dat betekent dat er een...

Jammer! Maar bedankt voor het doorgeven.

Arry1338

Nog een laatste bump / update vanuit dit spel.

We hebben de 2 divisies vol! Bedankt voor alle aanmeldingen!

Laatst gewijzigd
elrio

Kan je nou wel of niet op renners buiten de top 200 bieden, want nu lijkt het weer te kunnen...

Arry1338
elrio
Kan je nou wel of niet op renners buiten de top 200 bieden, want nu lijkt het weer te kunnen...

Het is niet de bedoeling in de 1e ronde, ik controleer het meteen!

Edit: ik heb het aangepast!

Laatst gewijzigd
oli4g

Zo, mijn bod is uitgebracht. Ik ben benieuwd, aangezien het mijn eerste deelname is, ben ik nog niet helemaal mee met ideale tactiek, hoeveel er normaal wordt geboden etc 

VincentK

Site ziet er goed uit!.

Rawolf

Ik hoop dat mijn eerste bod is gelukt. 

Ik mis een grote groene knop 'maak bod definitief' of zoiets :)

Arry1338
Rawolf
Ik hoop dat mijn eerste bod is gelukt.    Ik mis een grote groene knop 'maak bod definitief' of zoie...

Er is niet zoiets als een definitief bod. Op 14 december 22:00 eindigt de biedronde waarmee je bod definitief is. Nu kun je het blijven aanpassen tot dat moment. Na 22:00 gaan we zien of alles werkt zoals de bedoeling is, en zogauw dat zo is stellen we de 2e biedronde open. Daar kun je dan (waarschijnlijk) tot 17 december 22:00 aan knutselen. Dus wil je om 21:59 nog iets wijzigen, dan kan dat gewoon :)

Arry1338

Voor iedereen die nog een reminder nodig heeft; nog minder dan 50 uur om je eerste bod uit te brengen!

pirazzi

Ben ik nummer 24 in divisie 2? Heb iig op 5 renners geboden.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Ik heb mijn bod ook gedaan, maar er staat 1 renner 2x in.
Kun je hier naar kijken aub?

VincentK

Als je een bod aanpast, lijkt het soms inderdaad alsof je twee keer geboden hebt. En ook dubbel budget verliest.

Niet gek dat het af en toe hapert deze eerste keer. Ziet er uit als een applicatie waarvan we nog veel plezier kunnen hebben in de toekomst.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik heb mijn biedingen ingevoerd!

Gerrit Glomser

Hoe laat begint ronde 2?

Arry1338

Biedronde 1 is gedraaid. Het lijkt technisch allemaal goed te zijn verlopen. Visueel is het nog nodig om wat aanpassingen te maken. Je kunt al wel zien wie je hebt gewonnen en verloren. Ook je resterende budget is correct. We zijn nu druk bezig om wat aanpassingen te maken zodat alles juist wordt weergegeven.

Normaal gezien start de volgende biedronde morgenvroeg om 10.00 AM, maar pin me er niet op vast. Eerst moet het kloppen. Voordat we vanavond stoppen met het oplossen zullen we iedereen een bericht sturen wat ze kunnen verwachten, dus voor meer duidelijkheid krijg je vanavond bericht of lees je het morgenvroeg even op de site.

VincentK

Als ik het goed zie is die eerste biedronde best aardig gegaan met 11 uit 11. Maar ik wacht toch maar even af voordat de vlag uitgaat :-)

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.