Merlier, Van Aert, Milan en groeibrilliant Withen Philipsen gescoord, dat valt me wel mee. Brennan en Van Eetvelt gemist, maar er staat alvast een ruggengraat van een degelijk team.
@Arry, om de discussie aan te zwengelen zou het wel leuk zijn om per renner naast het winnende ook de verliezende boden te zien. Benieuwd hoeveel minder ik had kunnen uitgeven :-)
Kun je dit even op de site bij feedback aangeven? Mijn broer leest dit niet, en anders moet ik deze feedback telkens doorgeven op diezelfde manier. Zo houden we namelijk overzichtelijk wat al is gedaan en wat nog moet gebeuren.
Zo, in de eerste ronde gelijk 8 van de 12 renners binnen gehaald!
Hirschi, van Gils, Skujins, Groenewegen, Poels, Teutenberg, Segaert en Rubio.
Ik kan nergens meer terug vinden wat mijn andere 4 biedingen waren. Jan Christen ruim gemist, maar denk dat ik bij van Poppel heel dicht bij heb gezeten. Volgens mij had ik ook op Madouas geboden, en twijfel of ik ook een bod op Ethan Hayter had gedaan? Zie dat die voor maar 1 punt boven kostprijs weg is gegaan.
Dacht eerder gezien te hebben dat er 700+ op Tarling was geboden, maar kennelijk die ook maar op 10 punten verloren. Wel blij dat ik niet zowel hem als Romeo heb (en dat scheelde ontzettend weinig), anders had ik het hele 100-300 segment moeten overslaan. Vingegaard op een luttele 3 puntjes verschil binnenhalen is echt heel lekker. Dat ik de enige ben die op Van Poppel heeft geboden verrast me, van mijn acht boden was dat percentueel degene waar ik het verst boven zijn score van dit jaar heb geboden.
Ik had het vanochtend meteen gemeld via 'feedback' en dat ook hier gezegd, maar dat laatste is blijkbaar niet door het filter geraakt. De feedback is gelukkig wel goed doorgekomen en ook heel snel en uitstekend geïmplementeerd door je broer. Kudos!
Op Merlier had ik blijkbaar wat minder kunnen bieden, de anderen wel vrij goed ingeschat. @oli4g, Withen Philipsen lijkt me die 752 wel waard - als je als 18-jarige neo meteen 413 kan scoren in vaak vrij zware wedstrijden, dan zit er als 19-jarige waarschijnlijk heel wat rek op.
Hopelijk kunnen we snel bieden voor ronde 2, buiten de top-200 begint de zoektoch naar pareltjes pas echt ;)
Volgens mij is er iets niet goed gegaan met de deadline voor het bieden in ronde 2. Ik had rond 11 uur een bieding gedaan. Na 12 uur logde ik nog een keer in en zag ineens een bieding voor die renner er niet meer tussen staan. Dus ik dacht ik bied opnieuw. Nu zie ik alleen ook al de biedingen van anderen op dezelfde renner (nog iets meer dan ikzelf) dus ik laat hem maar gaan maar dit zou niet moeten kunnen lijkt me.
Het probleem is gevonden en opgelost. We gaan biedronde 2 volledig opnieuw starten vandaag om 12.00 uur in de middag. De deadline is dan op 19 december om 22.00 uur.
Kunnen jullie in het vervolg proberen zo concreet mogelijk aan te geven wat het dilemma is? Dus bijvoorbeeld in de voorgaande situatie wat je bod was, op welke renner en hoeveel. Dit hoef je dan niet op het forum te delen maar mag in een bericht op de website naar ons of in de feedback. Eventueel een printscreen kan ook heel handig zijn, dat kun je dan mailen naar [email protected] en dan zorg ik dat het op de juiste plek komt.
Bedankt voor jullie geduld en succes opnieuw met de 2e ronde!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.