Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 127 ... 140 141
LaatsteWiel

Wat een sloper die Piganzoli, ik was eerder zelf na Catalonië kritisch maar hij snoert me de mond. En al dat geklets over niet te hebberig zijn: wat een onzin. Als je de beste bent moet je gewoon proberen te winnen, dat is je vak en dat vindt iedereen bij Pog geweldig. Plus: het valt nu ook goed met Decathlon dat ook wil werken voor uitputting en podium Gall. Lekker van profiteren, niks mis mee.

Laatst gewijzigd
Poeksel

De kans dat Piganzoli niet het jongerenklassement wint is net zo groot als dat Pogacar niet de Tour wint. Volgens toto.nl in ieder geval.

BraboCycling
YogiBear
Realistisch voor deze Giro; Het roze, het blauw, het wit en het ploegenklassement. Maximale score zo...

Blauw is in mijn ogen helemaal niet zo realistisch, want de komende etappes gaan allemaal etappes voor de vluchters worden en dus gaat Ciccone er elke dag bij zitten. Grote kans dus dat hij het blauw pakt 

Lec_ver16
ghostwriter
Ik vind Piganzoli nu al een betere indruk maken dan Hindley. Het lijkt me zonde om een dure klasseme...

Gezien het huidige niveau van Piganzoli, is de enige reden om Hindley te contracteren het aantrekkelijker maken van het project om een ​​talent van de volgende generatie aan te trekken en de transfermarkt op te schudden. Anders lijkt het me niet logisch.

baukeingeel
Lec_ver16
Gezien het huidige niveau van Piganzoli, is de enige reden om Hindley te contracteren het aantrekkel...

Tuurlijk zijn er nog genoeg redenen om Hindley aan te trekken ook al dat Piganzoli het goed.

Het is geweldig dat Piganzoli het nu zo goed doet, maar het blijft een jonge gast. Zijn onwikkeling zal waarschijnlijk niet in een rechte lijn zijn en er komen mindere periodes aan. Hindley is veel constanter en daar kun je echt op bouwen.

Daarnaast wil je Piganzoli als groot talent vrijheid kunnen geven en wil je niet dat het altijd nodig is om hem met Jonas mee te hoeven sturen als knecht.

Het klimteam is ook al jaren niet al te breed. We zien al tijden lang dat Visma in WT-rondes waarin Jonas of Jorgenson (of vroeger Roglic) niet meedoet, het team er eigenlijk voor spek en bonen is. Dit jaar bijvoorbeeld nog UAE en Baskenland. Een extra klimmer zodat zulke rondes een betere kopman kunnen hebben zondee dat dit ten koste gaat van de ondersteuning van Jonas lijkt me heel waardevol.

Surprise Team TVL

Aanstaande vrijdag start Matthew Brennan in Boucles de la Mayenne. Er zijn 2 vlakke etappes en 1 zeer heuvelachtige etappe. Wielerflits beschouwd Cosnefroy als grote favoriet voor eindoverwinning. Brennan krijgt bij massasprints concurrentie van Mads Pedersen en Olav Kooij.

Tot nu toe zouden ook Ashlin Barry en Louis Barre starten voor Visma Lab.

Surprise Team TVL

Tot nu toe zijn voor het Development Team  voor volgend jaar de winnaar van Ronde van Vlaanderen (U19) gecontracteerd, de Zweed Ellias Wändel. daarnaast de Sloveense Oskar Mernik en de talentvolle Limburger Winand Breuckers.

Daarnaast hoop ik dat ze het multitalent Thijs Wiersma snel een contract kunnen geven. Thijs twijfelt tot schaatsen en wielrennen. Maar geeft aan dat schaatsen een betere wielrenner van hem maakt en andersom. Ik zou hem de ruimte geven om nog een tijdje beide sporten te combineren.

Een andere parel die ik heel snel een contract voor Development Team zou geven is de Deen Malthe Risbjerg. Een zeer talentvolle allrounder. Heeft een uitstekende tijdrit in de benen en komt goed uit de voeten op bergachtig terrein. Maar werd onlangs 2e in Ronde van Vlaanderen (U19).

T80JZ
LaatsteWiel
Wat een sloper die Piganzoli, ik was eerder zelf na Catalonië kritisch maar hij snoert me de mond. E...

Sportief om zelf hierop terug te komen. 

Tip: de volgende keer niet te snel oordelen over een jonge renner die van een klein buitenlands team komt en hem de tijd te geven om zich aan te passen aan de nieuwe training en de nieuwe omgeving. 

madeinstars

Ik vind vandaag overigens wel een mooi dagje voor Campy om zich eens in de vlucht te nestelen en op z'n Wellens' naar een overwinning te rijden.

Poeksel

Mjah, als je Campenaerts zegt 'ga maar in de vlucht zitten vandaag' trekt hij zich helemaal uit elkaar om dat te bereiken, waarna hij in de finale geen energie meer heeft. 

Maar misschien dat specifiek zeggen 'ga maar mee als er een grote groep is maar verspil er niet te veel energie aan' helpt.

Kelderfan
Poeksel
Mjah, als je Campenaerts zegt 'ga maar in de vlucht zitten vandaag' trekt hij zich helemaal uit elka...

Je kunt meteen in de ploegleiders auto plaatsnemen. 

Poeksel

Mijn uitspraak van het Engels is niet geweldig, dus wat dat betreft zou ik goed in het team passen!

madeinstars

Als je 100x 'Kam an Jonas' kan zeggen, ben je geschikt, haha. Ze zullen vast genoeg toevoegen die mannen, maar die korte filmpjes van Velon vind ik soms echt gênant hoe weinig interessants ze eigenlijk zeggen.

ghostwriter

Matisse Van Kerckhove blijft indruk maken met vandaag zijn zevende overwinning van het jaar.  

Surprise Team TVL
ghostwriter
Matisse Van Kerckhove blijft indruk maken met vandaag zijn zevende overwinning van het jaar.  

Inderdaad indrukwekkend de zegetocht van Matisse van Kerckhove. Staat ook in bergachtig terrein zijn mannetje.

Vandaag in Wielerflits leuk interview met Maarten Wijnants over de White Jersey Group van Visma Lab. Geeft daarin al aan dat 2 talenten momenteel al erg ver in ontwikkeling zijn en daardoor nu al in staat zijn om overwinningen te scoren: Matisse van Kerckhove en Ashlin Barry. Ashlin Barry vindt Maarten Wijnants het talent waar ze het meest van verwachten. Andere talenten hebben meer tijd nodig, maar kunnen onverwachts enorme sprongen maken.

Ik denk dat Ashlin Barry volgend jaar zeker bij het World Tour gaat rijden. Meen ook dat in interview met Robbert de Groot, dat in het contracteren van Barry hier afspraken over zijn gemaakt. 

Laatst gewijzigd
Kelderfan
ghostwriter

Ja die blijft 't goed, maar ook Rowe heeft weer een toptienplek bemachtigd.

Maar een maar, want nr. 2 is Guus van den Eijnden en die rijdt niet voor de gele bijtjes.

Kelderfan

Bij de heren heb ik kennelijk niks gemist.

Surprise Team TVL
madeinstars
Als je 100x 'Kam an Jonas' kan zeggen, ben je geschikt, haha. Ze zullen vast genoeg toevoegen die ma...

Af en toe afgewisseld met: It is jor day Jonas. Dan ben je helemaal de man.

InigoMontoya

Van Kerckhove laat zijn klasse weer zien. Ik ben vooral benieuwd hoe dit huis tuin en keuken talent het doet in de stevige bergrit van zondag. Ik ben benieuwd of hij zich op dat terrein ook kan onderscheiden.

LaatsteWiel
T80JZ
Sportief om zelf hierop terug te komen.  Tip: de volgende keer niet te snel oordelen over een jonge...

Spuit-elf. Ik heb toen alleen gezegd dat hij me toen in Catalonië tegenviel (was ook objectief gezien niet best), ik schreef hem niet af ofzo. Bij mij kan dat prima hand in hand gaan. Vandaar dat ik het nu nota bene expliciet zelf benoem. Het hoeft ook niet altijd en alleen maar hosanna te zijn. 

T80JZ
LaatsteWiel
Spuit-elf. Ik heb toen alleen gezegd dat hij me toen in Catalonië tegenviel (was ook objectief gezie...

Toch niet zo sportief. 

Kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/jonas-vingegaard-en-visma-lease-a-bike-hebben-mogelijk-heel-goed-nieuws-voor-giro-peloton-en-piganzoli. Die Piganzoli heeft zijn plek zeker verdiend.

Kelderfan
Tdola

Boucles: Brennan,  barre, doull, van belle, mattio en dev rider Barry.

Van belle weer in koers, barre meerdaagse wedstrijd. Brennan vs kooij vs pedersen. 5,4 km proloog,  vlakke rit, heuveltjes rit en weer vlakke rit.

Ben benieuwd. 

madeinstars

UAE ook met een sterke ploeg. De organisatie zal in zijn handen wrijven. Echt een prachtige startlijst.

1 2 ... 127 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.