Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 150 151 152 153 »
AWestie

Murcia

Lang leve AWestie. Mand kwestie afgehandeld.

AWestie

Korter.

madeinstars

Hoe beter het gaat met VLAB, hoe ongezelliger het hier wordt, haha. Bijzonder fenomeen.

Murcia
madeinstars
Hoe beter het gaat met VLAB, hoe ongezelliger het hier wordt, haha. Bijzonder fenomeen.

Zou je een studie op los kunnen laten ja :) Maar terug naar de inhoud, kan Matteo hier podium halen? Hij oogt super fris en sterk deze week.

Yeez

@murcia je doet er zelf ook aan mee door bijna elke mogelijkheid aan te halen om @laatstewiel te benoemen (zoals gisteren na de zege van wout). Niet nodig en lokt de discussie uit waar je later zelf verontwaardigd over doet...

Laatst gewijzigd
Turtleheads_up
Murcia
Zou je een studie op los kunnen laten ja :) Maar terug naar de inhoud, kan Matteo hier podium halen?...

Podium voor Jorgensen lijkt me een mooi resultaat. Seixas en Ayuso, mss Onley lijken me nog n beetje meer kans te hebben.
Maar de conditie en precieze vorm zullen de doorslag geven en misschien heeft hij wel n beetje extra gepiekt.

madeinstars

Wout niet aan de start. Te veel last van de elleboog en gaat voor nader medisch onderzoek terug naar België. Goed om te laten onderzoeken, maar wel vervelend dat hij die zwaardere wedstrijdprikkels moet missen de komende dagen.

Murcia
Yeez
@murcia je doet er zelf ook aan mee door bijna elke mogelijkheid aan te halen om @laatstewiel te ben...

Dat klopt! Als hij mij neerzet als fanboy, te lange teksten vind schrijven of simpelweg zijn reacties begint met hahaha dan reageer ik. Kan ik dan wijzer zijn? Zeker, maar dat zit niet altijd in mijn aard. Je kaatst, dan komt de bal terug.

Murcia
madeinstars
Wout niet aan de start. Te veel last van de elleboog en gaat voor nader medisch onderzoek terug naar...

Gisteren had hij al meer pijn dus logische beslissing. Jammer idd maar geen reden om nu door te gaan. Hopelijk geen ontstoken wond.

Murcia
Turtleheads_up
Podium voor Jorgensen lijkt me een mooi resultaat. Seixas en Ayuso, mss Onley lijken me nog n beetje...

Klopt! Onley is voor mij de wild card. Krijg ik geen hoogte van.

madeinstars

Als de wond ontstoken blijkt, kan het richting tour wel vervelend worden. Aan de andere kant kan je volgens mij gewoon prima doortrainen met een antibioticakuur. Als er geopereerd moet gaan worden, kan je de tour natuurlijk wel vergeten.

Voorlopig heb ik er nog wel vertrouwen in dat het goed komt, maar het is fijn om te weten dat er met Per in ieder geval een waardige vervanger op de reservebank zit.

InigoMontoya

Overduidelijk niet ideaal richting Tour de France. Van Aert heeft echter zoveel kwaliteit, dat ik me ook geen zorgen maakt dat dit zijn deelname in de weg gaat zitten.

Surprise Team TVL

Goede beslissing. Ik denk dat Wout in de komende etappes weinig voor de ploeg kon betekenen. Zeker met zijn pijnlijke elleboog. Laten onderzoeken de elleboog en als het kan weer opbouwen naar de Tour. Wout is een heel belangrijke schakel voor de ploeg.

baukeingeel

Het voordeel in de situatie rond Van Aert is nu wel dat er echt een reden is, waarom hij zo slecht was (zoals hij zelf al zei, een sprint winnen maakt niet opeens dat hij betere vorm heeft). Je kan nu hopen dat als dit geneest, hij snel stappen kan zetten. Dat is echter wel een grote als.

Het lijkt mij dat als hij nu Tignes moet missen, waardoor hij dus niet goed genoeg heeft kunnen trainen om de achterstand die we deze week gezien hebben weg te werken, dat het logisch is dat hij niet naar de Tour gaat. Zeker omdat er met Hagenes/Tulett nog gewoon twee goede opties zijn.

baukeingeel
Turtleheads_up
Podium voor Jorgensen lijkt me een mooi resultaat. Seixas en Ayuso, mss Onley lijken me nog n beetje...

Grootste concurrent naast Seixas lijkt me vooral Del Toro. Ayuso werdt al de laatste heuvel in de tijdrit opgesleurd door Skjelmose en ik las volgens mij dat hij ook ergens had moeten lossen in een heuvelzone in de afgelopen twee dagen. Ik denk misschien zelfs dat Buitrago een gevaarlijkere klant is dan Ayuso ook al staan ze voor mij allebei nog onder Onley.

Kelderfan

Shit maar verstandig van Wout van Aert om niet meer op te stappen; hoe verder moet blijken.

LaatsteWiel

Balen voor Van Aert. Klinkt toch als een ontsteking, en zeker op de tt-fiets is dat wel irritant. Geen populaire mening hier, maar in zijn huidige vorm en rol lijkt het me in het ergste geval niet per se groot gemis in de Tour en kan Hagenes evt de honneurs waarnemen. 

Murcia

Eerst maar de echo afwachten. Kan naast bacterie ook gewoon zijn dat er toch een stressfractuurtje zit in de elleboog. Wordt niet altijd met de röntgen foto's opgepikt.

Voor de rest wordt het krap qua achterstand in training maar ik hoop op een start van hem. Een fitte Wout is super belangrijk voor de ploeg.

AWestie

Ik hoop dat het gedoe voor Wout meevalt, maar je kan het ook andersom bekijken: doordat hij fysiek malheur heeft kan hij ook makkelijker afzeggen voor het BK als hij meer belang ziet in op hoogte gaan tot kort voor de Tour. In Belgie ben je verplicht als prof te starten toch, mits je niet een doktersbriefje hebt?

1 2 ... 150 151 152 153 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.