Podium voor Jorgensen lijkt me een mooi resultaat. Seixas en Ayuso, mss Onley lijken me nog n beetje meer kans te hebben.
Maar de conditie en precieze vorm zullen de doorslag geven en misschien heeft hij wel n beetje extra gepiekt.
Dat klopt! Als hij mij neerzet als fanboy, te lange teksten vind schrijven of simpelweg zijn reacties begint met hahaha dan reageer ik. Kan ik dan wijzer zijn? Zeker, maar dat zit niet altijd in mijn aard. Je kaatst, dan komt de bal terug.
Als de wond ontstoken blijkt, kan het richting tour wel vervelend worden. Aan de andere kant kan je volgens mij gewoon prima doortrainen met een antibioticakuur. Als er geopereerd moet gaan worden, kan je de tour natuurlijk wel vergeten.
Voorlopig heb ik er nog wel vertrouwen in dat het goed komt, maar het is fijn om te weten dat er met Per in ieder geval een waardige vervanger op de reservebank zit.
Het voordeel in de situatie rond Van Aert is nu wel dat er echt een reden is, waarom hij zo slecht was (zoals hij zelf al zei, een sprint winnen maakt niet opeens dat hij betere vorm heeft). Je kan nu hopen dat als dit geneest, hij snel stappen kan zetten. Dat is echter wel een grote als.
Het lijkt mij dat als hij nu Tignes moet missen, waardoor hij dus niet goed genoeg heeft kunnen trainen om de achterstand die we deze week gezien hebben weg te werken, dat het logisch is dat hij niet naar de Tour gaat. Zeker omdat er met Hagenes/Tulett nog gewoon twee goede opties zijn.
Grootste concurrent naast Seixas lijkt me vooral Del Toro. Ayuso werdt al de laatste heuvel in de tijdrit opgesleurd door Skjelmose en ik las volgens mij dat hij ook ergens had moeten lossen in een heuvelzone in de afgelopen twee dagen. Ik denk misschien zelfs dat Buitrago een gevaarlijkere klant is dan Ayuso ook al staan ze voor mij allebei nog onder Onley.
Eerst maar de echo afwachten. Kan naast bacterie ook gewoon zijn dat er toch een stressfractuurtje zit in de elleboog. Wordt niet altijd met de röntgen foto's opgepikt.
Voor de rest wordt het krap qua achterstand in training maar ik hoop op een start van hem. Een fitte Wout is super belangrijk voor de ploeg.
Ik hoop dat het gedoe voor Wout meevalt, maar je kan het ook andersom bekijken: doordat hij fysiek malheur heeft kan hij ook makkelijker afzeggen voor het BK als hij meer belang ziet in op hoogte gaan tot kort voor de Tour. In Belgie ben je verplicht als prof te starten toch, mits je niet een doktersbriefje hebt?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.