Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 150 151 152 153
InigoMontoya

Ik vond Huising met enkele aanvallen en Fiorelli met het vooraan afzetten van Brennan ook een goede koers rijden. Niet dat je daar blij van moet worden natuurlijk.

InigoMontoya

Kelderman heeft in ieder geval niet stilgezeten na het afstappen in de Giro. Ik ben benieuwd of hij voor een klassement gaat rijden in Zwitserland. Mocht hij de benen van Baskenland van vorig jaar hebben dan zit een toptien er nog altijd in voor hem verwacht ik.

Ik zou hem zelf dat echter graag zien laten voor wat het is, om er vooral de laatste dag eens vanaf de start in te vliegen. Kelderman een overwinning zien pakken zou heel mooi zijn.

Waarschijnlijk een belangrijke testdag voor Pogacar/UAE en ondanks de minder dan geweldige ondersteuning die hij mee heeft, daardoor een dag met een hele kleine kans voor de vluchters. Maar je weet het nooit.

Kelderfan
InigoMontoya
Kelderman heeft in ieder geval niet stilgezeten na het afstappen in de Giro. Ik ben benieuwd of hij...

Ik had verwacht dat Piganzoli mee ging naar Zwitserland; want hij heeft de Giro bijzonder goed gereden, misschien op de laatste bergrit na.

Bovendien zou ik ook Brennan even uit wind houden, want Pogacar gaat de benen testen en dan blijft er niet veel over voor de sprinters.

Trouwens ook Mathieu van der Poel gaat zijn graatje meepikken.

Laatst gewijzigd
InigoMontoya
Kelderfan
Ik had verwacht dat Piganzoli mee ging naar Zwitserland; want hij heeft de Giro bijzonder goed gered...

Piganzoli naar Zwitserland lijkt mij vooral afhankelijk van hoe hij de Giro (en in het verlengde zijn hele eerste seizoenshelft) heeft verwerkt, in combinatie met de plannen in de tweede seizoenshelft.

Ik kan mij goed voorstellen dat ze met hem nu voor een rustiger programma kiezen. Datzelfde zou inderdaad niet vreemd zijn om met Brennan te doen. Hoewel de deelname van Pogacar aan Zwitserland daar totaal geen invloed op zou moeten hebben (Piganzoli moet je ook niet om die reden thuislaten).

Wanneer Zwitserland nu teveel is voor Brennan en rust nodig is, moet hij hem zeker niet rijden (net als Piganzoli); wanneer hij juist nog in opbouw zou zijn na een moeizaam voorjaar, moet hij vooral wel rijden lijkt mij. Ik zou hem nu even rust geven, maar hoe het echt zit zullen ze zelf wel beter weten.

Kelderfan
InigoMontoya
Piganzoli naar Zwitserland lijkt mij vooral afhankelijk van hoe hij de Giro (en in het verlengde zij...

Piganzoli's voorjaar ging toch prima vanaf Catalunya. Hij en Sepp Kuss vormen een prima koppel om Jonas Vingegaard bij te staan.

De Giro heeft juist laten zien, dat hij de stap omhoog heeft gezet.

Kelderfan

Visma | Lease a Bike-renster aangereden op training in Spanje; gelukkig dat Cat Ferguson erbij was om haar bij staan.

InigoMontoya

Ja, en dat betekent toch niet dat het vanzelfsprekend verstandig is om nu door te blijven koersen op deze vormpiek? Zwitserland kan een mooie kans zijn wanneer hij nog fris genoeg is, maar evengoed zou je kunnen denken dat een renner die dit niveau heeft laten zien nu een mooi plan richting de tweede helft van het seizoen verdient.

LaatsteWiel
InigoMontoya
Ploeg in verval, ploeg zonder plan, ploeg met tekortschietend beleid en matig management, waarover z...

Ik mis het woord "mismanagement", en je begrijpt de betekenis van de aanhalingstekens om "verval"?

Transferbeleid ben ik wel op twee fronten nog steeds kritisch op: een loods voor Brennan (al deed Fiorelli dat gister weer goed, maar bedoel voor vlakkere aankomsten) en een sprinter voor koersen op tweede niveau. Al heb ik ook al vaak genoeg erkend dat bepaalde nieuwkomers zoals Rex, Armirail en Piganzoli zich enorm goed laten zien. 

Mbt tot het vertrek van Niermann raad ik iedereen aan de Laterne Rouge-podcast van gisteren aan. Broe roemt Niermann ("ik heb hem de afgelopen vijf jaar vaker gesproken dan mijn moeder") als de beste scout van het peloton en de meest vindingrijke ploegleider, die erg open staat voor vernieuwing. Heemskerk stond er ook goed op. Ik heb er op zich vertrouwen in dat de ploeg een steady structuur heeft staan. Maar de schouders ophalen bij het vertrek van zulke sleutelfiguren gaat me toch te ver. Plugge noemt het in managerstaal "een kans", maar het is ook een risico als mensen met zo'n impact vertrekken.

Kelderfan

Wauw Van Aert doet 't. Dat is een mooie voor de kanjer. Maar Hagenes is een wonder op wielen. Wat een beurt om Van Aert af te zetten.

Laatst gewijzigd
Murcia

En terwijl Laatste Wiel met de veldslag van gisteren bezig is wint Wout na een ijzersterk optreden van de ploeg. Nummer 26, toch maar naar de Tour?

Surprise Team TVL

Mooie overwinning van Wout

Surprise Team TVL

Misschien niet meer een topsprinter, maar Wout heeft nog klasse genoeg om met een super lead out een sprint te winnen.

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Ook Armirail heeft weer veel werk verricht om dit mogelijk te maken. Chapeau#

Murcia

Goed teamwork ook, Bruno voor een hele lange beurt en dan Per om het echt op een lint te trekken om te eindigen met Eduardo die dat kunstje beheerst compleet met ruimer bochtje zodat Wout binnendoor het net iets makkelijker had dan Hugo die om Affini heen moest.

Moest nog glimlachen om volgens mij Nordhagen die zich nog bij het treintje wilde voegen maar dat was  iets te moeilijk.

Laatst gewijzigd
InigoMontoya
LaatsteWiel
Ik mis het woord "mismanagement", en je begrijpt de betekenis van de aanhalingstekens om "verval"? T...

Ik vond je posts duidelijk genoeg, met of zonder "aanhalingstekens".

Wanneer je anderen fanboys noemt wanneer ze zich geen zorgen maken om de begeleiding, talentontwikkeling en transferbeleid en lacht met anderen die bijvoorbeeld wel konden leven met het resultaat van Omloop of met de selectie voor pak hem beet de UAE-Tour, dan kun je niet verwachten dat anderen jouw bijdragen zien als een broodnodige kritische noot tussen al het "gejuich".

Wentel jezelf vooral verder in dat verhaal hoor, daar niet van, maar wat mij betreft laat dit seizoen andermaal zien dat er totaal geen redenen zijn om de bezorgde brigade als de meest objectieven in dit topic te beschouwen.

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel

Mooi, toch een oppepper gekregen van gisteren. Lang geleden dat hij zo'n sprint won.

Kelderfan

Dat klopt helemaal, maar Wouttie moet zeker nog een paar stappen zetten voor TdF. Dit is 't begin. Go, go Wout van Aert.😀

LaatsteWiel
InigoMontoya
Ik vond je posts duidelijk genoeg, met of zonder "aanhalingstekens". Wanneer je anderen fanboys noem...

Ach, het houdt in elk geval de discussie levend, toch? Alleen maar blij zijn met ijzersterke optredens, of ze nu eindigen in een 1e of 11e plaats is ook zo saai. Ik zie dingen op mijn manier, jullie op die van jullie. Lijkt me weinig mis mee. 

InigoMontoya
LaatsteWiel
Ach, het houdt in elk geval de discussie levend, toch? Alleen maar blij zijn met ijzersterke optrede...

Een levendige discussie is heel wenselijk lijkt mij. Anderen constant reduceren tot fanboys die alleen maar positief zijn, ongeacht wat er wordt gepresteerd, draagt daar totaal niet aan bij. Binnen inhoudelijke discussies constant de woorden van anderen verdraaien en daar vervolgens mee aan de haal gaan, leidt ook op geen enkele wijze tot oprechte discussies. 

Wellicht is het wel jouw oprechte streven om hier voor levendige discussies te zorgen, goed mogelijk, maar ik geloof er al maanden niet meer in dat dat er met jou in zit.

Laatst gewijzigd
InigoMontoya
Kelderfan
Wauw Van Aert doet 't. Dat is een mooie voor de kanjer. Maar Hagenes is een wonder op wielen. Wat ee...

Laatste man die hem afzette was Affini.

LaatsteWiel
Murcia
En terwijl Laatste Wiel met de veldslag van gisteren bezig is wint Wout na een ijzersterk optreden v...

-"Ga niet zo uit de hoogte doen" (Murcia, 2 dagen geleden)

-"Je weet wat een gedachte-experiment is? Hij gaat natuurlijk mee." (LaatsteWiel, 2 dagen geleden)

Murcia
LaatsteWiel
-"Ga niet zo uit de hoogte doen" (Murcia, 2 dagen geleden) -"Je weet wat een gedachte-experiment is?...

Was dat voor of nadat je mij ging uitlachen of riep dat ik in de mand moest. Was overigens niet tussen aanhalingstekens dus weinig onduidelijkheid over jouw opvatting dat alleen jouw mening telt. En ja je doet regelmatig uit de hoogte met je fanboys opmerkingen of de zin dat het geen zin heeft met mensen zoals ons te discussiëren.

Laatst gewijzigd
Surprise Team TVL

Dat vandaag mijn favoriete renner Wout van Aert wint, is achteraf helemaal knap. Ik las in een interview met van Aert in IDL, dat de val met de tijdritfiets tijdens training wel degelijk heeft doorwerkt. Met name heeft Wout last van een pijnlijke elleboog. Het hinderde bij de training, maar ook deze week in de koers. Vooral vandaag had hij daar erg hinder van.

LaatsteWiel
Murcia
Was dat voor of nadat je mij ging uitlachen of riep dat ik in de mand moest. Was overigens niet tuss...

Sorry, ik had je te hoog ingeschat. "Mand" heeft niks met honden te maken, alleen met dat lange antwoord van je toen ik vroeg of je - net als ik - ook wel eens voortschrijdend inzicht hebt. (Ik wilde de YouTube-link delen maar dat mag hier niet, zoek zelf even.)

Murcia
LaatsteWiel
Sorry, ik had je te hoog ingeschat. "Mand" heeft niks met honden te maken, alleen met dat lange antw...

Wees gerust, niemand zit op jouw best wel eenzame hoogte. En waarom zou ik in hemelsnaam iets op moeten zoeken.

1 2 ... 150 151 152 153

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.