Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 160 161 162 163
AWestie
LaatsteWiel
Wat is er "overdreven" aan mijn reactie? Ik zeg alleen dag Jorgenson mij na gisteren (prima, zei ik...

Je hebt het over de overdreven reacties van en op Glebs. Ik schrijf dat ik het verder gewoon met je eens ben.

Laatst gewijzigd
goldone123

del toro gaat gewoon voor pogi rijden die gaat heus niet aanvallen tenzij pogi minder is.

goldone123

kan er wat meer posifief tijd in? kritiek uiten mag maar het 20 keer zeggen gaat me wat te ver, en zo'n grote ramp is het nou ook weer niet.

LaatsteWiel

Ik las hier dat ik niks van wielrennen wist. Maar aanvallen kan juist een manier zijn om je kopman te helpen. Vraag Roglic maar. 
Ik wilde bijna "haha" zeggen, maar de overtuiging waarmee hier wordt gedaan alsof zo'n Del Toro eigenlijk niks verandert aan de waardeverhoudingen in de Tour, terwijl wij het over Tulett of Hagenes hebben... Je ziet nu toch al gebeuren dat Vingegaard in de sandwich komt te zitten?

T80JZ
LaatsteWiel
Je bedoelt de Giro waarin hij verslagen werd toen - toen nog - een Visma-renner, die als helper van...

Verslagen door een renner die dit jaar de eerste helper van Vingegaard in de Tour zou worden. Met Yates erbij zouden we nu een andere discussie voeren. Zijn late aankondiging te stoppen - begin januari - maakte het echter onmogelijk nog een gelijkwaardige vervanger aan te trekken. 

AWestie
Lec_ver16
Terwijl velen van ons aan de aankomende Ronde van Frankrijk denken, is er nog een belangrijke conclu...

Ik vind het in beginsel een interessant stokpaardje dat je elke keer opwerpt, maar heeft Visma ooit een succesvolle AK renner gehad die in een lijn meteen omhoog ging in de tabellen? Zelfs Roglic, toch de vorige grootste ronderenner, begon hartstikke onstuimig.

goldone123
LaatsteWiel
Ik las hier dat ik niks van wielrennen wist. Maar aanvallen kan juist een manier zijn om je kopman t...

dat helpt echt alleen als vingegaard sterker is dan pogi, maar als pogi gewoon sterker is gaat del toro gewoon voor pogi rijden, tenzij uae wat is veranderd maar dat denk ik niet. 

LaatsteWiel
goldone123
visma heeft het gewoon prima gedaan, nu afwachten tot de tour de france, had wel willen zien wat nor...

Goed begin, mooie ttt-zege en top dat Wout won. Maar daarna: Van Aert met toch wel nare blessure out, twee potentiële vervangers ziek uitgevallen, kopman op 2 minuten gereden door eerste knecht van Pogacar, bijgehaald door Van Gils en van het podium gevallen - ja, "prima gereden" en graag wat meer "positieve tijd".

Mijn stelling over verering kon niet beter geïllustreerd worden, dank.

LaatsteWiel
goldone123
dat helpt echt alleen als vingegaard sterker is dan pogi, maar als pogi gewoon sterker is gaat del t...

Nee - ook Roglic viel Pogacar aan, dwong hem tot achtervolgen, waar Vingegaard van profiteerde. 

Murcia
LaatsteWiel
Goed begin, mooie ttt-zege en top dat Wout won. Maar daarna: Van Aert met toch wel nare blessure out...

Arrogant much? De maskers vallen af.

T80JZ
Lec_ver16
Terwijl velen van ons aan de aankomende Ronde van Frankrijk denken, is er nog een belangrijke conclu...

Niet zo overdrijven. Behalve UAE zal er geen andere ploeg in staat zijn om permanent mee te doen om de gele trui in de Tour. Ook Visma Lab niet. Dat betekent niet dat je daar niet naar moet streven maar de realiteit is dat het niet altijd zal lukken. En dan moet je gewoon verder als ploeg. Dat kan ook. 

Del Toro en Seixas zijn uiterzonderlijke talenten. Dat is duidelijk. Del Toro zal voorlopig wel bij UAE blijven wetende dat hij de opvolger kan worden van Pogacar. Seixas moet de komende jaren lekker bij Decathlon blijven. Dat is de beste omgeving voor zijn ontwikkeling. Voor Visma Lab gaat hij te duur worden. Ook met een nieuwe sponsor. Behalve misschien als dat een Frans bedrijf is. Maar anders is het niet te verkopen binnen de ploeg dat Seixas meer gaat verdienen dan Vingegaard. 

Murcia
goldone123
dat helpt echt alleen als vingegaard sterker is dan pogi, maar als pogi gewoon sterker is gaat del t...

Ook opvallend dat Seixas helemaal niet in de sandwich formule is meegenomen. Die reed tot aan zijn val niet minder dan Del Toro. Ik zie het graag wat positiever dan sommigen.

goldone123
LaatsteWiel
Goed begin, mooie ttt-zege en top dat Wout won. Maar daarna: Van Aert met toch wel nare blessure out...

als jij andere mening ook niet accepteert dan houd het ook snel op.

LaatsteWiel
Murcia

Ja LOL. Stel je voor dat je eens op de inhoud zou ingaan. Meer positieve tijd graag.

goldone123
Murcia
Ook opvallend dat Seixas helemaal niet in de sandwich formule is meegenomen. Die reed tot aan zijn v...

ja idd die is blijkbaar iedereen al vergeten, afwachten hoe het gaat met hem in de tour dit zal wel een klap geweest zijn.

Laatst gewijzigd
goldone123
LaatsteWiel
Ja LOL. Stel je voor dat je eens op de inhoud zou ingaan. Meer positieve tijd graag.

ik bedoel meer overdrijf niet zo, het is maar wielrennen.

Laatst gewijzigd
GlebS
Murcia

De projectie knalt het afgelopen uur wel echt door het dak heen zeg.

ghostwriter
Lec_ver16

Vingegaard liet pas op 24 jarige leeftijd een mega talent te zijn. Froome liet pas op 26 jarige leeftijd zien een mega talent te zijn. Roglic liet zelfs pas op 28 jarige leeftijd zien een groot talent te zijn. Op Pogacar na zijn dat de drie beste klassementsrenners van de afgelopen 15 jaar. Het heeft geen zin om je nu zorgen te maken over wie Vingegaard over een jaar of vijf moet opvolgen. 

Laatst gewijzigd
goldone123
ghostwriter
Vingegaard liet pas op 24 jarige leeftijd een mega talent te zijn. Froome liet pas op 26 jarige leef...

zal wel nordhagen worden, tenzij of er moet er een opduiken in eens zo als vingegaard dat deed, maar dat is nu wel een stuk moelijker

ghostwriter
goldone123
zal wel nordhagen worden, tenzij of er moet er een opduiken in eens zo als vingegaard dat deed, maar...

Seixas is pas 19 dus wie weet is de opvolger van Vingegaard op dit moment pas 14/15 jaar oud. Of misschien is het een 25 jarige die komende winter bij het langlaufen een zware blessure oploopt en het wielrennen dan pas oppakt. 

Laatst gewijzigd
xistnc
Lec_ver16
Nog een reden om Seixas te contracteren. Zonder Vingegaard kan Visma onmogelijk van Del Toro winnen....

Ik kan Seixas niet vinden in de einduitslag. Zoek ik verkeerd?

InigoMontoya
Kelderfan
Ja je telt weer naar beneden; Pogacar heeft Del Toro in de TdF, die een stuk beter is dan adjudant J...

Waar jouw oplossing dus voor is dat er minstens een extra klimmer mee moet, die ook niet Del Toro Rosso bij kan benen. Dat is dus geen oplossing.

goldone123
ghostwriter
Seixas is pas 19 dus wie weet is de opvolger van Vingegaard op dit moment pas 14/15 jaar oud. Of mis...

ja dat zou best kunnen 

InigoMontoya
LaatsteWiel
Zeer inhoudelijke reactie in discussie over de rit van vandaag. Chef strohalm to the rescue. 

Ik neem de discussie inderdaad niet serieus. Ik constateer enkel dat het tamelijk opvallend is hoeveel tamtam er wordt gemaakt over een bergrit in de Dauphine waarin Jorgenson tiende wordt.

Maar goed, voor de #ploeginverval-paniekknop is het natuurlijk zoeken naar houvast. Ik begrijp het ook wel.

Murcia
xistnc
Ik kan Seixas niet vinden in de einduitslag. Zoek ik verkeerd?

Uitslag nog niet bekend in zijn land vermoed ik.

1 2 ... 160 161 162 163

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.