Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 242 243 244 245 »
PavideDiganzoli

Jorgenson moet de inspanningen van gisteren bekopen. Vind het toch vreemd dat we hem amper op kop hebben gezien op het vlakke gedeelte.

Edit: Bruno Armirail wel heel sterk vandaag. Het zijn natuurlijk ook geen robots 😉

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel

Nee eigenlijk haalt geen enkele Visma z'n beste niveau. Dan maar hopen op een Kuss-surprise. Maar Carapaz en Lenny zijn sterke concurrenten en de groep der favorieten is ook nog niet uitgereden.

Kelderfan
PavideDiganzoli
Jorgenson moet de inspanningen van gisteren bekopen. Vind het toch vreemd dat we hem amper op kop he...

Jorgenson sparen voor zondag denk ik. Want daar zal de ploeg Hagenes toch willen uitspelen.

LaatsteWiel

Moet Hagenes eerst nog de tijdslimiet halen vandaag

Kelderfan
LaatsteWiel
Nee eigenlijk haalt geen enkele Visma z'n beste niveau. Dan maar hopen op een Kuss-surprise. Maar Ca...

Toch maar proberen toch, want je weet nooit.

LaatsteWiel

Ja Armirail gaat er wel vol voor, die had het eerst toch lastig. Benieuwd of Piganzoli Kuss nog een slinger kan geven.

edit: nee dus

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Bij de NOS zijn ze nog niet zover om Piganzoli te benoemen. Bravo.

PavideDiganzoli

Piganzoli er ook af. Dat was dus geen sparen gisteren. De Tour duurt een paar dagen te lang voor hem.

GlebS

Voelt een beetje makkelijk om nu mijn gelijk te halen, maar het rijden van Piganzoli deze Tour bewijst wel weer dat het een totaal onbegrijpelijke blunder was om hem mee te nemen naar deze Tour. Het hele 2e deel van zijn seizoen om zeep geholpen voor niks. Ook als Vingegaard er nog wel was had hij helemaal niks voor hem kunnen betekenen met deze vorm. 

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Volgend jaar maar Armirail opschrijven voor de TdF.

PavideDiganzoli

3 minuten en 20 seconden lijkt me niet genoeg voor de kopgroep.

LaatsteWiel

Nee vrees het ook... Wat een onnozelaars bij Red Bull en vooral Lidl, op kop rijden voor Pogacar en vervolgens lossen hun eigen kopmannen als eerste. 

InigoMontoya
GlebS
Voelt een beetje makkelijk om nu mijn gelijk te halen, maar het rijden van Piganzoli deze Tour bewij...

Ik vond Piganzoli meenemen ook niet de verstandigste keuze, maar voel totaal niet de behoefte om daarover mijn gelijk te halen. Laat staan om het nu een blunder te noemen. De keuze was namelijk ook prima te begrijpen, ook wanneer je net als ik het er niet mee eens was.

PavideDiganzoli
LaatsteWiel
Nee vrees het ook... Wat een onnozelaars bij Red Bull en vooral Lidl, op kop rijden voor Pogacar en...

Bizarre tactiek inderdaad. 

InigoMontoya

Aandoenlijk wel, dat ze op basis van zondag dachten dat Evenepoel werkelijk in de buurt van Pogacar zou kunnen blijven vandaag.

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Maar wel weer een soap, zoals Carapaz, Martinez en Kuss bezig waren om elkaar om zeep te helpen en Pogacar heeft dat kundig afgestraft.

Kelderfan
InigoMontoya
Ik vond Piganzoli meenemen ook niet de verstandigste keuze, maar voel totaal niet de behoefte om daa...

Ja, maar Piganzoli logenstraft toch die onverstandige keuze. Twee GT's achter elkaar kan Kuss, maar Piganzoli doet toch goed mee en leert weer hier iets van.

Surprise Team TVL

Vandaag een goede Kuss. Maar tegen locomotief Pogacar is niets tegen bestand, als hij het op zijn heupen heeft.

Alleen als Carapaz, Martinez en Kuss goed hadden samengewerkt, hadden ze een heel klein kansje tegen turbo Pogacar. 

Lec_ver16

Armirail was vandaag fenomenaal. Kuss reed ook erg sterk. De rest had simpelweg het niveau niet om in de Tour te starten. Als Vingegaard er vandaag bij was geweest, had hij op weinig of zelfs helemaal geen steun kunnen rekenen.

InigoMontoya
Lec_ver16
Armirail was vandaag fenomenaal. Kuss reed ook erg sterk. De rest had simpelweg het niveau niet om i...

Ik lees iets over een sterke Kuss en een fenomenale Armirail. Hoe kom je twee zinnen verder dan tot de conclusie dat Vingegaard vandaag weinig tot helemaal geen steun zou hebben gehad? Merkwaardig.

Heb je je ondertussen ook nog wat ingelezen over de Heat trainingen bij Visma? Of blijft het echt bij een stortvloed aan paniekerige berichten over alle redenen waarom Seixas steeds onwaarschijnlijker wordt, zonder enige vorm van reflectie?

InigoMontoya
Kelderfan
Ja, maar Piganzoli logenstraft toch die onverstandige keuze. Twee GT's achter elkaar kan Kuss, maar...

Ik vind niet dat je op basis van deze Tour de France kunt zeggen dat het verstandig was om Piganzoli twee grote rondes achter elkaar te laten rijden. Ik weet niet ook weer niet of de ploeg echt sterker was geweest met een frissere renner als Kelderman, dus zo rampzalig is het allemaal niet.

Echter zie ik ze volgend jaar zeker niet dezelfde keuze maken; dan wordt het kiezen voor kopmanschap in de Giro, of mee naar de Tour de France. Wellicht is het voor ervaren renners beter te doen, maar voor Piganzoli is het te zwaar gebleken.

T80JZ
InigoMontoya
Ik lees iets over een sterke Kuss en een fenomenale Armirail. Hoe kom je twee zinnen verder dan tot...

Mee eens. Plus dat Jorgenson bij aanwezigheid van Vingegaard gisteren niet in de aanval zou zijn gegaan en vandaag ook voor Jonas had kunnen werken. Dan had hij aan drie renners wat gehad. 

Laatst gewijzigd
GlebS

Zowel in het wedstrijdverslag als op de socials geen woord over het uitvallen van Affini, dat vind ik toch best gek. 

Edit: Ah, ze lezen mee. Leuk!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 242 243 244 245 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.