Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 77 ... 139 140
Aerts

Bij wielermanager zou ik geïnteresseerd zijn in:

• Hindley (Kopman in 1 ronde en knecht in de tdf)
  • Madouas (past bij de Franse enclave en is multi inzetbaar)
  • Van Poppel (voor Brennan)

Maar goed, zo gaat het niet in het echte leven. Ik vind trouwens Skujins, van Eetvelt, Gall, vd Berg, Johannesen, Nys :) en Kron ook wel bij Visma lab passen. 

Zou Vansevenant nog stappen kunnen maken bij een andere ploeg? Of heeft hij zijn knieen al verpest door veel te zwaar te trappen (nu zijn Mollema en Rumsas sr daar ook oud mee geworden).

AWestie

Nordhagen maakt goeie kans om in Galicië de tijdrit te winnen

Murcia
AWestie
Nordhagen maakt goeie kans om in Galicië de tijdrit te winnen

Daar dacht een oude krijger anders over. Maar Nordhagen is dik in orde, klop je Yates dan zit je goed. Ook met het oog op eindklassement.

LaatsteWiel
Murcia
Daar dacht een oude krijger anders over. Maar Nordhagen is dik in orde, klop je Yates dan zit je goe...

Maar wel apart dat hij als de tussentijden op pcs kloppen een halve minuut verliest op Yates op het klimmetje (tussen T1 en T2), om dat vervolgens bergaf en op het vlakke weer goed te maken?

kelderfan

Jorgen Nordhagen staat er goed voor met een mooie 4e. stek in de tijdrit. Maar wat te zeggen over Patrick Goszczurny; die in dit veld 7e. wordt in de tijdrit. Tijmen Graat stond lange tijd goed, maar wordt uiteindelijk maar 21e.😀

kelderfan
Aerts
Bij wielermanager zou ik geïnteresseerd zijn in: Hindley (Kopman in 1 ronde en knecht in de tdf) Ma...

Madouas is toch die renner, die Wout er graag bij wilde hebben?

Murcia
LaatsteWiel
Maar wel apart dat hij als de tussentijden op pcs kloppen een halve minuut verliest op Yates op het...

Zo opvallend lijkt mij dat niet. Is een kwestie van indelen. Immers rijdt Julius de niet-klimmer harder dan kopman Yates op dat klimmetje. Adam moet deze ronde gewoon dik winnen en daar zou de ITT al een eerste aanwijzing voor zijn. Nordhagen moet gaan voor het podium en zet hier eerste stap.

Bassje

En Jordi Meeus?

LaatsteWiel
Murcia
Zo opvallend lijkt mij dat niet. Is een kwestie van indelen. Immers rijdt Julius de niet-klimmer har...

Die klim was 1,5 km a 5 procent. Daarop rijden ze meer dan 30 gemiddeld, als ik Strava bekijk. Een Graat doet er 3,5 minuut over. Dan verliest een klimmer als Nordhagen geen 30 sec, lijkt me. Dus eerder een gemiste tijd van Yates op t1.

LaatsteWiel
Bassje
En Jordi Meeus?

Lijkt mij ook niet gek. Niet gekker dan een b-klimmer terwijl je Kuss, Piganzoli, Tulett en Nordhagen hebt. Die eerste twee zijn natuurlijk knechten, geen schaduwkopmannen. Maar sprinters zijn vaak wel duur en dus een gok?

goldone123

die Patrick Goszczurny doet  het verassend goed, wat voor renner is het eigelijk klimmer tt? punch? 

luca77

Affini ook verlenging contract volgens Daniel Benson. Mooi!

Harry Kolling
LaatsteWiel
Lijkt mij ook niet gek. Niet gekker dan een b-klimmer terwijl je Kuss, Piganzoli, Tulett en Nordhage...

In welke wedstrijden moet je Jordi Meeus dan opstellen? Wedstrijden die hij nu als kopman rijdt, rijdt Visma-Lab nu niet. Voor de WT klassiekers hebben ze al Van Aert, Brennan en Laporte. Voor de massa sprints in de rondes komt hij tekort.

GlebS

Barré van de startlijst van AGR gehaald en vervangen door Hagenes. Zonde, dat wordt echt niks meer dit voorjaar. Hopen dat hij na de zomer nog wat resultaten kan rijden.

Wel benieuwd hoe ver Hagenes kan komen. 

LaatsteWiel
Harry Kolling
In welke wedstrijden moet je Jordi Meeus dan opstellen? Wedstrijden die hij nu als kopman rijdt, rij...

Rondes van een week waarin Kooij zijn zeges vaak raapte? PN, Polen, GB, Renewi - dat werk. En de pure sprintkoersen, om daar ook een doel te hebben? Vernon is wat veelzijdiger, maar daar hebben we er ook drie van. Maar denk inderdaad dat hij betere opties heeft want GW en een grote ronde gaat hij niet als kopman kunnen rijden (bij RB overigens ook niet, meer als optie achter de hand). De weerzin tegen pure sprinters verbaast me: er is eigenlijk geen andere ploeg behalve UAE die er niet eentje heeft.

Laatst gewijzigd
goldone123
LaatsteWiel
Rondes van een week waarin Kooij zijn zeges vaak raapte? PN, Polen, GB, Renewi - dat werk. En de pur...

bovendien lijkt brennan meer die roll op te gaan pakken, al hoeft dat nog niet want brennan is 20 en die kan best nog wel wat groeien qua klimmen en klassiekers.

Murcia
LaatsteWiel
Rondes van een week waarin Kooij zijn zeges vaak raapte? PN, Polen, GB, Renewi - dat werk. En de pur...

Laat het nu net geen toeval zijn dat UAE en Visma Lab geen pure massa sprinter hebben. De 2 ploegen die grote rondes winnen. Pure sprinters betekent ook halve ploeg in dienst en dat gaat ten koste van de kopman. Bovendien zijn veelzijdigere winnaars aanwezig met een goede spurt bij Visma Lab. De spurter die ze willen halen moet denk ik genoegen nemen met een rol als Molano. Niks mis mee overigens. Groves past daar precies bij net als een Bittner. 

Laatst gewijzigd
Murcia
goldone123
die Patrick Goszczurny doet  het verassend goed, wat voor renner is het eigelijk klimmer tt? punch? 

Eigenlijk vooral een allrounder, geen echte klimmer of man met sterke spurt maar wel een aanvaller. 

LaatsteWiel
Murcia
Laat het nu net geen toeval zijn dat UAE en Visma Lab geen pure massa sprinter hebben. De 2 ploegen...

Hé dit argument ken ik. Maar ik hoorde het niet toen Kooij er was en 10+ overwinningen per jaar boekte. RB en Decathlon willen ook grote rondes winnen bovendien, en hebben meerdere topsprinters. UAE heeft daarnaast de luxe alleen dit jaar al met 9 (of 10?) renners te hebben gewonnen, TVL staat op 4. Dus dan is een sprinter echt geen overbodige luxe.

Overigens; wat lijdt Vingegaard eronder als je bv een Meeus naar zeg de Ronde van Polen stuurt?

Ergo: dat verhaal dat ploegen die grote rondes willen winnen geen plek hebben voor sprinters lijkt me een enorm valse tegenstelling. 

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel
goldone123
bovendien lijkt brennan meer die roll op te gaan pakken, al hoeft dat nog niet want brennan is 20 en...

Brennan rijdt dit jaar dit programma juist niet - dat is zege-technisch het probleem.

Yeez

De uitslag van Hagenes van zondag vertelt niet alles. Is de aansluiting met mvdp en ganna op 57 km van de meet verloren door een nieuwe fietswissel. Op tv zie je achterin het beeld een fiets van de visma auto gaan. In de onboard beelden van de auto (velon) op youtube hoor je ook dat Per nogmaals een nieuwe fiets krijgt. Zonde voor hem

goldone123
Yeez
De uitslag van Hagenes van zondag vertelt niet alles. Is de aansluiting met mvdp en ganna op 57 km v...

pr is leuk, maar ik vind het toch ook wel op geluk, natuurlijk is het ook een skill maar toch, het is nu dat wva wint 

goldone123
Yeez
De uitslag van Hagenes van zondag vertelt niet alles. Is de aansluiting met mvdp en ganna op 57 km v...

pr is leuk, maar ik vind het toch ook wel op geluk, natuurlijk is het ook een skill maar toch, het is nu dat wva wint 

Murcia
LaatsteWiel
Hé dit argument ken ik. Maar ik hoorde het niet toen Kooij er was en 10+ overwinningen per jaar boek...

Altijd weer die obsessie met Kooij, die nooit de Tour reed omdat hij drie renners in dienst moest hebben. Ja, dat gaat simpelweg niet met Jonas erbij. Polen zou je ook prima met Brennan kunnen doen en we weten wat van Aert al binnen haalde. Bottom line is dat de beste sprinters de Tour willen rijden en de ploeg dat niet kan en wil bieden met Wout en Brennan als zeer goede alternatieven en betere ploegmaats voor de kopman. De ploeg zal wel degelijk een spurter nodig hebben maar die moet weten dat hij dan hooguit een keer de Vuelta kan rijden of Giro. Hoe meer ik erover nadenk hoe beter Groves zou passen maar kennelijk kijken ze verder.

1 2 ... 77 ... 139 140

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.