Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 78 ... 139 140
Murcia
Yeez
De uitslag van Hagenes van zondag vertelt niet alles. Is de aansluiting met mvdp en ganna op 57 km v...

Dank! Had ik nog niet gezien. Per kreeg zijn portie pech dus ook. Benieuwd wat hij in de AGR kan.

goldone123

lees dat visma opzoek zijn naar sponsor  welke sponsoren zijn jullie droom sponsor? die van mij nike of en amazon.

kelderfan

De jonkies doen 't goed in de O Gran Camino. Het voltallige elftal zit bij de 1e. groep. 

Murcia
kelderfan
De jonkies doen 't goed in de O Gran Camino. Het voltallige elftal zit bij de 1e. groep. 

Ik telde geen 11 man. En de jongste zat er niet bij dacht ik. Wel attent gereden van de ploeg. 

Turtleheads_up

Toch wel alle 7 (edit: 6) in de kopgroep van 34.

Drie man bij eerste 7 ook. Maar niet echt gereden om te winnen, en ieder voor zich in de sprint. Dan win je meestal niet.

Laatst gewijzigd
Murcia
goldone123
lees dat visma opzoek zijn naar sponsor  welke sponsoren zijn jullie droom sponsor? die van mij nike...

Zal nooit gebeuren maar ik zou zo graag Panasonic terug willen. Die originele shirts van Eric Vanderaerden en co, Prachtig! Maar ja Yellow is de kleur nu.

Murcia
Turtleheads_up
Toch wel alle 7 (edit: 6) in de kopgroep van 34. Drie man bij eerste 7 ook. Maar niet echt gereden o...

Klopt dat ze er allemaal waren, mijn fout. Maar Canal is ook sterker, hooguit podium met de Pool want die is het rapst van de niet echte rappe jongens hier.

kelderfan
Murcia
Ik telde geen 11 man. En de jongste zat er niet bij dacht ik. Wel attent gereden van de ploeg. 

Het team doet maar met 6 man mee en ja 3 man bij de 1e. tien is niet slecht toch.

AWestie
Turtleheads_up
Toch wel alle 7 (edit: 6) in de kopgroep van 34. Drie man bij eerste 7 ook. Maar niet echt gereden o...

Lekker voor puntjes sprinten haha 😅

Murcia
AWestie
Lekker voor puntjes sprinten haha 😅

Yup😄 Leek er op dat dit scenario niet was doorgenomen met Morkov. Anders zet je Schiffer en Mernik in voor Patrick G.

goldone123

ze doen het toch aardig erg benieuwd hoe ze klimmen straks. 

Murcia
goldone123
ze doen het toch aardig erg benieuwd hoe ze klimmen straks. 

Ik ook. Kunnen ze bv ook overtal krijgen bergop. Adam heeft alleen Vermaerke mee voor het klimmen. Maar goed, normaal gesproken moet Nordhagen mikken op plek 2 hier. Wel zou ik graag een ritzege zien.

goldone123
Murcia
Ik ook. Kunnen ze bv ook overtal krijgen bergop. Adam heeft alleen Vermaerke mee voor het klimmen. M...

vond het wel verassend dat yates tijd verloor op nordhagen in de tijdrit, dus wie weet 

Canabliz

Ik had wel verwacht dat ze het als groep iets beter zouden doen in het jongerenklassement. 

Maar zonder dollen, met zes man een aantal renners organiseren in een groep van slechts 34 had toch wel moeten lukken... en als je ziet hoe de jongens nog kwamen opzetten is dit wel een verloren mogelijkheid op winst en dat kan je ook de ploegleider van dienst aanrekenen. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik geloof niet dat ze winst hadden misgelopen 

LaatsteWiel
Murcia
Altijd weer die obsessie met Kooij, die nooit de Tour reed omdat hij drie renners in dienst moest he...

"Altijd maar weer"? Ik geloof dat jij en ik deze discussie voor het eerst hebben. Het duizelt me met alter ego's.

Het gaat me niet om Kooij, maar om een sprinter. En om jouw argument dat voor grote rondes gaan en een massasprinter hebben in de gelederen niet zou kunnen. De feiten: in 2023 won deze ploeg alle grote rondes, en boekte Kooij 13 zeges waarvan 4 in de WT #hetkanwel.

Groves vind ik ook prima, maar wat heeft hij wat Brennan, Laporte en Van Aert niet (meer) hebben? Er zijn gewoon best veel wedstrijden die eindigen in een vlakke sprint, en het lijkt me handig daar iemand voor te hebben. Inderdaad: de besten willen de Tour rijden. Maar bv Andresen wist dat dat bij Decathlon niet ging gebeuren en dat was blijkbaar geen bezwaar.

Canabliz
AWestie
Ik geloof niet dat ze winst hadden misgelopen 

Als je de finish ziet zie je eigenlijk bij alledrie de mannen dat ze de snelheid hebben maar telkens vastlopen... als ze vanaf bijv. 3 km te gaan met een man of 4-5 van kop af aan waren begonnen met 1 dedicated sprinter had ik het nog moeten zien.

Harry Kolling
Canabliz
Als je de finish ziet zie je eigenlijk bij alledrie de mannen dat ze de snelheid hebben maar telkens...

Van Nordhagen en Graat kun je echt niet verwachten dat ze een sprinttrein opzetten. Doel van hun was zonder extra risico's de funish halen. Dit is gelukt. Vrijdag en zaterdag moeten ze knallen

Canabliz
Harry Kolling
Van Nordhagen en Graat kun je echt niet verwachten dat ze een sprinttrein opzetten. Doel van hun was...

Ja dat kan, blijven er wel nog 4 over. Gemiste kans zeker gezien wie er uiteindelijk wint en hoe de sprint verliep. Leermomentje voor deze jonge groep.

Laatst gewijzigd
goldone123
Harry Kolling
Van Nordhagen en Graat kun je echt niet verwachten dat ze een sprinttrein opzetten. Doel van hun was...

bovendien zijn de andere ook geen sprinter en onervaren.

Yeez

Nordhagen lekker dom aan het pokeren door enkel naar Yates te kijken en vervolgens verbaasd te zijn dat hij het niet voor hem opknapt 

AWestie
Yeez
Nordhagen lekker dom aan het pokeren door enkel naar Yates te kijken en vervolgens verbaasd te zijn...

Bedoel je op het moment van splitsing van de kopgroep of in de achtervolging?

Turtleheads_up

Prima gereden lijkt me. En leider denk ik.

Turtleheads_up

Prima gereden lijkt me. En leider denk ik.

GlebS

Disasterclass van Visma vandaag in Galicië zeg. Nordhagen kon op pole-position staan voor de eindzege na vandaag maar moet nu zelfs nog gaan vrezen voor het podium met Romeo die helemaal terug is in het klassement. Nordhagen is nu ook al helemaal gesloopt en leeg aan de vooravond van 2 loodzware bergetappes terwijl Yates lekker in het wiel kon zitten. Bizar dom..

Laatst gewijzigd
1 2 ... 78 ... 139 140

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.