Dat is wel heel makkelijk gezegd, want Nordhagen 21-jaar doet 't toch prima. Dat Pinarello (ja waarom die niet gehaald) 't slim speelde is natuurlijk evident. Trouwens die Pool doet 't steeds beter in dit veld. Een sprinter halen is overbodig lijkt mij; maar een extra klimknecht is niet verkeerd voor volgend jaar. En Trouwens Nordhagen staat op 1. Chapeau#
Dat is wel wat overdreven. Was inderdaad een fout om die groep te laten splitsen, maar hij is hier kopman om te leren, dus wat dat betreft mooi leergeld. Grootste concurrent blijft Yates en daar verliest ie uiteindeindelijk niets op en Yates en hij hebben het kopwerk gedeeld. Als je niet kan herstellen van 10km kopwerk aan het einde van zo'n etappe, ga je de ronde sowieso niet winnen.
Romeo maakt morgen overigens geen schijn van kans. Die beste man is 75 kilo en morgen is het 5km 10% aan het einde met stukken tot 15%. Op zo'n geitenpaadje zal het altijd gaan tussen Yates, Nordhagen en Pinarello. Misschien Bennett nog. Btw: volgens jouw theorie moet Romeo minstens net zo en eigenlijk nog moeier zijn dan Nordhagen na deze inspanning.
Jachtluipaard die alles en iedereen van de ploeg neersabelt is niks nieuws, new username same old tricks. Natuurlijk was het een fout van Nordhagen om bij die 2e tussensprint niet alert te zijn op Pinarello, ik noem bewust niet Romeo want die gaat idd morgen een kluif krijgen om die 75 kilo over de steilste kilometers te krijgen. Maar dat alles al verloren is kan in de categorie onzin. Als koploper kun je vaak nog wat extra's en bergop maakt hij een prima indruk.
Ja, dat riep ik inderdaad. Dat hij daarna de meest onverwachte en absurde overwinning uit de wielergeschiedenis boekt is hartstikke mooi voor hen. Mea culpa enzo als dat is wat je wil horen.
Je mag wel iets minder opzichtig projecteren, Morgenstern..
Ik zeg trouwens helemaal nergens dat alles al verloren is. Woorden verdraaien is niet zo sjiek.
Nordhagen kan nog steeds het rondje winnen, maar dat is wel flink stuk lastiger geworden omdat hij niet zat op te letten.
De meest onverwachte en absurde overwinning uit de wielergeschiedenis nog wel! Je gevoel voor overdrijven ben je dertig accounts verder nog steeds niet verloren. Uitzonderlijk knap hoe je toch nog je typische draai aan die overwinning hebt kunnen geven.
Ik was hier jarenlang vlek, tot er een mogelijkheid ontstond om je username aan te passen (op mijn profiel zie ik echter nog steeds gewoon vlek staan). Nooit onduidelijkheid over geweest, nooit een aanleiding geweest om mijn account kwijt te raken.
De toegevoegde waarde van een extra account zie ik niet. Ik zou niet weten wat je daar mee moet. Ik denk dat iedereen die bekend is met mijn posts ook uitstekend in staat is om te bedenken, dat ik niet iemand ben die aanleiding voelt om zich van dat soort dingen te bedienen.
Goed verhaal, maar uiteindelijk ben jij wel degene die mij, al meermaals, beschuldigd van het hebben van talloze accounts en alterego's. Wat draagt dat bij aan dit topic? En op basis waarvan? Puur omdat je het regelmatig niet met me eens bent? Je hoeft het niet met me eens te zijn heh, daar is het een forum voor. Maar al die posts zonder koersindehoudelijk discussie maar vol leugens en beschuldigingen maken het er niet echt veel leuker op. Waarom speel je constant op de man? Ook in je discussies met bijvoorbeeld LaatsteWiel viel me dat al op.
Ik post hier pas een paar maanden en dit is mijn eerste en enige account hier. Je kan al mijn posts teruglezen als je wil.
Ik vind het ook grappig dat iemand mij dezelfde identiteit als Morgenstern toedicht. Ik ben hier ooit begonnen als Murcia, heb na wat trammelant met de Beer en we beiden een time-out kregen, bij terugkeer de naam Thurau genomen omdat ik de oude niet terug kon krijgen en ben nu noodgedwongen weer Murcia want Thurau accepteerde de site niet. Weet iedereen waar hij aan toe is.
Het woord absurd past slechts bij jouw reactie. Wat zul je gebaald hebben dat Wout won. Ook tekenend dat je niet eens het woord verdient op diens overwinning kan en wil plakken.
Goed verhaal, maar uiteindelijk was jij(en "Murcia") degenene die begon over het hebben van dubbele accounts, zonder enige aanleiding. En dat was niet de eerste keer. Puur omdat je het niet met me eens bent? Dat mag gewoon hoor, daar is het een forum voor. Maar wat dragen dat soort posts bij aan dit topic, behalve het verpesten van elke vorm van discussie?
Ik post hier pas een paar maanden. Je kan alles vanaf dag 1 teruglezen. Ik wist uberhaupt niet eens dat het vroeger blijkbaar mogelijk was om van naam te veranderen hier.
Wel grappig dit te horen van twee Forum-leden die mij eerder ten onrechte van dubbele en eerdere aliassen hebben beticht:-) Wie de schoen past, etc.
Laten we het bij de inhoud houden.
In die categorie wel eens dat jij niet zo moet overdrijven Gleb. Gran Camino - come on. Duidelijk dat Nordhagen op het wiel van Yates rijdt. Gelet op diens palmares en kwaliteit lijkt me dat strategisch gezien de juiste inschatting. Deze rit ging hij nooit winnen met zo'n vlakke aankomst.
Het gaat me ook niet zo zeer om de ritoverwinning, maar meer om het feit dat hij Romeo en Pinarello zo maar gratis en voor niets een halve minuut cadeau doet. Dat kan zo maar het verschil zijn tussen de eindoverwinning en niet op het podium staan.
Ik vind het juist opvallend dat jij en het luipaard beiden die domme aanname deden. Iedereen die zijn huiswerk deed had geweten hoe het zat.
Op de inhoud, Nordhagen ligt prima op koers voor de top 3. Winnen van Yates zou geweldig zijn maar de realiteit is dat die qua prestaties nog een wereld boven hem staat. Kijken of hij de Italiaan morgen uit de leiderstrui kan rijden en daarvoor zal hij Yates moeten volgen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.