Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 80 ... 139 140
LaatsteWiel
GlebS
Het gaat me ook niet zo zeer om de ritoverwinning, maar meer om het feit dat hij Romeo en Pinarello...

Die tijd doet Yates hen ook cadeau. Zo loopt het soms, als je niet alle kastanjes uit het vuur wilt halen. En gelet op wat gaat komen wordt dit geen secondenspel. 

Dave87

Volgens een artikel in L'equipe zou Laporte zijn contract met 3 jaar gaan verlengen.

AWestie
Dave87
Volgens een artikel in L'equipe zou Laporte zijn contract met 3 jaar gaan verlengen.

Met linkje naar een Frans nieuwsitem zonder betaalmuur Fietsen. Christophe Laporte tekent een verlenging van drie jaar bij Visma - Lease a Bike

kelderfan
Dave87

Klinkt goed.

kelderfan

Jorgenson enige écht fitte kopman bij Visma | Lease a Bike voor Amstel Gold Race; hopelijk krijgt hij nog assistentie. Klimversterking lijkt broodnodig. 

Yeez

Yates de sterkste. Volgens glebs zal dat wel door gisteren komen (ondanks dat ze bij elkaar reden ;)

madeinstars

Toch knap gereden van Nordhagen, maar duidelijk dat ie nog wat watts te kort komt. Yates hoort wel bij de top-5/10 van de wereld in dit werk, dus geen schande.

LaatsteWiel

Gewoon goed van Nordhagen, maar baas boven baas. Het gat met Yates is wel groter dan ik had gedacht en gehoopt.

Wie me wel een beetje tegenvalt is Graat. Kan zich anders dan bv Schiffer ook in een betrekkelijk zwak veld als dit niet tonen.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Ja, nou heb ik nooit echt een groot talent gezien in Graat, maar inderdaad jammer dat hij niet iets korter zit.

kelderfan

Nordhagen heeft zich kranig geweerd, maar komt nog tekort t.o.v. kanjers als Adam Yates. Ook Tijmen Graat zat er verrassend bij met toch ook weer die jonge Poolse renner. Pluimpje voor Schiffer, die de aanval van Bennett neutraliseerde.

madeinstars

edit: never mind

Laatst gewijzigd
GlebS
Yeez
Yates de sterkste. Volgens glebs zal dat wel door gisteren komen (ondanks dat ze bij elkaar reden ;)

Zonder al dat kopwerk van gisteren met een Yates die lachend in het wiel zat was Nordhagen een heel stuk dichterbij gekomen vandaag, dat lijkt me duidelijk.

Uiteindelijk nog een geluk bij een ongeluk dat Yates zo sterk blijkt te zijn dat het geblunder van gisteren je niet de eindzege kost.

madeinstars
GlebS
Zonder al dat kopwerk van gisteren met een Yates die lachend in het wiel zat was Nordhagen een heel...

Gozer, Yates heeft gister gewoon net zoveel kopwerk gedaan. Kijk anders nog even terug. Dat kan op Eurosport.nl, succes!

madeinstars
GlebS
Zonder al dat kopwerk van gisteren met een Yates die lachend in het wiel zat was Nordhagen een heel...

Overigens, je noemt het een geluk bij een ongeluk, maar iedereen hier wist je gister al te vertellen dat het geen invloed ging hebben op de eindzege. Dus dat is geluk noch ongeluk, maar gewoon de logica van de koers. Had je een hoop frustratie bespaard als je wat van de koers kende.

Laatst gewijzigd
Turtleheads_up
GlebS

Je uitspraken raken kant nog wal. Yates reed gisteren ook mee. Vandaag komt iedereen op z'n plekkie binnen, niks raars aan. Yates is top 10 in de wereld in het klassements-/klimwerk. Daar win je niet zomaar van.

kelderfan
LaatsteWiel
Gewoon goed van Nordhagen, maar baas boven baas. Het gat met Yates is wel groter dan ik had gedacht...

Hij schuift toch een paar plaatsjes omhoog; want hij staat net buiten de toptien met een 12e. plek.

GlebS
madeinstars
Gozer, Yates heeft gister gewoon net zoveel kopwerk gedaan. Kijk anders nog even terug. Dat kan op E...

Tsja, als je gisteren het verschil niet zag tussen de beurten van Nordhagen(volle bak) en Yates(lachend met de rem erop) zijn we snel klaar..

GlebS

Nordhagen zat vandaag trouwens ook echt slecht geplaatst voor de laatste klim. Kost hem ook flink wat extra krachten en seconden. Zonder die inspanning en de inspanning van gisteren had hij binnen schootsafstand van Yates kunnen blijven en was de eindzege nog alleszins speelbaar.

Murcia

Ondanks alle onzin van Luipaard hierboven een volkomen logische uitslag. Als Adam hier niet wint mag zijn 2 miljoen plus salaris gelijk worden gekort. Nordhagen toont progressie als renner, beter dan de jonge goede Italiaan is een prima graadmeter voor zijn plek nu. Vooraf zette ik hem op plek 2 en hij maakt die status waar.

kelderfan
Murcia
Ondanks alle onzin van Luipaard hierboven een volkomen logische uitslag. Als Adam hier niet wint mag...

Jij hebt een mooie gave. Die houden wij erin. Maar hoe zit dat met Tijmen Graat? 

Murcia
kelderfan
Jij hebt een mooie gave. Die houden wij erin. Maar hoe zit dat met Tijmen Graat? 

Bij Graat denk ik dat hij op zijn best een klimknecht kan worden. Hij heeft geen wapens om zelf te winnen. Maar ook dan zal hij beter moeten worden wil hij van nut zijn voor de AK mannen. Nu lijkt hij me iets te veel op de neef van Gesink en die bleef ook hangen op een gegeven moment. Schiffer moest echt knechten en logisch dat daarom hij veel verliest maar eigenlijk hoop je dat Tijmen in dit veld toch Top 8 kan rijden in zo een rit. Ik neem wel mee dat hij zware week in Baskenland achter de rug had maar toch.

Grajo

Graat had een vastlopend voorwiel op de laatste klim.

Murcia
Grajo
Graat had een vastlopend voorwiel op de laatste klim.

Bedankt voor die info want dat zegt genoeg. Lijkt me vandaag belemmerend genoeg op dat paadje.

goldone123
Murcia
Ondanks alle onzin van Luipaard hierboven een volkomen logische uitslag. Als Adam hier niet wint mag...

idd, gewoon weer een prima stap van noordhagen

kelderfan
goldone123
idd, gewoon weer een prima stap van noordhagen

Maar ook een prima stap van Tijmen Graat. Die en Nordhagen zijn een prima koppel gebleken.

1 2 ... 80 ... 139 140

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.