Met linkje naar een Frans nieuwsitem zonder betaalmuur Fietsen. Christophe Laporte tekent een verlenging van drie jaar bij Visma - Lease a Bike
Jorgenson enige écht fitte kopman bij Visma | Lease a Bike voor Amstel Gold Race; hopelijk krijgt hij nog assistentie. Klimversterking lijkt broodnodig.
Zonder al dat kopwerk van gisteren met een Yates die lachend in het wiel zat was Nordhagen een heel stuk dichterbij gekomen vandaag, dat lijkt me duidelijk.
Uiteindelijk nog een geluk bij een ongeluk dat Yates zo sterk blijkt te zijn dat het geblunder van gisteren je niet de eindzege kost.
Overigens, je noemt het een geluk bij een ongeluk, maar iedereen hier wist je gister al te vertellen dat het geen invloed ging hebben op de eindzege. Dus dat is geluk noch ongeluk, maar gewoon de logica van de koers. Had je een hoop frustratie bespaard als je wat van de koers kende.
Je uitspraken raken kant nog wal. Yates reed gisteren ook mee. Vandaag komt iedereen op z'n plekkie binnen, niks raars aan. Yates is top 10 in de wereld in het klassements-/klimwerk. Daar win je niet zomaar van.
Ondanks alle onzin van Luipaard hierboven een volkomen logische uitslag. Als Adam hier niet wint mag zijn 2 miljoen plus salaris gelijk worden gekort. Nordhagen toont progressie als renner, beter dan de jonge goede Italiaan is een prima graadmeter voor zijn plek nu. Vooraf zette ik hem op plek 2 en hij maakt die status waar.
Bij Graat denk ik dat hij op zijn best een klimknecht kan worden. Hij heeft geen wapens om zelf te winnen. Maar ook dan zal hij beter moeten worden wil hij van nut zijn voor de AK mannen. Nu lijkt hij me iets te veel op de neef van Gesink en die bleef ook hangen op een gegeven moment. Schiffer moest echt knechten en logisch dat daarom hij veel verliest maar eigenlijk hoop je dat Tijmen in dit veld toch Top 8 kan rijden in zo een rit. Ik neem wel mee dat hij zware week in Baskenland achter de rug had maar toch.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.