Nordhagen had dit rondje dus gewoon kunnen winnen tegen een Yates in waardeloze vorm als de ploeg niet tactisch had geblunderd in zo ongeveer elke etappe.
Graat en Schiffer vallen ook absoluut niet mee. Als je in veld tegen de lamme en de blinde niet eens top-10 kan rijden ben je pelotonvulling in de WT..
Dat was een leuke finale in d laatste etappe van O Gran Camino. Prima resultaat voor de gele bijtjes met Nordhagen op 2 of op 2x 2. Tijmen Graat en Schiffer toch bij de betere renners op mooie klim met keien.
Die Alessandro Pinarello is toch een gemiste kans gebleken.
In de LBL voor de jeugd toch een verdienstelijke 4e. plek voor Matisse Vankerckhove; die als enige gele bij mee kon komen.
Dat geeft de burger zeker moed. Een beetje teleurstelling is wel op z'n plaats na het harde werk van zijn ploeg. Want Mernik heeft ook zijn kopbeurt gedaan. Wat dat betreft is Tijmen ondergesneeuwd door de volgers, want hij heeft weer veel kopwerk gedaan voor zijn kopman.
Zullen we het netjes houden? En niet al te veel grote woorden gebruiken en dingen invullen voor een ander? Hier ben ik niet van gediend.
Anders dan jij blijkbaar denkt zit ik ook niet op een supportersforum omdat ik de ploeg haat. Maar ook niet uit blinde adoratie.
Ik ben juist heel positief over Nordhagen. Zei gister al dat hij sterk reed. Ook in Catalonië zei ik dat al. Grootste talent, en geen schande dat ie Yates hier voor moet laten gaan in GC. Zie mijn eerdere reactie op GlebS.
Maar in dit geval was een gat dichtrijden op de voorlaatste klim echt nergens goed voor. Sterker, juist dit koersverloop bewijst dat. Anders had Vermaerke al aan de bak gemoeten en had Yates geen hulp meer gehad. Al maakte het voor de uitslag niet uit want Pinarello was gewoon de sterkste.
Nordhagen wat mij betreft bevestigd. Zijn zege komt wel.
Een renner scharminkel noemen en dan moet de ander netjes blijven? Dat lijkt me weer typisch. Waar jij van gedient bent of juist niet is totaal niet relevant hier. Tenzij je moderator bent. Overigens niet invullen voor een ander zou dan betekenen dat termen als blinde adoratie niet te pas en te onpas door jou op anderen moeten worden geplakt.
Genoeg hierover, en terug op de belangrijkere zaken. Nordhagen gewoon prima en Matisse met knappe uitslag in een atypische LBL voor de beloften. Morgen hopelijk een ploeg die weerwerk kan bieden aan Evenepoel. Vooral benieuwd hoe Matteo het doet.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar; alleen heeft kopman Jorgenson als goede maatjes Laporte en Tulett, maar die laatste komt wel terug van een blessure. Dus het is afwachten wat dat betreft. Ik hoop en verwacht dat ook Menno Huising mee kan doen.
Deze reactie - inclusief dt-fout - zegt alles over jou, als ik vraag het een beetje beschaafd te houden. Dat gaat over hoe we hier communiceren, en niet over het gestalte van George Bennett.
Knap gereden van de youngsters, collectief prima prestatie met een mooie tweede plek voor Nordhagen. Yates was het natuurlijk aan zijn stand verplicht om hier met de eindzege aan de haal te gaan, zonder daar 100% voor te hoeven zijn.
Verder genoten van NSN, Caja en Movistar. Die laatsten hadden er misschien wat meer van verwacht, maar hopelijk maken de twee ritzeges iets goed van wat ze in de tijdrit al meteen in rook zagen opgaan.
Het is wel een talent; elke dag grotere onzin opschrijven zodat in ieder geval het door jezelf gecreëerde narratief niet in mekaar dondert. Nadruk is daarbij wel "grotere onzin opschrijven".
Als Yates een waardeloze vorm had gehad, had dat inderdaad gekund. Maar als Pogi had meegedaan, dan weer niet.
Mij lijkt het een prima resultaat zo voor die jonge gasT(en). bBijft wel een feit dat ik geen enkele actie heb gezien om een overwinning te boeken, ploegen van de tegenstanders voortijdig op te roken e.d. En dat is wel leuker om naar te kijken dan een filtreer-optocht, met uiteindelijk een voorspelbaar resultaat.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.