Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 86 ... 140 141
YogiBear
Kelderfan
Precies. Als zij Benoot hadden kunnen houden, dan was dat op fronten beter geweest. Dan maar met 1 r...

Twee keer als in een post. Dat is natuurlijk een manier van argumenteren waarmee je iedere discussie kunt winnen. "If my grandmother had wheels she would have been a bike" Ongeveer van dat niveau.

Kelderfan

Tulett Chapeau. Heeft prima gereden en sneuvelt tegen Paul Seixas. Maar een derde stek is echt prima te noemen.

AWestie
GlebS
In dit matige deelnemersveld is een fitte Tulett toch ook gewoon podiumkandidaat? Het is vooral verr...

Klopt, ik had juist Nordhagen wel een beetje vooraan willen zien door de kwakkelende Tulett. Maakt het nog steeds onverwacht.

Ben werd op een nerveus moment wel goed naar voren gebracht, om een beetje support te geven aan de renners in steun.

LaatsteWiel

Ja knappe prestatie van Tulett. Zo'n Muur is wel echt zijn ding. Maar het ogenschijnlijke gemak waarmee Seixas wegknalt, oef. 
Wat was er met Nordhagen? Ik zag hem een paar keer alleen achterin spartelen, terwijl Fiorelli BT goed van voren hield. Doull en Zingle weer eens nergens te bekennen. Laat Nordhagen dan lekker uitrusten voor Romandië zou ik denken.

Kelderfan
YogiBear
Twee keer als in een post. Dat is natuurlijk een manier van argumenteren waarmee je iedere discussie...

Oh, je 2e. keer.

Harry Kolling

@Awestie Het was vooral de hier zwaar bekritiseerde Fiorelli die  Tulett in positie hield. Waarschijnlijk zijn zijn kritikasters nu even stil

YogiBear

Een Tulett in vorm had je in dit veld op voorhand in de top10 bedacht. Ik was benieuwd of hij, na het afhaken voor de AGR, in vorm zou zijn. Hij maakt het absoluut waar met een derde plaats hier, zeker omdat eerste nooit een optie is geweest.

BraboCycling

Toch wel grappig dat de hier verguisde Fiorelli, volgens Kelderfan zijn zelfs Rowe en Goszczurny vele malen beter, vandaag een top koers rijdt & de Eurosport commentatoren zeggen: 'Fiorelli meester in het positioneren' 'heeft toch al veel goeds laten zien bij Visma' 'goed dat ze hem aangetrokken hebben'. 

Daarmee wil ik hem zeker niet ophemelen, maar het laat wel zien dat het gewoon een hele nuttige renner is als knecht. 

En hij heeft enorm bijgedragen aan de super knappe podium plek voor Tulett hier. Wederom een top resultaat in een klassieker

BraboCycling
Kelderfan
Hou lekker vast aan Doull en Fiorelli, die wat toevoegen. Het zijn gewoon miskopen en ja die had je...

Rowe en Goszczurny zijn inderdaad vele malen beter als knechten en in de rol zoals Doull en Fiorelli die invullen.

Gelukkig zit jij niet in het management van de ploeg! 

LaatsteWiel

Wat een kinderachtige reacties. Alsof je een renner alleen maar goed of alleen maar slecht kunt vinden. Fiorelli laat zeker in het positioneren al vaker goede dingen zien, ook al eerder door mij hier erkend in ik meen de Ruta en zojuist ook meteen. Maar als leadout voor Brennan - zijn beoogde rol - kwam het er nog bepaald niet uit. Kan prima naast elkaar bestaan wat mij betreft.

Tulett deed het zelf ook erg handig door de laatste 10 km (toen Fiorelli al uitgepierd was, die bracht hem echt niet naar de Muur) de Seixas-trein te volgen.

Overigens vind ik Zingle wel alleen maar slecht.:-) Vandaag weer keurig DNF. 

BraboCycling
LaatsteWiel
Wat een kinderachtige reacties. Alsof je een renner alleen maar goed of alleen maar slecht kunt vind...

Kan zeker naast elkaar bestaan & is in het geval van Fiorelli ook zo. Maar doen alsof hij talenten uit het dev team blokkeert / in de weg zit etc dat is echt totale bullshit 

Murcia

Kijk eens aan, de door Glebs al afgeschreven Tulett rijdt podium. Lijkt mij genoeg reden om hem bij de Tourploeg te houden.

Murcia
BraboCycling
Kan zeker naast elkaar bestaan & is in het geval van Fiorelli ook zo. Maar doen alsof hij talent...

Precies dat was het argument van kelderfan, namelijk dat Fiorelli en Doull jeugd in de weg zouden zitten. Nogmaals, das complete onzin en niks kinderachtigs aan.

Harry Kolling

Tulett geeft aan dat hij toch wel veel last heeft gehad van de valpartij in het Baskenland. Misschien was dit ook wel de reden dat hij toch niet gestart is in de Amstel

Murcia
Harry Kolling
Tulett geeft aan dat hij toch wel veel last heeft gehad van de valpartij in het Baskenland. Misschie...

Ik denk dat je gelijk hebt. Daarbij is WP als koers iets eenvoudiger dan AGR. Eerste podiumplek in de World Tour en ik vermoed niet zijn laatste.

GlebS
Murcia
Kijk eens aan, de door Glebs al afgeschreven Tulett rijdt podium. Lijkt mij genoeg reden om hem bij...

Nou ben ik heel benieuwd welke reacties van mij je boven water gaat halen om aan te tonen dat ik hem afschreef.

Murcia
Harry Kolling
Fiorelli heeft een prima Waalse Pijl gereden als superknecht van Tulett. Tulett een mooie 3e plek

Fiorelli is gewoon een veel betere renner dan kelderfan doet uitschijnen. Geen wereldtopper nee maar wel een slimme renner voor het middenveld van de ploeg. Vandaag meer dan voortreffelijk en net als Doull eerder in o.a. Roubaix een knecht voor specifieke taken. Nordhagen minder vandaag maar dat is logisch, zijn piek was afgelopen week en met Barré fit vermoedelijk hier niet gestart.

Kelderfan
BraboCycling
Rowe en Goszczurny zijn inderdaad vele malen beter als knechten en in de rol zoals Doull en Fiorelli...

Misschien voor jou een optie.

Murcia
GlebS
Nou ben ik heel benieuwd welke reacties van mij je boven water gaat halen om aan te tonen dat ik hem...

Ik ben dan vooral benieuwd waar je hem als podiumkandidaat hier hebt aangekondigd. En nee, na de finish van vandaag telt niet. 

Kelderfan

Bij de dames helaas een 7e. plek in de Waalse Pijl voor Ferrant-Prevot. En nog wel met haar zusje in de finale; alhoewel die voor EF aan het rijden is.

xistnc

De onverwachte podiumplekken smaken altijd het lekkerst. Daar doet het downplayen door allerlei plebs niets aan af.

GlebS
Murcia
Ik ben dan vooral benieuwd waar je hem als podiumkandidaat hier hebt aangekondigd. En nee, na de fin...

Nergens, maar dat is natuurlijk helemaal geen 'gotcha'. 

Murcia
xistnc
De onverwachte podiumplekken smaken altijd het lekkerst. Daar doet het downplayen door allerlei pleb...

Plus 1 voor de woordspeling LOL

Yeez

Omloop 4 
Kuurne 1
Strade 8 en 10
Msr 3
Ddv 2 en 7
E3 2 en 7
Gw 3e en wout bijna voor winst
Rvv 4 en 9
Pr 1 en 5
Agr jorgenson valt uit in de kopgroep
Wp 3e

De ploeg is dik op de afspraak

Murcia
Yeez
Omloop 4 Kuurne 1Strade 8 en 10Msr 3Ddv 2 en 7E3 2 en 7Gw 3e en wout bijna voor winstRvv 4 en 9Pr 1...

Eens. Maar uiteindelijk maakt het winnen van een Monument het verschil tussen een goed voorjaar en een uitstekend voorjaar. Mijn cijfer van een 9 voor het totale voorjaar blijft staan

1 2 ... 86 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.