Wat betreft de lijst met winnaars: terechte opmerking, alleen heb ik de informatie niet. Ik weet alleen de laatste 2 winnaars: Mithrandir (2024) & Ab Normaal (2025). Ik gok dat jijzelf ook in dit lijste staat ;)
Laatst gewijzigd
Ab Normaal
En BrackenRidgeCycling weet ik ook uit mijn hoofd. Ik zal wel eens nazoeken.
Nijmos
JapieJapo
Wat betreft de lijst met winnaars: terechte opmerking, alleen heb ik de informatie niet. Ik weet all...
Ik heb inderdaad de eerste editie gewoon. Een van de mijlpalen in mijn leven. Dat zou goed 2023 kunnen zijn geweest. Ab weet het vast!
Wielervolger
Ik doe graag mee
danusz1986
Ben erbij
ivo001
Ik speel graag weer mee!
Poeksel
Ik ook graag.
Limal
JapieJapo
Wat betreft de lijst met winnaars: terechte opmerking, alleen heb ik de informatie niet. Ik weet all...
Ook toe te voegen aan je lijstje: 2026 - Limal
En nu eruit in de eerste ronde... 😅
Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling
Ab Normaal
En BrackenRidgeCycling weet ik ook uit mijn hoofd. Ik zal wel eens nazoeken.
Volgens mij won ik de 23 editie
BrackenRidgeCycling
BrackenRidgeCycling
Volgens mij won ik de 23 editie
Heb het net opgezocht het was in 22. Finale tegen Sven
JapieJapo
Eregalerij vanaf 2022 toegevoegd aan de openingspost ;)
En waar blijven de andere die-hard afvalkoerspelers?? Meld je aan!
Nijmos
Ah niet de eerste maar de tweede editie gewonnen. Slecht geheugen. Maar dank voor de eervolle vermelding 😉. Nu maar hopen er twee keer op te komen dit jaar
Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling
Nijmos
Ah niet de eerste maar de tweede editie gewonnen. Slecht geheugen. Maar dank voor de eervolle vermel...
eerste editie was in 2021 en gewonnen door PeterPostForever
Chris85
Ik wil graag meedoen!
Nijmos
Wat moet de afvalkoers zonder Tiesj
BrackenRidgeCycling
Dat word de eerste keer zonder Tiesj ja, helaas
BrackenRidgeCycling
Dat word de eerste keer zonder Tiesj ja, helaas
Nijmos
Voor 600nogwat euromunten stond hij in donkerdonkergroen in mijn excel
Matter097
Ik doe ook graag weer mee
Arry1338
"Welke koersen er dan nog meer zullen afvallen zal ruim op tijd doorgegeven worden. Hou hiervoor dit topic in de gaten."
Wanneer gaan er beslissingen gemaakt worden?
ditisdavid
Dit dreigt inderdaad een wel heel uitgeklede editie te worden. Is er al een mailtje richting de spelers die vorig jaar meededen, maar zich nog niet hebben aangemeld gedaan?
Nijmos
ditisdavid
Dit dreigt inderdaad een wel heel uitgeklede editie te worden. Is er al een mailtje richting de spel...
Heb ook even reclame gemaakt in het scorito topic over de klassiekers
Heuvelvreter
Nijmos
Heb ook even reclame gemaakt in het scorito topic over de klassiekers
Die reclame werpt direct zijn vruchten af! Speciaal een accountje aangemaakt om mee te kunnen doen. Zit top in elkaar en ga er van het weekend eens goed voor zitten!
Matter097
Hopelijk komen er nog wat extra inschrijvingen bij. Mochten we echt met circa dertig inschrijvingen eindigen is een dubbel eliminatie systeem misschien nog een toepasbaar idee.