Afvalkoers klassiekers 2026

1 2 3 4 ... 16 17
sporting63

ik doe graag mee

arviidd

Doe ook graag weer mee

BigApple

Als er nog plek is doe ik graag mee

Arry1338

Als ik goed tel nog 13 plekjes maximaal.

Limal
Matter097
Hopelijk komen er nog wat extra inschrijvingen bij. Mochten we echt met circa dertig inschrijvingen...

Bedoel je de resultaten van twee wedstrijden optellen waarna er één iemand afvalt? Ik hoop dat het gewoon nog volloopt, want minder wedstrijden zou spijtig zijn en bepaalde resultaten 'poolen' een beetje vreemd.

Schrijf u in, twijfelende spelletjesspeler, een leukere puzzel dan deze bestaat niet!

Matter097

Ik bedoelde meer dat iedereen een extra leven heeft. Dus je vliegt er pas uit als je 2 keer onderaan bent geëindigd. En dan de monumenten en wereldkampioenschappen wel dubbel laten tellen, dus wie daar laatste wordt ligt er wel gelijk uit. Volgens mijn snelle berekening zou je dan voor de 33 spelers die we nu hebben 12 koersen extra moeten toevoegen aan de kalender ipv 13 verwijderen. 

Matter097

Maar 13 extra spelers is ook weer niet zoveel. Ik denk dat we nog wel compleet gaan komen. 

JapieJapo

Ik heb de deelnemers van de vorige editie allemaal een berichtje gestuurd of ze mee willen doen.

Dinsdagavond 24-2 volgt de definitieve kalender gebasseerd op het aantal inschrijvingen op dat moment

BrackenRidgeCycling

Hopelijk komen er nog wat deelnemers bij.
Donderdag maar eens gaan puzzelen dan.

BigApple

Misschien een tip voor volgend jaar. Ik doevoor het eerst mee, maar er zitten best wat koersen bij waar nog geen enkele deelnemer (of bijna geen) van bekend is (circuit Franco België bv). Dat maakt het spel minder leuk. Denk dat een spel tot bv Eschborn-F leuker zou zijn. Er zitten nu teveel koersen aan het eind waar het een beetje loterij is (vind ik).

BrackenRidgeCycling
BigApple
Misschien een tip voor volgend jaar. Ik doevoor het eerst mee, maar er zitten best wat koersen bij w...

Dat is nu juist de charme van dit spel vind ik.

Kijken welke ploegen er mee doen, startlijsten van voorgaande jaren door pluizen.
Veel plezier en succes met je team maken.

Ab Normaal
BrackenRidgeCycling
Dat is nu juist de charme van dit spel vind ik. Kijken welke ploegen er mee doen, startlijsten van v...

Eens. Dit spel is wel het ultieme spel voor de échte wielerliefhebber. Niet snel even invullen.

Juist voor dit soort koersen moet je kijken welke ploegen rijden, welke renners hebben deze vaker gereden en dus inschatten wie er rijdt. Dat kost tijd, maar moet je leuk vinden. Er zijn genoeg spellen waar je niet superveel tijd in hoeft te steken. Bij deze wel, maar dat maakt het voor mij hét spel onder de spellen.

Zwiebeln

Ik doe graag mee.

Nijmos
BigApple
Misschien een tip voor volgend jaar. Ik doevoor het eerst mee, maar er zitten best wat koersen bij w...

Je hebt daar wel ook het wisselmoment voor. In totaal mag je vanaf de zomer nog 8 nieuwe renners inbrengen.

ezequiel

Ik wil graag opnieuw deelnemen

kokkie1975

Ik zal dit jaar ook weer een team in elkaar zetten

rimenno

Doe graag mee.

BlingSagan

Ik sta al bij de deelnemers. Bij deze mijn bevestiging 

Timmm1988

Ik doe graag mee met als doel om dit jaar niet rode lantaarndrager te zijn.

Peter Post Forever

Ik doe graag mee

Nijmos

Fijn dat t last minute toch nog aardig volloopt!

JapieJapo

De openingspost is aangepast! 39 aangemelde deelnemers: dat betekent een defintieve kalender met 38 wedstrijden. Indien we toch met een kleiner peloton van start gaan kunnen er nog maximaal 3 wedstrijden afvallen in onderstaande volgorde:

1. European Continental Championships ME - Road Race
  2. Grand Prix de Wallonie
  3. Copenhagen Sprint

Indien meer dan 3 aangemelde deelnemers geen team inleveren betekent dit dat we geen afvaller hebben in de eerste wedstijd(en). 

Dus heel veel puzzelplezier de komende dagen en lever op tijd (vrijdag 27 februari 22:00) een geldig team in!!!

# Datum Wedstrijd Niveau Dag
1 28.02 Omloop Nieuwsblad 1.UWT zat
2 01.03 Kuurne - Brussel - Kuurne 1.Pro zon
3 03.03 Ename Samyn Classic 1.1 di
4 04.03 Trofeo Laigueglia 1.Pro woe
5 07.03 Strade Bianche 1.UWT zat
6 18.03 Danilith Nokere Koerse 1.Pro woe
7 19.03 Grand Prix de Denain - Porte du Hainaut 1.Pro don
8 20.03 Bredene Koksijde Classic 1.Pro vrij
9 21.03 Milano-Sanremo 1.UWT zat
10 25.03 Ronde van Brugge - Tour of Bruges 1.UWT woe
11 27.03 E3 Saxo Classic 1.UWT vrij
12 29.03 In Flanders Fields - From Middelkerke to Wevelgem 1.UWT zon
13 01.04 Dwars door Vlaanderen - A travers la Flandre 1.UWT woe
14 05.04 Ronde van Vlaanderen 1.UWT zon
15 08.04 Scheldeprijs 1.Pro woe
16 12.04 Paris-Roubaix Hauts-de-France 1.UWT zon
17 17.04 De Brabantse Pijl - La Flèche Brabançonne 1.Pro vrij
18 19.04 Amstel Gold Race 1.UWT zon
19 22.04 La Flèche Wallonne 1.UWT woe
20 26.04 Liège-Bastogne-Liège 1.UWT zon
21 01.05 Eschborn-Frankfurt 1.UWT vrij
22 14.06 Copenhagen Sprint 1.UWT zon
WISSELMOMENT 1.    
23 01.08 Donostia San Sebastian Klasikoa 1.UWT zat
24 16.08 ADAC Cyclassics 1.UWT zon
25 30.08 Bretagne Classic - Ouest-France 1.UWT zon
26 11.09 Grand Prix Cycliste de Québec 1.UWT vrij
27 13.09 Grand Prix Cycliste de Montréal 1.UWT zon
28 16.09 Grand Prix de Wallonie 1.Pro woe
29 19.09 SUPER 8 Classic 1.Pro zat
30 20.09 World Championships ME - ITT WC zon
WISSELMOMENT 2.    
31 27.09 World Championships ME - Road Race WC zon
32 03.10 Giro dell'Emilia 1.Pro zat
33 04.10 European Continental Championships ME - Road Race CC zon
34 05.10 Coppa Bernocchi - GP Banco BPM 1.Pro ma
35 06.10 Tre Valli Varesine 1.Pro di
36 08.10 Gran Piemonte 1.Pro do
37 10.10 Il Lombardia 1.UWT zat
38 11.10 Paris - Tours Elite 1.Pro zon

ditisdavid

En gezien er toch altijd wel iemand is die zijn team niet inlevert: mocht je te laat zijn, claim dan vooral een plek als eerste reserve.

Noordbiker

Ben er ook bij.
Thanks voor je remindermail Jaap ;)

Vergane Glorie

Toch leuk om voor de zekerheid even die ruim 2000 renners af te lopen..jammer dat mijn vrouw dit minder leuk vindt!;)

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.