Door de aanmelding van Noordbiker zitten we nu op 40 teams en zouden er, mits iedereen zijn team inlevert, nog een 39e wedstrijd nodig zijn? En misschien komt er last-minute nog wel iemand bij..
Wat zijn eventuele wedstrijden die er nog bij zouden komen? Zou een afweging kunnen zijn voor een bepaalde renner wel of niet selecteren..
De kalender is definitief dus er komen geen wedstrijden meer bij.
We starten met 39 mensen dus Noordbiker is eerste reserve. De kans dat hij mee kan doen is erg groot want er is altijd wel iemand die vergeet zijn team in te leveren.
Ik wil niet de spelregels aanpassen door bijvoorbeeld 2 teams te laten afvallen in de eerste wedstrijd.
Mijn eigen team al aan het begin van de middag doorgestuurd naar Rabbiej en Ab Normaal ter controle. Blij dat het puzzelen erop zit ;)
Ongeveer de helft van de teams binnen dus de andere helft is nog druk aan zijn hersensen aan het kraken over de laatste renner die toch maar zo het verschil kan maken: val je af of mag je nog een koersje meedoen...
Let op: gebruik exact de namen van de renners uit de CQ lijst!!!. Ik heb zelfs iemand moeten vragen om de lijst opnieuw in te sturen ivm teveel alternatieve namen...
Het meest benieuwd ben ik naar hoeveel mensen er Pidcock/De Lie/Milan/Girmay/Meeus/Groenewegen/Hofstetter niet hebben. En of Ab Normaal er deze keer weer in geslaagd is om naast Pogacar+Van der Poel nog voldoende breedte te vinden om er niet snel uit te liggen. (mij lukte die denkoefening iig niet)
Verder ook benieuwd of er buiten mezelf nóg iemand om onverklaarbare reden is uitgekomen bij Zana. Geen idee wat die in mijn team staat te doen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.