Afvalkoers klassiekers 2026

1 2 3 4 ... 16 17
ArjenProtagonist

Team ingeleverd!

Rabbiej

Door de aanmelding van Noordbiker zitten we nu op 40 teams en zouden er, mits iedereen zijn team inlevert, nog een 39e wedstrijd nodig zijn? En misschien komt er last-minute nog wel iemand bij.. 

Wat zijn eventuele wedstrijden die er nog bij zouden komen? Zou een afweging kunnen zijn voor een bepaalde renner wel of niet selecteren..

BrackenRidgeCycling

Ik hoop niet dat er nu nog wedstrijden bij komen, ben nu bijna klaar met mijn team. 

JapieJapo

De kalender is definitief dus er komen geen wedstrijden meer bij.

We starten met 39 mensen dus Noordbiker is eerste reserve. De kans dat hij mee kan doen is erg groot want er is altijd wel iemand die vergeet zijn team in te leveren.  

Ik wil niet de spelregels aanpassen door bijvoorbeeld 2 teams te laten afvallen in de eerste wedstrijd.

Sies

Mijn inzending is verstuurd!

arviidd

Team verzonden

arviidd

Team verzonden

kokkie1975

team verzonden

Carbon ros

Team verzonden

ditisdavid

Team verzonden. Puzzel was gevoelsmatig iets makkelijker dan voorgaande jaren, al kan dat er ook mee te maken hebben dat we noodgedwongen een paar koersen missen.

Nijmos

Team verstuurd

rimenno

Team verzonden. 

Vergane Glorie

ingestuurd

veel plezier allemaal

BrackenRidgeCycling

Mijn strijders ook weer door gegeven. Blijft altijd lastig.

We gaan wel weer zien goe ver we komen.

Veel plezier allemaal

BlingSagan

Ik heb mijn lijst ook doorgemaild.

Succes en veel plezier allemaal.

Hopelijk kom je er een beetje door vanavond JapieJapo!

Wie zou de meest gekozen renner worden??

JapieJapo

Mijn eigen team al aan het begin van de middag doorgestuurd naar Rabbiej en Ab Normaal ter controle. Blij dat het puzzelen erop zit ;)

Ongeveer de helft van de teams binnen dus de andere helft is nog druk aan zijn hersensen aan het kraken over de laatste renner die toch maar zo het verschil kan maken: val je af of mag je nog een koersje meedoen...

Let op: gebruik exact de namen van de renners uit de CQ lijst!!!. Ik heb zelfs iemand moeten vragen om de lijst opnieuw in te sturen ivm teveel alternatieve namen...

Poeksel

Verstuurd. Dit jaar niet zo veel tijd eraan besteed, dus ik verwacht minder ver te komen dan vorig jaar. En ik heb iemand niet genomen die waarschijnlijk wel veel gekozen is, hopelijk breekt me dat niet op.

Limal

Verstuurd! Dit jaar niet zo veel tijd eraan besteed, dus ik verwacht minder ver te komen dan vorig jaar. En ik heb iemand meerdere renners niet genomen die waarschijnlijk wel veel gekozen is zijn, hopelijk breekt me dat niet op.

coolietje

Team verzonden

Maillot à Pois
Poeksel
Verstuurd. Dit jaar niet zo veel tijd eraan besteed, dus ik verwacht minder ver te komen dan vorig j...

Bij mij is er alvast geen recht evenredig verband.
Volgens mij had ik in het enige jaar waar ik het tweede wisselmoment haalde het minste tijd aan mijn team besteed 😀

Arry1338

Ik ben erg benieuwd naar de teams :)

Limal

Het meest benieuwd ben ik naar hoeveel mensen er Pidcock/De Lie/Milan/Girmay/Meeus/Groenewegen/Hofstetter niet hebben. En of Ab Normaal er deze keer weer in geslaagd is om naast Pogacar+Van der Poel nog voldoende breedte te vinden om er niet snel uit te liggen. (mij lukte die denkoefening iig niet)

Verder ook benieuwd of er buiten mezelf nóg iemand om onverklaarbare reden is uitgekomen bij Zana. Geen idee wat die in mijn team staat te doen...

BrackenRidgeCycling
Limal
Het meest benieuwd ben ik naar hoeveel mensen er Pidcock/De Lie/Milan/Girmay/Meeus/Groenewegen/Hofst...

Ik doe het zonder heel wat van die renners uit dat rijtje

Limal
BrackenRidgeCycling
Ik doe het zonder heel wat van die renners uit dat rijtje

Goed zo! :)   Om de pick rates van Pidcock en Meeus maak ik me het meeste zorgen.

Arry1338

Sorry!

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.