Ik denk eigenlijk gewoon Vingegaard voor morgen. De laatste klim heeft 2.5 kilometer aan 9% in het midden, als hij er zin in heeft kan hij hier prima solo winnen en daarmee zo snel mogelijk alle illusies van de rest de nek omdraaien. Dan het roze in etappe 4 of 5 weggeven, nog eens iedereen eraf rijden op de Blockhaus en de rest van de ronde op cruise control. Dat is tenminste hoe ik deze Giro zou aanvliegen als ik Visma was.
Moeilijk. Als het geen heel klein groepje is, zie ik Jonas niet meesprinten. Een Ciccone in goede vorm zou hier altijd moeten bijzitten én zal wel altijd sprinten, zelfs voor een ereplaats moest Jonas toch alleen weg zijn (maar dit verwacht ik eigenlijk niet).
Normaliter zou ik een groves in vorm wel meenemen morgen maar nu laat ik dat toch maar zitten
Als je strong mee hebt en hem morgen niet inzet, waarom heb je hem dan mee? (Of is hij gevallen?)
Morgen is zo'n typische rit waar vendrame minpunten gaat geven. Al heb ik er de ballen verstand van en zal hij dan wel winnen.
Grappig dat door enkelen op dit forum Strong bijna af wordt geschreven voor morgen, terwijl de bookies hem als favoriet zien. Ik luister graag naar het grote geld (aangezien het mij goed uitkomt). Vingegaard kan ik me niet voorstellen dat hij morgen de trui al wil pakken. 3 weken aan interviews, procedures? Dat is niet het Jumbo-Visma wat we de vorige jaren hebben leren kennen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.