Scorito Giro 2026

1 2 ... 100 ... 184 185
KV
bdebouwer
dat is een verrassingEdit: even gekeken op insta, maar lijken inderdaad enkel flinke (schaaf)wonden...

Maar grootse prestaties in de eerste week zullen toch moeilijk worden. 
Hoewel sprinters een ras apart zijn. 

Laatst gewijzigd
floda

Nu heb ik walscheid vandaag meegenomen in de hoop op 24 punten. Nu haalt hij die ook maar niet op een wijze waarop ik dit had gedacht.... verder 3 sprinters gevallen dus geen topdag

Laatst gewijzigd
de Bruyn

Ik neem in de Tour gewoon 10 sprinters mee. Na dag 2 liggen er vijf in de kreukels en heb ik om ieder geval nog iets om op te stellen in de sprintetappes.

Wicked Wout

Maar goed, de blik op morgen. Morgado dan maar cappen? Hij heeft die bonusseconden niet voor de lol gepakt. Die is wat van plan 

Wielerphilippe

Iemand die hier alvast wil beginnen met heg sparren voor de voorlopige starlijst voor de Tour?

denk eraan om veel te investeren in mijn sprintersteam daar. Das altijd zeker!

Ragnar Lolbroek

217 punten gescoord. 76%

• Renners betrokken bij valpartij: Groves, Mozzato✅
  • Bankpunten: Zana ✅

Dat was weer lekker begin zeg. 🙄

ditisdavid
Wicked Wout
Maar goed, de blik op morgen. Morgado dan maar cappen? Hij heeft die bonusseconden niet voor de lol...

Ik denk eigenlijk gewoon Vingegaard voor morgen. De laatste klim heeft 2.5 kilometer aan 9% in het midden, als hij er zin in heeft kan hij hier prima solo winnen en daarmee zo snel mogelijk alle illusies van de rest de nek omdraaien. Dan het roze in etappe 4 of 5 weggeven, nog eens iedereen eraf rijden op de Blockhaus en de rest van de ronde op cruise control. Dat is tenminste hoe ik deze Giro zou aanvliegen als ik Visma was.

Tiskuuurs
Wicked Wout
Maar goed, de blik op morgen. Morgado dan maar cappen? Hij heeft die bonusseconden niet voor de lol...

Morgado en Kielich sprintten ook voor positie ploeg wagen morgen. Zoals al eerder voorbij kwam op dit forum. Dat was goed voorspeld 

TourDeFranceUnchained

Zouden ze aan de vrijdagmiddag borrel zitten bij Wielerflits? 

"Australiër Kaden Groves  in topvorm is hier normaal gezien altijd de topfavoriet"

Ecco

Wie durft morgen Vendrame te cappen?

Zolderman
Ecco

Twijfel hier. Strong misschien?

Ecco
Zolderman
Twijfel hier. Strong misschien?

Haha, ja zou ik doen! Lag hij er niet bij vandaag?

Ik heb er zelf de ballen niet voor, vrees ik. Misschien maar heel flauw viningaar doen.

Zolderman
Ecco
Haha, ja zou ik doen! Lag hij er niet bij vandaag? Ik heb er zelf de ballen niet voor, vrees ik. Mis...

Nope, bevestigd op X van NSN, Strong is niet gevallen

Wicked Wout
Tiskuuurs
Morgado en Kielich sprintten ook voor positie ploeg wagen morgen. Zoals al eerder voorbij kwam op di...

Ja das natuurlijk waar, die was ik ff vergeten

BigMig
Ecco

Is dat niet high risk, low reward? Afgezien van het feit dat je kunt flexen met je superieure koersinzicht natuurlijk, mocht hij winnen.

Zolderman
BigMig
Is dat niet high risk, low reward? Afgezien van het feit dat je kunt flexen met je superieure koersi...

Wie vind jij dan low risk high reward morgen? ;)

bdebouwer
BigMig
Is dat niet high risk, low reward? Afgezien van het feit dat je kunt flexen met je superieure koersi...

Waarom is het een groot risico?

Ik verwacht eigenlijk wel dat hij erbij is, en mee gaat doen.

Laatst gewijzigd
Frankd85

wat een geweldenaar ben ik ook. 2 minuten voor de deadline in paniek, want maar 7 klassementsmannen. Dus TLA eruit voor Gall. Verder Groves, Malucelli, Mozzato tegen de vlakte... mooi begin :) 

KV
Ecco
Haha, ja zou ik doen! Lag hij er niet bij vandaag? Ik heb er zelf de ballen niet voor, vrees ik. Mis...

Moeilijk. Als het geen heel klein groepje is, zie ik Jonas niet meesprinten. Een Ciccone in goede vorm zou hier altijd moeten bijzitten én zal wel altijd sprinten, zelfs voor een ereplaats moest Jonas toch alleen weg zijn (maar dit verwacht ik eigenlijk niet). 

Canyon72

Sprints toch steeds een loterij jammer genoeg. Is dan ook dé reden waarom ik nooit veel sprinters meeneem in een ronde.

Mister_Roan

Groenewegen lijkt in orde als je het laatste nieuws leest, en zijn ploeg-updates volgt.

Groves licht gehavend, maar heeft de medische test doorstaan. 2 flinke schaafwonden, hopelijk hersteld die snel. Zal morgen wellicht niet meedoen in het gevecht.

Dee Snider76
kevinraar
129 punten gehaald mij team voor morgen viningaard pelizzari hindley storer yates bernal groves stuy...

Heej Kevin, Groves zal niet dromen van de etappe van morgen. Zeker niet met de slechte nacht die hem wss te wachten staat. Piganzoli erin voor hem is wellicht een idee?

madeinstars

Dramatische start vandaag.

Morgen Vingegaard. Kijk even de voorlaatste klim van de tweede etappe die Vingegaard won in Parijs Nice terug voor een voorproefje van hoe het er morgen uit gaat zien.

Maarten Koning

Normaliter zou ik een groves in vorm wel meenemen morgen maar nu laat ik dat toch maar zitten

Als je strong mee hebt en hem morgen niet inzet, waarom heb je hem dan mee? (Of is hij gevallen?)

Morgen is zo'n typische rit waar vendrame minpunten gaat geven. Al heb ik er de ballen verstand van en zal hij dan wel winnen.

Laatst gewijzigd
Cyclia

Grappig dat door enkelen op dit forum Strong bijna af wordt geschreven voor morgen, terwijl de bookies hem als favoriet zien. Ik luister graag naar het grote geld (aangezien het mij goed uitkomt). Vingegaard kan ik me niet voorstellen dat hij morgen de trui al wil pakken. 3 weken aan interviews, procedures? Dat is niet het Jumbo-Visma wat we de vorige jaren hebben leren kennen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 100 ... 184 185

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.