Scorito Giro 2026

1 2 ... 106 ... 184 185
Maarten Koning

Lekker eerste weekend zo, buiten scorito om gewoon zo zonde met die namen die er zo bijzitten

llsanchez

Toch altijd weer Vendrame

TourDeFranceUnchained
TourDeFranceUnchained
Jaa hij was ook mijn captain. Toch voor zekerheid gekozen en Vendrame de aanvoerdersband gegeven!

Mannen was me een genoegen, ik meld mij af 

Gasgeven

Holy f. Dat was echt naar om te zien die valpartij. Bijna de hele UAE ploeg lag erbij

mirkodek

Wat een val zeg, dit gaat veel slachtoffers opleveren, in de race en voor Scorito. Benieuwd naar de definitieve namen straks maar Vine er dus al uit, Vendrame en A.Yates flink beschadigd.

Antilopen

Opgave Vine. Zullen er vast meer volgen na die valpartij, zag er niet goed uit. 

Bastin83

Gisteren: Groenewegen, Groves, Malucelli en Moschetti

Vandaag: Yates, Gee, Vine en Pinarello

Je zal ze allemaal in je team hebben (ahum...). Scoritoteam kan de prullenbak in.

Sterkte voor iedereen.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dikke bankpunten met Sobrero, Rondel, Hindley en Romo, maar wel 3(c)-4-5-8 en geen Yates of Vine dus ik mag niet klagen.

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Uiteindelijk silva vantevoren eruit gehaald want ik ging het toch niet aandurven om hem hier op te stellen...

Opzich fijner dan dat ik hem toch meenam en vandaag op de bank zou zetten😅

Behatzailea

Bankpunten met Rondel en Arensman. Je gelooft het toch niet. Wel goed gescoord met Ciccone, Sarconi, Pellizzari en Christen.

JimKro

De spelvreugde heeft precies 2 etappes geduurd. Wat doe ik mezelf eigenlijk aan 😂

Woutomaat

Vandaag met 82.8% een mooie 25% gestegen wel al voor de 2e keer bankpunten vandaag met Hindley gisteren met Zana, heb vandaag wel Yates verloren voor het AK en Gee heeft tijdverlies ondanks een goed dagresultaat niet blij!

Behatzailea
Woutomaat
Vandaag met 82.8% een mooie 25% gestegen wel al voor de 2e keer bankpunten vandaag met Hindley giste...

Ik twijfelse tussen Gee en Vine en het is Vine geworden. Dat is dan fijn, maar deze dag is voor beide niet fijn. Voor niemand eigenlijk.

Kluns Klunsjes
Woutomaat
Vandaag met 82.8% een mooie 25% gestegen wel al voor de 2e keer bankpunten vandaag met Hindley giste...

Die bankpunten met hinley zijn jammer, yates ook verloren hier. En vendrame die ik hier toch zeker punten had zien pakken...

yanick01

Nou mijn halve team is weg naar 2 dagen Jeetje...

Spakeloos

Vandaag nog getwijfeld of ik Vine of Romo zou spelen. Gekozen voor Vine vanwege mogelijke teampunten...

Reus
Reus
Als bedenker van de term "bankpunten" wil ik graag vanaf nu officieel het bankpunten festival openen...

62. Wie biedt meer?

Woutomaat
Spakeloos
Vandaag nog getwijfeld of ik Vine of Romo zou spelen. Gekozen voor Vine vanwege mogelijke teampunten...

Ik heb juist op het laatste moment Romo opgesteld

Kluns Klunsjes

Wat ik me nog wel afvraag, waren en veel mensen met vinge als cap? Die zullen wel vloeken...

Roest
Reus
62. Wie biedt meer?

Nou vooruit 72

T1MM0S
Reus
62. Wie biedt meer?

213 dagscore en 89 bankpunten met 63 van Rondel, Hindley en Malucelli, 96% en denk alleen Buitrago kwijt

Spakeloos
Woutomaat
Ik heb juist op het laatste moment Romo opgesteld

Ik zal volgende keer eerst bij jou checken :-)

eengroninger

Bankpunten met Rondel en Arensman heeft iedereen, dus dat is niet heel erg.

Maar mensen met Vine, die zijn zuur. Al blijft het ook een beetje dom om hem maar weer mee te nemen.

Zelf baalde ik gisteren van Groves, vandaag van Gee en Pinarello. Maar verder doet m'n team het nog vrij aardig! Benieuwd naar morgen.

Ohja, heb ik de naam Florian Stork lekker de wereld ingeholpen, durfde ik het zelf niet aan om hem mee te nemen. Alleen omdat je bedenkt dat de duurdere mannen vast beter zijn. En met 500k op de bank het spel starten? Nee, dat kan echt niet. Stom, stom, stom.

HaagseHaas
Roest
Nou vooruit 72

75 hier. Bijna meer bankpunten dan punten (79)

Woutomaat
Spakeloos
Ik zal volgende keer eerst bij jou checken :-)

Vooral doen! 

1 2 ... 106 ... 184 185

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.